Frugtmos til baby 2 1/2 månede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Hailiesmom11

Jeg synes det er lidt tidligt at starte med mos.
Vi startede da vores datter var 3½ mdr i samarbejde med SP og hun er osse flaskebarn.
Hvis din SP ikke vil hjælpe dig, ville jeg ringe til kommunen og bede om at få en anden SP der vil hjælpe dig.
Min datter var ca samme størrelse som dit barn i samme alder tror hun vejede 5,8 kg og hun svingede selv meget i madindtag, men det er selvfølgelig ikke godt hvis barnet bliver slapt.. Men jeg ville klage over ikke at få den hjælp du har behov for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Oliver,Troia&Wictor skriver:

FORDI DET BEROLIGER MINE BØRN!!!!

har du et problem så skriv det til mig og så stop med at have så ondt i røven, i er squ nok heller ikke perfekte, så gør i nok noget jeg synes er totalt fucked op men det er jeres valg og jeres problem, så klap nu i og koncentere jer om ts problem!

<p>Hold da op....nu ro på.... Hvad du giver dine børn er helt og aldeles op til dig og du ved hvad der er bedst for dine børn. Jeg&nbsp;var bare nysgerrig og meget chokeret og overrasket over at du kan finde på at tage den risiko der er ved det. </p><p>Er ikke ude på at blive uvenner eller noget.....</p>

I mine øjne er der bare SÅ meget forkert men sådan har vi hver vores meninger....

Anmeld

23. april 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Det helt okay jeg lære jo noget nyt og i "angriber" ikke nogen men holder det i en pæn tone så helt okay med mig

Nej ingen angriben herfra, skriver bare hvad jeg ved, så må folk jo selv vælge om de vil bruge det eller lade være

Anmeld

23. april 2012

raca

Anonym skriver:

Slap nu helt af... Og lad hende være, hun har taget en beslutning det er hendes og i kan være fuldstændige ligeglade... Hun gør hvad hun mener er bedst for jeres børn og i for jeres..

Det er ikke altid rigtigt at følge anvisningerne til punkt og prikke og nogen gangehvad er rigtigt for jeres børn er ikke for andres og alle er forskelllige og har hver deres mening og respekt for det..

Så slut med det pjat omkring den honning nu er den diskution slut for det er slet ikke det denne tråd handler om så lad os holde os til emnet!

hvad vis der havde stået autostol i stedet for,

mit barn ligger bare i sin lift på bagsædet når vi køre

mit barn sidder bare selv på sædet..

eller jeg har taget sikkerheds selen om både mig og mit barn.

det syntes jeg nemlig er bedst.. og jeg lever da endnu.. og mine forældre gjode det samme..

en sådan agumentation holder ikke, der forefindes en gang i mellem svampespore, der laver et gift stof i honning, for børn under 1 år, er denne gift dødelig i værste fald.

ligesom et trafikuheld er for et barn der ikke er forsvarlig fastgjordt i bilen.

det er ikke hokuspokus og noget der kan gradbøjes.. det er en real riciko

Anmeld

23. april 2012

modesty

raca skriver:

der er ingen forskel på grød og vællen, de er jo lavet af det samme dvs ting det er videnskabenligt bevist er skadeligt at stoppe i et så lille barns mave.

Jeg har tidligere i tråden givet udtryk for min modstand mod TS' projekt. Men det lader ikke til at hun har tænkt sig at stoppe det, så for hendes barns skyld, er det nok bedre at starte med vælling. Der er mere vand i vælling end i grød, hvilket vil sige at risikoen for forstoppelse er mindre.

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Du kan evt låse tråden hvis du føler du har fået svar og det hele tager overhånd

Det viste jeg ikke man kunne.. Mange tak!

Anmeld

23. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Det viste jeg ikke man kunne.. Mange tak!

Så lidt

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

Ej okay. Kan læse at de andre er imod det med grød.,... Men altså, du er den eneste her der kender DIT barn. Gør hvad der er bedst for DIT barn.. Ingen andre i dette forum kender til dit barn og dit barnsbehov. Min søn er godt 3 måneder og har lystigt spist grød i snart en måned. Og han er ikke død af noget som helst. Jeg kender mit barn og grød er hvad han har brug for.

Så hvis dit barn har brug for grød, så giv dit barn det.
I gamle dage gav man også sine børn det mad som de havde brug for, så jeg kan ikke se nogen grund til at du ikke også skulle gøre det?

Min søn er blevet SÅÅÅ meget gladere efter at ære hoppet over på grøden. og selvfølgelig kan det drille med maven i starten, indtil at alle lige har vænnet sig til det.....

Min sundhedsplejerske var ikke glad for det, men efter som at hun nu kan se at det er det som virker for os, så siger hun selv at det er forældrene som kender barnet bedst og bedst kender barnets behov..... Så nu er hun kun glad for at jeg gjorde det. også fordi vi har fået en bedre og sjovere hverdag og nu kan han slappe af og ikke konstant være sulten længere....

så gør hvad der er bedst for dit barn... jeg ville egentlig være pisse ligeglad med andres meninger og holdninger.... ingen er ens og ingen gør det ens..... men alle vil vel gøre det, som er bedst for ens barn, ikk??? Så du skal bare gøre det som der er bedst for dit. - det gjorde jeg - og han lever stadig

knus

Rigtig mange tak for dit svar det sætter jeg stor pris på!

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg siger rigtig mange tak for mange af jeres indlæg... Men må indrømme at jeg er rigtig ked af den tone der er bleve kørt og at ikke bare jeg men også andre er bevet set i et mindre positivt syn.. Rigtigøv syntes jeg! Så derfor vælger jeg at prøve at låse tråden!

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Så lidt

Øh bare lige hurtigt hvordan låser man tråden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.