Skyd hunden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

My Babygirl

Det er ganske ganske forfærdeligt!

Men ærlig talt, bærer faderen ikke også en del af skylden?

Jeg har oprigtig talt svært ved at forstå hvordan man kan lade sit kun 2 mdr gamle barn ligge alene og uden opsyn, således at hunden har kunne komme til barnet.

Derudover, har faderen sovet med hørepropper?

Jeg har virkelig svært ved at tro at dette stakkels uskyldige lille barn har ligget lydløst mens hunden var ifær med at æde benet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Jonatansmor

Jamen det er aldrig hunden den er gal med. Det er sq aldrig dyrets skyld at det er aggressivt. Det handler altså om en menneskelig egenskab som vi har skabt, enten igennem fejl opdragelse eller slet og ret mishandling.

Ingen er født ondskabsfulde, heller ikke dyr, det er noget vi lærer som vi lever.

Her har jeg ingen skrupler med at lade drengen dyrke omgang med dyr, af nogen art. Vi er i fuld sving med at lære ham hvordan han skal omgåes andre levende væsner uden sprog. Så han sidder pænt på numsen og kalder på alle kattene, de kommer og han ved at han skal forholde sig roligt, ellers gider de ikke og går deres vej.

Dén historie dér er opspind, ganske simpelt. Flået en baby til døde uden en lyd? Helt ærligt. Labrador der lydløst flår baby? Ej, hopper ikke på den.

Jeg er opvokset med hunde, mest rottweilere, den kontakt vil jeg ikke undvære for noget. Savner at have hund idag og såsnart vi er flyttet til hus og have, skal vi have en hvalp. Kommer til at elske at give drengen de oplevelser

Anmeld

23. april 2012

TeamRocket

Den hund må da have haft en brist oven i hovedet helt fra start. Det er ikke normal adfærd ikke brugshunde, hos hyrdehunde og heller ikke hos jagthunde! Vores hunde har altid fået lov at færdes omkring vores børn og vores rottweiler han elsker små babyer og kan kigge på dem i timevis. Men derfra og så til at lade en hund være alene med et forsvarsløst spædbarn- ja nu er jeg både hundeelsker og hundetræner- og det er direkte hovedeløst! Trist trist trist historie. Børn og dyr bør ikke have alene tid før børnene er gamle nok til at håndtere alle situationer, gode som dårlige!

Anmeld

23. april 2012

come2

Princesspigen skriver:

ingen tvivl om at der er noget galt i hoved på sådan en hund.. og den skal aflives..

men jeg mener tilgængæld at du laver den fejl ved at sige alle hunde er ens og du derfor aldrig skal have hund..

der er så mange tilfælde på hunde og børn hvor det går perfekt, selv med de forbudte muskelhunde og spædbørn..

selvfølgelig skal babyer og hunde ikke være sammen uden opsyn men derfor betyder det jo ikke at hunden dræber babyen..

og husk på det er IKKE hundes skyld men dens ejer!

go dag til dig og alle andre  

Anmeld

23. april 2012

kiwilouise

Jonatansmor skriver:

Jamen det er aldrig hunden den er gal med. Det er sq aldrig dyrets skyld at det er aggressivt. Det handler altså om en menneskelig egenskab som vi har skabt, enten igennem fejl opdragelse eller slet og ret mishandling.

Ingen er født ondskabsfulde, heller ikke dyr, det er noget vi lærer som vi lever.

Her har jeg ingen skrupler med at lade drengen dyrke omgang med dyr, af nogen art. Vi er i fuld sving med at lære ham hvordan han skal omgåes andre levende væsner uden sprog. Så han sidder pænt på numsen og kalder på alle kattene, de kommer og han ved at han skal forholde sig roligt, ellers gider de ikke og går deres vej.

Dén historie dér er opspind, ganske simpelt. Flået en baby til døde uden en lyd? Helt ærligt. Labrador der lydløst flår baby? Ej, hopper ikke på den.

Jeg er opvokset med hunde, mest rottweilere, den kontakt vil jeg ikke undvære for noget. Savner at have hund idag og såsnart vi er flyttet til hus og have, skal vi have en hvalp. Kommer til at elske at give drengen de oplevelser

der står da ikke noget om at det var sket lydløst

Anmeld

23. april 2012

Ditte-3

vil nu også mende at faren må tag en del af skylden her, og en anden ting ja det er forfærlig det der men det udlukker nu ikke at det er sund for børn at opvokse med dyr

Anmeld

23. april 2012

mpr

kiwilouise skriver:

Det må åbenbart ha været lydløst nok til at faren ikke har hørt det?

Anmeld

23. april 2012

My Babygirl

kiwilouise skriver:

Nej, der står intet om at det er sket lydsløst men det er også der jeg tænker om faderen har sovet med ørepropper i ørerne siden han intet har hørt?

Jeg synes det er så uansvarligt for det første at have efterladet sit barn alene og uden opsyn således at hunden har haft mulighed for at komme til barnet. Derudover er det om ikke andet endnu mere uansvarligt at faderen har sovet og intet hørt, dvs. tilsyneladende har han ikke engang haft baby alarm sat til det her stakkels lille barn som har ligget alene, kun 2 mdr gammel.

Anmeld

23. april 2012

kiwilouise

My Babygirl skriver:

Nej, der står intet om at det er sket lydsløst men det er også der jeg tænker om faderen har sovet med ørepropper i ørerne siden han intet har hørt?

Jeg synes det er så uansvarligt for det første at have efterladet sit barn alene og uden opsyn således at hunden har haft mulighed for at komme til barnet. Derudover er det om ikke andet endnu mere uansvarligt at faderen har sovet og intet hørt, dvs. tilsyneladende har han ikke engang haft baby alarm sat til det her stakkels lille barn som har ligget alene, kun 2 mdr gammel.

jeg tror bestemt heller ikke at det har været lydløst men at faren har været dybt uansvarlig på den ene eller anden måde. så han ikke har hørt det  hvis der er nogen der skal aflives må det være ham

Anmeld

23. april 2012

kiwilouise

Chel1992 skriver:

Det må åbenbart ha været lydløst nok til at faren ikke har hørt det?

eller også har han drukket sig en brandert på så intet har kunne vække ham  hvem ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.