Denisep skriver:
Jeg vil også sige som de andre sveske mos er en sum ting og typisk noget man ville give hvis de ikke kan komme af med afføring. Og set at give frugt mos er heller ikke en go ide som det første da de vender sig til den søde smag og måske når han skal til at have grød ikke vil have pga det ikke er sødt.
Hvis i ikke kan få nok mælk i ham ville jeg som det første på mandag ringe og snakke om det her med din sundheds plejerske. Hun kan råde dig nok meget bedre end vi kan da hun også kender dit barn.
Og hvis i endelig kan give ham noget ville kg give risgrød som er så fint og tyndt som også er det første man giver nå de skal have andet end bare flaske og bestemt ikke mere end 1 dag om dagen. Han har virkelig brug for mme så kan i evt putte mælken i eb kop og prøve at se om han vil have det sådan hjalp på min pige
Han snakkede med sundhedsplejerske, egen læge, vagte læge mm. Men pga. H*n's vægt mener de ikke vi skal være bekymret tros det h*n nogen dage er helt slap og næsten ingen tis bleer har... Det h*n vejer tog h*n på den første månede og har derefter stået ret stille... H*n tog dog også alt for meget på i starten...
Anmeld