Frugtmos til baby 2 1/2 månede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Oliver,Troia&Wictor

Frøken J. skriver:

Jamen anbefalingerne ændres jo, fordi man bliver klogere og lærer nye ting efterhånden som teknologien udvikles, vi bedre kan undersøge madvarer, kroppen osv. Det er meget muligt at du kender nogen der ikke har taget skadet, men forklar mig igen hvordan du tør løbe risikoen, når dit barn kan DØ af det? Her er der jo ikke tale om en potentiel risiko for at udvikle allergi, der er tale om en potentiel risiko for døden!!

det kan godt ske de ændres men tror ikke på at alle de ting er s usunde, derfor gør jeg som jeg gør!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Oliver,Troia&Wictor

Frøken J. skriver:

Jamen anbefalingerne ændres jo, fordi man bliver klogere og lærer nye ting efterhånden som teknologien udvikles, vi bedre kan undersøge madvarer, kroppen osv. Det er meget muligt at du kender nogen der ikke har taget skadet, men forklar mig igen hvordan du tør løbe risikoen, når dit barn kan DØ af det? Her er der jo ikke tale om en potentiel risiko for at udvikle allergi, der er tale om en potentiel risiko for døden!!

det kan godt ske de ændres men tror ikke på at alle de ting er s usunde, derfor gør jeg som jeg gør!

Anmeld

23. april 2012

L&V

Fenja09 skriver:

Endelig en der ved det samme som mig - går heller ikke ud fra at samtlige læger siger sådan uden at det passer

Nej mon dog.. De ska bare skrive det i indlægssedlen hvis der har været 1 tilfælde, det gælder os Lactuloce.. Er så træt af at læse om de svesker

Anmeld

23. april 2012

Fenja09

Månsson skriver:

Nej mon dog.. De ska bare skrive det i indlægssedlen hvis der har været 1 tilfælde, det gælder os Lactuloce.. Er så træt af at læse om de svesker

Ja, jeg ved heller ikke hvorfor der er så mange der sværger til svesker, det er noget værre skidt at give sine børn

Anmeld

23. april 2012

L&V

Fenja09 skriver:

Ja, jeg ved heller ikke hvorfor der er så mange der sværger til svesker, det er noget værre skidt at give sine børn

Fuldstændig enig. Nå nok om det må hellere lade være med at spamme tråden med honning og sveske snak

Anmeld

23. april 2012

Fenja09

Månsson skriver:

Fuldstændig enig. Nå nok om det må hellere lade være med at spamme tråden med honning og sveske snak

Jep, nok om det

Anmeld

23. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg ville kontakte min SP..

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Endelig en der ved det samme som mig - går heller ikke ud fra at samtlige læger siger sådan uden at det passer

Det du skriver er rigtigt Movicol er ikke vane dannene da det ikke optages i systemet hvis du derimod giver lacktolose som også er af. Middel så er det ekstremt vanedannende... Ved heldigvis en del om afførings middeler efterhånde... 

Svesker ved jeg derimod ingen ting om og er glad for de oplysninger i giver

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

LouiseVous skriver:

Jeg ville kontakte min SP..

Som skrevet flere gange i tråde er gjordt uden hjælp... Rigtig mange gange!

Anmeld

23. april 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Det du skriver er rigtigt Movicol er ikke vane dannene da det ikke optages i systemet hvis du derimod giver lacktolose som også er af. Middel så er det ekstremt vanedannende... Ved heldigvis en del om afførings middeler efterhånde... 

Svesker ved jeg derimod ingen ting om og er glad for de oplysninger i giver

Ja, og det er også derfor at man idag hellere giver børn Movicol fremfor Lactolose. Rigtig mange synes svesker er fantastisk, men det er bare så vanedannende for tarmene og gør dem slappe, så derfor skal man helst undgå det. Man kan i stedet give abrikos, som faktisk kan gøre lidt af det samme som svesker, det nøjes bare med at gøre afføringen lind.

Undskyld alt snakken om svesker hehe

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.