Anonym skriver:
Vores barn er flaske barn men er ikke glad for sin flaske nogen dage vil h*n stor set ikke spise, bliver sløv mm. Men ingen hjælp at hente nogen sted pga. H*n vejer lidt meget!?
Det handler jo ikke om vægt men trivelse men det lader jeg til at være den eneste der mener!
Ej okay. Kan læse at de andre er imod det med grød.,... Men altså, du er den eneste her der kender DIT barn. Gør hvad der er bedst for DIT barn.. Ingen andre i dette forum kender til dit barn og dit barnsbehov. Min søn er godt 3 måneder og har lystigt spist grød i snart en måned. Og han er ikke død af noget som helst. Jeg kender mit barn og grød er hvad han har brug for.
Så hvis dit barn har brug for grød, så giv dit barn det.
I gamle dage gav man også sine børn det mad som de havde brug for, så jeg kan ikke se nogen grund til at du ikke også skulle gøre det?
Min søn er blevet SÅÅÅ meget gladere efter at ære hoppet over på grøden. og selvfølgelig kan det drille med maven i starten, indtil at alle lige har vænnet sig til det.....
Min sundhedsplejerske var ikke glad for det, men efter som at hun nu kan se at det er det som virker for os, så siger hun selv at det er forældrene som kender barnet bedst og bedst kender barnets behov..... Så nu er hun kun glad for at jeg gjorde det. også fordi vi har fået en bedre og sjovere hverdag og nu kan han slappe af og ikke konstant være sulten længere....
så gør hvad der er bedst for dit barn... jeg ville egentlig være pisse ligeglad med andres meninger og holdninger.... ingen er ens og ingen gør det ens..... men alle vil vel gøre det, som er bedst for ens barn, ikk??? Så du skal bare gøre det som der er bedst for dit. - det gjorde jeg - og han lever stadig

knus
Anmeld