Frugtmos til baby 2 1/2 månede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Frøken J.

Oliver,Troia&Wictor skriver:

det kan godt ske de ændres men tror ikke på at alle de ting er s usunde, derfor gør jeg som jeg gør!

Jamen hvordan kan du ikke tro på det er dødeligt?? Det er videnskabeligt bevist!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

modesty

Anonym skriver:

Åh tak er lykkelig for dit indlæg rart at høre om andre med samme problem og tak fordi du kan se det fra min side af og ikke dunker mig i hovedet vil jo nemlig bare mit barn det bedste! Og syntes ikke det funger lige pt. Når h*n ikke tisser, ikke gider lege mm. Men bare sover!

Tak fordi du ikke ser mig som en dårlig og uansvarlig mor..

Er det helt forkert at prøve de forskellige ting af uden sp inden over når hun ikke rigtigt reger på hvad vi fortæller hende?

Var det måske en idé at prøve med vælling i starten, så? Det tror jeg vil være bedre for barnet, også i forhold til eventuelle allergier.

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Ja, og det er også derfor at man idag hellere giver børn Movicol fremfor Lactolose. Rigtig mange synes svesker er fantastisk, men det er bare så vanedannende for tarmene og gør dem slappe, så derfor skal man helst undgå det. Man kan i stedet give abrikos, som faktisk kan gøre lidt af det samme som svesker, det nøjes bare med at gøre afføringen lind.

Undskyld alt snakken om svesker hehe

/Fenja

Det helt okay jeg lære jo noget nyt og i "angriber" ikke nogen men holder det i en pæn tone så helt okay med mig

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Jamen hvordan kan du ikke tro på det er dødeligt?? Det er videnskabeligt bevist!

Ej STOP nu vil i for f.... Ikke godt.. Nu det nok..

Anmeld

23. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Det helt okay jeg lære jo noget nyt og i "angriber" ikke nogen men holder det i en pæn tone så helt okay med mig

Kiwi og pære er os super godt når vi nu lige er ude i det med lind afføring

Anmeld

23. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Du kan evt låse tråden hvis du føler du har fået svar og det hele tager overhånd

Anmeld

23. april 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Anonym skriver:

Vores barn er flaske barn men er ikke glad for sin flaske nogen dage vil h*n stor set ikke spise, bliver sløv mm. Men ingen hjælp at hente nogen sted pga. H*n vejer lidt meget!? Det handler jo ikke om vægt men trivelse men det lader jeg til at være den eneste der mener!

Ej okay. Kan læse at de andre er imod det med grød.,... Men altså, du er den eneste her der kender DIT barn. Gør hvad der er bedst for DIT barn.. Ingen andre i dette forum kender til dit barn og dit barnsbehov. Min søn er godt 3 måneder og har lystigt spist grød i snart en måned. Og han er ikke død af noget som helst. Jeg kender mit barn og grød er hvad han har brug for.

Så hvis dit barn har brug for grød, så giv dit barn det.
I gamle dage gav man også sine børn det mad som de havde brug for, så jeg kan ikke se nogen grund til at du ikke også skulle gøre det?

Min søn er blevet SÅÅÅ meget gladere efter at ære hoppet over på grøden. og selvfølgelig kan det drille med maven i starten, indtil at alle lige har vænnet sig til det.....

Min sundhedsplejerske var ikke glad for det, men efter som at hun nu kan se at det er det som virker for os, så siger hun selv at det er forældrene som kender barnet bedst og bedst kender barnets behov..... Så nu er hun kun glad for at jeg gjorde det. også fordi vi har fået en bedre og sjovere hverdag og nu kan han slappe af og ikke konstant være sulten længere....

så gør hvad der er bedst for dit barn... jeg ville egentlig være pisse ligeglad med andres meninger og holdninger.... ingen er ens og ingen gør det ens..... men alle vil vel gøre det, som er bedst for ens barn, ikk??? Så du skal bare gøre det som der er bedst for dit. - det gjorde jeg - og han lever stadig

knus

Anmeld

23. april 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Det har jo ikke noget med dig eller din situation Men beklager da off topic

Anmeld

23. april 2012

raca

Oliver,Troia&Wictor skriver:

Når du ikke selv har stået i en situation hvor dit barn ikke kan holde noget i sig, eller nægter at spise sin flaske, så er man nødt til at gøre noget!!! Her var svaret grød, og de har virket på mine drenge, så drop dit uansvarlige og galskab!!!

Man gør hvad man synes der er bedst for sit barn!

jammens hendes barn  kan jo godt holde noget i sig, bare for lidt i forholdt til vægten.. som siden  fødseln er steget eksplosivt.. så måske holder barnet bare en tage på i vægt pause...

fik i undersøgt hvorfor han gylpede mælk op, når de gør det er det oftes reflux, dette ophøre når de starter på fastføde.. og ja du opfandt så selv kuren, en læge og SP havde nok anbefalet at stive mælken med johannesbrødsmel.så den blev lettere at holde nede. da grød til en 1,5 mdr gammel baby er meget forkert med nutidens viden.. og tja førhen der gjode man det af nød.. når mor måtte arbejde.. og en eller anden skulle tage over.. men det var af nød og en del børn døde af det.

det barn klare så fint både de riglige mængder sukker og honningen og ekstem tidlig grødstart.. sådan som det ser ud nu.

Anmeld

23. april 2012

raca

modesty skriver:

Var det måske en idé at prøve med vælling i starten, så? Det tror jeg vil være bedre for barnet, også i forhold til eventuelle allergier.

der er ingen forskel på grød og vællen, de er jo lavet af det samme dvs ting det er videnskabenligt bevist er skadeligt at stoppe i et så lille barns mave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.