Mor og meget mere skriver:
Vi er helt enige - jeg synes bare, det er usagligt at argumentere imod det at have hund og baby ud fra en drabelig historie fra ekstrabladet. På det grundlag kunne man også argumentere for, at mennesker ikke skulle køre i bil, fordi der sker grumme trafikuheld dagligt.
kan sagtens se hvad du mener, og er da også enig.. Ekstrabladet er heller ikke den mest pålidelige kilde.. Eb. lever jo af at sælge aviser, så noget forfærdeligt, og ikke ofte set, fanger da ens øjne og sælger aviser.. Hvis det havde været en forskningsartikel som beskrev antallet af hundeangreb, ville det da virke noget mere pålideligt og knap så "køb vores avis"..
MEn det er da helt sikkert forfærdeligt det der er sket i den lille familie.. hvad avisen ikke beskriver er, hvorfor far ikke var i nærheden, og hvordan han kan have undgået at høre barnet blive (Undskyld sproget) flået..
Den lille må da have givet lyd fra sig.. puha.. hvor er det forfærdeligt..
personligt ville jeg aldrig ligge mit barn alene i et rum, hvor hunden har adgang til barnet, og da slet ikke ligge mig til at sove!.. den må jo have kunnet nå barnet og løfte elller flytte, siden skaderne var så voldsomme.. hvordan har det lige kunnet lade sig gøre..
Anmeld