Forstår ikke mærketøj, overhovedet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

twinboys

132319 skriver:

Hvorfor ikke? Hvorfor betyder mærket SÅ meget at du ikke ville købe i eksempelvis H&M som har tøj der også bare holder, ikke bliver skævt eller andet -For det gør det nu altså ikke og efter egen erfaring, holder det langt bedre på farverne end eksempelvis Småfolk.

SKAL det bare være modetøj (jeg vil ikke kalde Småfolk, Katvig osv. for mærketøj) før det er "godt nok"?

Dét forstår jeg virkelig ikke.

Handler heller ikke tøj til mig selv i supermarkeder og H&M det er slet ikke min stil... Og bryder mig slet ikke om deres børnetøj ... Nu er mine drenge også så store 9år så de ved også godt hvad de vil have...

Småfolk er mine blevet for store til... Nu er Hummel Koin og Vingino det de går i nu...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Silas&Mille

twinboys skriver:

Smiler jeg har også pengene til det... Havde jeg ikke haft det havde jeg jo nok heller ikke gjort det... Smiler

Nej sådan er det vist for de fleste der kun køber mærketøj smiler

Anmeld

25. marts 2012

132319

twinboys skriver:

Handler heller ikke tøj til mig selv i supermarkeder og H&M det er slet ikke min stil... Og bryder mig slet ikke om deres børnetøj ... Nu er mine drenge også så store 9år så de ved også godt hvad de vil have...

Småfolk er mine blevet for store til... Nu er Hummel Koin og Vingino det de går i nu...

Majbritt

Ok, men nu tænker jeg også bare noget så simpelt som en basistrøje eller et par almindelige cowboybukser.

H&M er meget mere end Spiderman og Hallo Kitty.

Men nevermind, jeg har bare aldrig forstået at man kan være SÅ fokuseret på mærker at man ikke vil kigge de lidt billigere steder.

Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen og slet ikke når det handler om børnetøj.

Anmeld

25. marts 2012

twinboys

Silas&Mille skriver:

Nej sådan er det vist for de fleste der kun køber mærketøj smiler

Anmeld

25. marts 2012

Lusi

Vi går overhoved heller ik op i mærketøj.. Det er vores pengepung, slet ik til..

Anmeld

25. marts 2012

twinboys

132319 skriver:

Ok, men nu tænker jeg også bare noget så simpelt som en basistrøje eller et par almindelige cowboybukser.

H&M er meget mere end Spiderman og Hallo Kitty.

Men nevermind, jeg har bare aldrig forstået at man kan være SÅ fokuseret på mærker at man ikke vil kigge de lidt billigere steder.

Pris og kvalitet hænger ikke altid sammen og slet ikke når det handler om børnetøj.

Gentager igen jeg bryder mig ikke om deres stil og derfor køber jeg det ikke... 

Jeg har også bilmærker jeg never aldrig ville købe... og jeg køber det jeg kan lide...

Jeg tænker ikke økonomi for jeg har en god økonomi hvor jeg godt kan tillade mig at købe mærkerne...

Jeg er et mærkedyr og det er jeg hele vejen igennem men jeg er ikke nogen snop jeg er en ganske almindelig mor der bare godt kan lide at bruge penge på luxus...Og når man har pengene til det ja så vælger jeg altså det...

Havde jeg ikke haft pengene ja så havde det nok været en anden side af sagen...

Majbritt

Anmeld

25. marts 2012

AnnaK89

Jeg har det faktisk lidt blandet med det

Lærke og baby-fisen som er på vej, får som regel mærketøj. Jeg synes bare generelt at det holder bedre i formen og på farverne - men ofte køber jeg det på udsalg

Jeg er rigtig glad for Hummel, Holly's, Phister og Philina + et par stykker mere - og det får de altså

Men en kjole til 1000 kr som de kan passe i måske 4 uger, det synes jeg helt hul i hovedet og super overfladisk 

Basis-tøj kan jeg godt købe i name it og h&m - body's, strømpebukser og hvis jeg blot skal have en alm. hvid trøje.

De får aldrig tøj i Føtex eller Bilka - og ville heller aldrig selv gå i det, men sådan er jeg jo

Anmeld

25. marts 2012

132319

twinboys skriver:

Gentager igen jeg bryder mig ikke om deres stil og derfor køber jeg det ikke... 

Jeg har også bilmærker jeg never aldrig ville købe... og jeg køber det jeg kan lide...

Jeg tænker ikke økonomi for jeg har en god økonomi hvor jeg godt kan tillade mig at købe mærkerne...

Jeg er et mærkedyr og det er jeg hele vejen igennem men jeg er ikke nogen snop jeg er en ganske almindelig mor der bare godt kan lide at bruge penge på luxus...Og når man har pengene til det ja så vælger jeg altså det...

Havde jeg ikke haft pengene ja så havde det nok været en anden side af sagen...

Majbritt

Men lækkert/luksustøj kan nu også sagtens købes i H&M, Name it og Kvickly. 

Endnu en gang så hænger pris og kvalitet ikke sammen.

Mine børn har også dyrt tøj og især sko, går jeg ikke på kompromis med men derfor kan de også sagtens gå i billigere mærker.

Fordi man har råd, behøver man ikke købe dyrt tøj. Jeg har flere bekendte der er stenrige og de er ikke blege for at klæde deres børn i tøj fra eksempelvis H&M -For dem (og jeg) handler det ikke om hvad der står i nakken men om tøjet er pænt og har ordentlig kvalitet og så er det fuldstændig ligegyldigt om en t-shirt har kostet 79 eller 299 kr.

Anmeld

25. marts 2012

twinboys

132319 skriver:

Men lækkert/luksustøj kan nu også sagtens købes i H&M, Name it og Kvickly. 

Endnu en gang så hænger pris og kvalitet ikke sammen.

Mine børn har også dyrt tøj og især sko, går jeg ikke på kompromis med men derfor kan de også sagtens gå i billigere mærker.

Fordi man har råd, behøver man ikke købe dyrt tøj. Jeg har flere bekendte der er stenrige og de er ikke blege for at klæde deres børn i tøj fra eksempelvis H&M -For dem (og jeg) handler det ikke om hvad der står i nakken men om tøjet er pænt og har ordentlig kvalitet og så er det fuldstændig ligegyldigt om en t-shirt har kostet 79 eller 299 kr.

Siger det så lige igen... Jeg bryder mig bare ikke om deres stil... Farverne, logoet, osv.... det er bare ikke lige mig...Derfor køber jeg det drengene og jeg kan lide... Hvis jeg synes det var pænt så købte jeg det også... Men jeg synes ikke om det, derfor gider jeg ikke putte mine drenge i det,,,, kort og godt derfor...

Majbritt

Anmeld

25. marts 2012

132319

twinboys skriver:

Siger det så lige igen... Jeg bryder mig bare ikke om deres stil... Farverne, logoet, osv.... det er bare ikke lige mig...Derfor køber jeg det drengene og jeg kan lide... Hvis jeg synes det var pænt så købte jeg det også... Men jeg synes ikke om det, derfor gider jeg ikke putte mine drenge i det,,,, kort og godt derfor...

Majbritt

Logoet? Altså det der sidder i nakken? 

I give up -Du har vist bare sat dig for at H&M ikke er fint nok til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.