Frugtmos til baby 2 1/2 månede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

TrineMine86

Anonym skriver:

Enig man føler sig hurtigt magtesløs og er villig til at gøre alt for sine små pus!

men nej det er bestemt ikke rart når barnet ikke rigtig vil spise

håber i finder en løsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Anonym skriver:

Hvordan startet i forresten op på grød i så tidlig en alder? Hvad gav i? Og hvordan ved jeg hvis vores lille barns tarme slet ikke kan tåle det?

Hvad skal jeg hold øje med?

Har ondt i maven hver gang jeg gir h*n (de) det for er så bange for at skade vores lille baby ødelægge babys mave/tarm mm. Men min mand er af samme holdning som du hvis det er det h*n vil ha så er det det vi skal gi...

Men man høre bare så mange skrækkelig ting når man snakker om grød til børn under 4 måneder

vi lavede det bare rigtig tyndt, og his Mikkas fik det mindste med maven så fik han mindre af grøden, og mere MME. Og vi gavham det rigtig tyndt i hans MME flaske de første par gange, men alligevel heller ikke alt for tyndt. Måske næsten ligesom kartoffelsuppe. - i starten kan maven altså godt bøvle, men min sundhedsplejerske sagde at så længe han kom af med afføringen så var det ikke et problem. så så længe at dit barn kan komme af med afføring så sker der ikke noget

Anmeld

24. april 2012

Oliver,Troia&Wictor

TrineMine86 skriver:

nu ved jeg ikke om det er dig der har startet tråden?

men hvis det er, så mener jeg at have læst at din baby havde taget en del på - er du sikker på at han/hun ikke får hvad den skal? de kan jo ikke tage så flot på hvis de ikke spiser noget?  bare en tanke..

jeg kender en hvis barn også nægtede flaske og de kæmpede en kamp med at putte noget i barnet, men til trods for at de faktisk fik barnet til at drikke, så tabte barnet sig og her blev de rådet til at starte op med grød/ mod, men der var barnet også 3½ måned...

nej det er anonym der har startet tråden, min dreng tog ikke på, oz derfor jeg startede så tidligt op med grød, for der havde jeg været igennem samtlige mme mærker og vælling...

Anmeld

24. april 2012

TrineMine86

Oliver,Troia&Wictor skriver:

nej det er anonym der har startet tråden, min dreng tog ikke på, oz derfor jeg startede så tidligt op med grød, for der havde jeg været igennem samtlige mme mærker og vælling...

jeg citerede nu også en anonym tråd - men det kunne jo have været en anden anonym end trådstarteren

Anmeld

24. april 2012

TrineMine86

TrineMine86 skriver:

jeg citerede nu også en anonym tråd - men det kunne jo have været en anden anonym end trådstarteren

mener selvfølgelig at jeg citerede et anonymt indlæg og ikke en anonym tråd

Anmeld

24. april 2012

Oliver,Troia&Wictor

TrineMine86 skriver:

mener selvfølgelig at jeg citerede et anonymt indlæg og ikke en anonym tråd

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

nu ved jeg ikke om det er dig der har startet tråden?

men hvis det er, så mener jeg at have læst at din baby havde taget en del på - er du sikker på at han/hun ikke får hvad den skal? de kan jo ikke tage så flot på hvis de ikke spiser noget?  bare en tanke..

jeg kender en hvis barn også nægtede flaske og de kæmpede en kamp med at putte noget i barnet, men til trods for at de faktisk fik barnet til at drikke, så tabte barnet sig og her blev de rådet til at starte op med grød/ mod, men der var barnet også 3½ måned...

Mit barn har taget rigtig godt på men det hele var i starten og på over en månede har mit barn kun taget 300 g på og de kom da mit barn havde 4 gode dag hvor h*n spise rigtig godt ellers har mit barn stået stille meget længe ikke tabt sig men heller ikke taget på, sløv og slap, næsten ingen tis bleer mm. 

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

vi lavede det bare rigtig tyndt, og his Mikkas fik det mindste med maven så fik han mindre af grøden, og mere MME. Og vi gavham det rigtig tyndt i hans MME flaske de første par gange, men alligevel heller ikke alt for tyndt. Måske næsten ligesom kartoffelsuppe. - i starten kan maven altså godt bøvle, men min sundhedsplejerske sagde at så længe han kom af med afføringen så var det ikke et problem. så så længe at dit barn kan komme af med afføring så sker der ikke noget

Så i blandet grød i hans flaske? Og vores barn får Movicol afførings middel så h*n får i forvejen hjælp til at holde maven igang...

Lige pt. Har h*n regeret rigtig godt på grød sover godt, spiser beder også sine flasker og er begyndt at tisse, smile og pluder og ingen kolik anfald mere! Og vi gav første gav grød igår og der har været afføring idag! 

Anmeld

24. april 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Anonym skriver:

Så i blandet grød i hans flaske? Og vores barn får Movicol afførings middel så h*n får i forvejen hjælp til at holde maven igang...

Lige pt. Har h*n regeret rigtig godt på grød sover godt, spiser beder også sine flasker og er begyndt at tisse, smile og pluder og ingen kolik anfald mere! Og vi gav første gav grød igår og der har været afføring idag! 

Såå tror jeg ikke at det gør noget .. Mikkas er også blevet meeeget gladere af at få grød .. for nu er han slet ikke sulten hele tiden længer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.