Mærketøj er dyrt tøj, hvor man hovedsagligt betaler for selve mærket, ligesom med alt muligt andet - biler, HIFI osv.
Min datter har en del tøj fra både Småfolk, Molo, Katvig, Krymmel osv, men f.eks Småfolks tøj har en tendens til at miste farve og Molo får altid fnuller efter få vaske - og ja, jeg kan godt tænke, hvorfor de ikke laver kvaliteten bare en smule bedre når man betaler så meget for det.
Det eneste mærke jeg er rigtig tilfreds med og især konceptet bag er Katvig, men jeg elsker velour smækbukserne fra Småfolk fordi de er så behagelige, så dem har Alberte selvfølgelig nogle af.
Det meste af hendes basis-garderobe er fra H&M og Name It, synes sagtens man kan finde rigtig pænt og sødt tøj i de to mærker. Og ja, velour bukser fra Bilka har hun også. I bund og grund går jeg mest op i, at tøjet er behageligt at have på.
Selve mærkerne går jeg ikke så højt op i, de bliver alligevel klippet ud når tøjet er købt. Jeg bryder mig ikke om at der sidder mærker og irritere hende - gør jeg også med mit eget tøj.
/Fenja 
Anmeld