Frugtmos til baby 2 1/2 månede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Frøken J.

Oliver,Troia&Wictor skriver:

sjovt har honning været normalt til børn før i tiden f.eks. varm ælk med honning, men nu synes sundhedsstyrelsen at det er farligt, min ældste  har ikke taget jeg og mine brødre har ikk taget skade, mine forældre har ikke tager skade osv. osv.

jeg følger mit hjerte og kan se på mine børn at de har godt på trods af de får honning.. der er så meget der er skadelig for børn, de må heller ikk få alm mælk for de kan blive allergiske... osv

da min søn var lille hed det at de måtte få mos fra 4mdr. men pludselig er det bedst de venter til 6mdr. mine børn trives med det de får og har ingen allegier eller er specielt syge, så noget må der gøres rigtigt!

Jamen anbefalingerne ændres jo, fordi man bliver klogere og lærer nye ting efterhånden som teknologien udvikles, vi bedre kan undersøge madvarer, kroppen osv. Det er meget muligt at du kender nogen der ikke har taget skadet, men forklar mig igen hvordan du tør løbe risikoen, når dit barn kan DØ af det? Her er der jo ikke tale om en potentiel risiko for at udvikle allergi, der er tale om en potentiel risiko for døden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Frøken J. skriver:

Jamen anbefalingerne ændres jo, fordi man bliver klogere og lærer nye ting efterhånden som teknologien udvikles, vi bedre kan undersøge madvarer, kroppen osv. Det er meget muligt at du kender nogen der ikke har taget skadet, men forklar mig igen hvordan du tør løbe risikoen, når dit barn kan DØ af det? Her er der jo ikke tale om en potentiel risiko for at udvikle allergi, der er tale om en potentiel risiko for døden!!

Det vil jeg nu også meget gerne vide?? At løbe risikoen for at sit barn kan dø fatter jeg simpelthen ikke!!

Anmeld

23. april 2012

Fenja09

Maja88 skriver:

alle former for aff. middel gør tarmene slappe.. heriblandt movicol og lactulose..

skal ikke kunne sige om svesker giver samme effekt.. men gø r de andre...

til TS... kan slet ikke forstå man kan tage en SÅ VIGTIG beslutning uden samråd med sin sp...

jeg ville stoppe med mos og så vende det med SP

Nej Movicol gør ikke tarmene slappe modsat svesker, desuden er Movicol heller ikke vanedannende for tarmene, det er svesker også.

/Fenja

Anmeld

23. april 2012

Fenja09

Anonym skriver:

H*n får movicol... Og har snakkede flere gange med lægerne og heldigvis var der inde på børne afd. Der vil se os!

Det lyder rigtig godt, håber i får den hjælp og vejledning i har brug for.

/Fenja

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Det vil jeg nu også meget gerne vide?? At løbe risikoen for at sit barn kan dø fatter jeg simpelthen ikke!!

Slap nu helt af... Og lad hende være, hun har taget en beslutning det er hendes og i kan være fuldstændige ligeglade... Hun gør hvad hun mener er bedst for jeres børn og i for jeres..

Det er ikke altid rigtigt at følge anvisningerne til punkt og prikke og nogen gangehvad er rigtigt for jeres børn er ikke for andres og alle er forskelllige og har hver deres mening og respekt for det..

Så slut med det pjat omkring den honning nu er den diskution slut for det er slet ikke det denne tråd handler om så lad os holde os til emnet!

Anmeld

23. april 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Slap nu helt af... Og lad hende være, hun har taget en beslutning det er hendes og i kan være fuldstændige ligeglade... Hun gør hvad hun mener er bedst for jeres børn og i for jeres..

Det er ikke altid rigtigt at følge anvisningerne til punkt og prikke og nogen gangehvad er rigtigt for jeres børn er ikke for andres og alle er forskelllige og har hver deres mening og respekt for det..

Så slut med det pjat omkring den honning nu er den diskution slut for det er slet ikke det denne tråd handler om så lad os holde os til emnet!

Jeg vil bare meget gerne vide hvordan hun kan få sig selv til at give honning til sit barn når hun kender risikoen. Ja, selvfølgelig må hun gøre hvad hun finder det bedst for sine børn men hun har bare ikke svaret på hvorfor hun gør det?? Det vil jeg bare gerne vide...

Anmeld

23. april 2012

Oliver,Troia&Wictor

til jer der har et problem med jeg giver mine børn honning:

Skriv pb og lad vær med at ødelægge denne tråd...

men jeg gør hva jeg vil med mine børn, og at i vælger at følge sundhedsstyrelsen er jeres valg, jeg har valgt at følge mit hjerte!

til anonym: tak for opbakning, og beklager folk fik så ondt i røven og ødelagde det din tråd handler om...

håber du følger dit hjerte og ser på dit barn... herfra kan jeg sige det kun har været positivt at gå på grød tidlig

knus til dig

Anmeld

23. april 2012

L&V

Fenja09 skriver:

Nej Movicol gør ikke tarmene slappe modsat svesker, desuden er Movicol heller ikke vanedannende for tarmene, det er svesker også.

/Fenja

Yeps det er nemlig bare rigtigt..

Anmeld

23. april 2012

Oliver,Troia&Wictor

Omsorgsgiver skriver:

Jeg vil bare meget gerne vide hvordan hun kan få sig selv til at give honning til sit barn når hun kender risikoen. Ja, selvfølgelig må hun gøre hvad hun finder det bedst for sine børn men hun har bare ikke svaret på hvorfor hun gør det?? Det vil jeg bare gerne vide...

FORDI DET BEROLIGER MINE BØRN!!!!

har du et problem så skriv det til mig og så stop med at have så ondt i røven, i er squ nok heller ikke perfekte, så gør i nok noget jeg synes er totalt fucked op men det er jeres valg og jeres problem, så klap nu i og koncentere jer om ts problem!

Anmeld

23. april 2012

Fenja09

Månsson skriver:

Yeps det er nemlig bare rigtigt..

Endelig en der ved det samme som mig - går heller ikke ud fra at samtlige læger siger sådan uden at det passer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.