Frugtmos til baby 2 1/2 månede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Zeus

Omsorgsgiver skriver:

Forstår virkelig ikke at du tør løbe den risiko og sætte dine børns helbred på spil!!!!   

Jeg synes det er dybt godnat og dybt uansvarligt!!!! Ja, jeg kender ikke dig og dine børn og ved godt at du ved hvad der er bedst for dine børn, men hvad ville du gøre hvis dit 5 mdr. gammel barn blev alvorlig syg eller døde pga. at du har givet ham honning??? Jeg ved ihvertfald at jeg ville have det meget dårligt med mig selv og have en kæmpe skyldfølelse og dårlig samvittighed!!

Undskyld mit sure opstød men det ligger bare så fjernt fra hvad jeg ville gøre og udsætte mit barn for.....

Det kræver jo altså kun at der er bakterier i én enkelt portion, så kan de være ligegyldigt med det 170 andre gange han har fået det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Krussedulle

Laura. skriver:

Så er jeg heldigvis ikke den eneste.. ved ikke hvad jeg skal sige!

Nej for pokker! .. Ville bestemt aldrig nogensinde turde løbe den risiko! Puha..

Anmeld

22. april 2012

ano14316

Anonym skriver:

Han snakkede med sundhedsplejerske, egen læge, vagte læge mm. Men pga. H*n's vægt mener de ikke vi skal være bekymret tros det h*n nogen dage er helt slap og næsten ingen tis bleer har... Det h*n vejer tog h*n på den første månede og har derefter stået ret stille... H*n tog dog også alt for meget på i starten...

Så må du blive ved med at holde på at der er noget galt overfor lægerne..

please.. for dit barns skyld, så vent med grød/mos...

Anmeld

22. april 2012

Fenja09

Jeg synes at du igen, igen skal tage fat i din læge, hvis du mener at dit barn ikke trives. Det er alt for tidligt at give mos og grød og sveskegrød er altså noget værre skidt. Jeg ved godt at rigtig mange mødre tale for svesker ( når barnet er gammelt nok) men vi fik af vide nede på Skejby af samtlige læger, at det er noget af det værste man kan give sit barn. Det gør intet at man putter lidt i grøden, for at give smag, men det er også det eneste svesker burde bruges til. Det gør tarmene slappe - istedet burde du, hvis der er problemer med maven give Movicol.

Man kan også få mme på recept, måske det var noget til jeres barn? Vi prøvede selv 4 mærker mme før vi fandt det mærke der passede bedst til vores datter.

/Fenja

Anmeld

23. april 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator
I skal huske - at selvom I er uenige - så gå efter bolden og ikke manden!!!

Vi holder øje med tråden.

- Staff -

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min mor startede også op med mos osv til mig da jeg var så lille, og jeg har det da fint

Overvejer selv at starte op på noget nyt med Ida, da hun heller ikke gider flasken.

Anmeld

23. april 2012

maria_wlt

Min mor startede også op med mos osv til mig da jeg var så lille, og jeg har det da fint

Overvejer selv at starte op på noget nyt med Ida, da hun heller ikke gider flasken.

Det er også godt at du har det fint

Men jeg synes personligt at det hurtig kan gå galt hvis man bruger "Jeg har jo ikke taget skade" for tit. 

Forstår du??

Jeg synes at man ALTID skal snakke med nogen som FAGLIGT ved noget om det.. Ikke så meget hjemmebryggeri 

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

maria_wlt skriver:

Det er også godt at du har det fint

Men jeg synes personligt at det hurtig kan gå galt hvis man bruger "Jeg har jo ikke taget skade" for tit. 

Forstår du??

Jeg synes at man ALTID skal snakke med nogen som FAGLIGT ved noget om det.. Ikke så meget hjemmebryggeri 

Jeg forstår udmærket, men så er det jo godt det ikke er dig der er mor til Ida  Jeg tager ikke så tungt hvad i andre mener. Og jeg får desuden besøg af SP i dag, som jeg vil høre ad.

Anmeld

23. april 2012

maria_wlt

Jeg forstår udmærket, men så er det jo godt det ikke er dig der er mor til Ida  Jeg tager ikke så tungt hvad i andre mener. Og jeg får desuden besøg af SP i dag, som jeg vil høre ad.

Du vil forhåbentlig det BEDSTE og rigtige for dit barn 

Godt du spørger hende... 

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

maria_wlt skriver:

Du vil forhåbentlig det BEDSTE og rigtige for dit barn 

Godt du spørger hende... 

Det vil jeg i hvert fald. Det nytter bare heller intet at hun sulter og jeg som i nat, skal op hver time for at give hende de 30 ml hun gider tage af flasken

Og udover det gerne vil rage i vores andres mad. Så mener jeg, at det kunne være man skulle prøve at starte op på noget andet. Jeg har jo selvfølgelig i tanken, at HVIS maven siger fra.. Jamen så venter vi jo også med at starte op på andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.