Forstår ikke mærketøj, overhovedet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

L&V

132319 skriver:

Logoet? Altså det der sidder i nakken? 

I give up -Du har vist bare sat dig for at H&M ikke er fint nok til dig 

Jeg kan nu heller ik li h&m vil jeg sige og jeg er ikke som sådan et mærkedyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

lilledittemor

twinboys skriver:

Mine drenge går kun i mærketøj, jeg ville aldrig købe tøj i H&M supermarkeder m.v.

Jeg køber det fordi jeg og drengene kan lide det, kvalitet og holdbarhed og sidder bare langt bedre på mine drenge...

Det tåler vaske og blive ikke skæve i stoffet...

Ja jeg køber det og giver fuld pris... 

Jeg køber aldrig brugt tøj eller vil have brugt tøj til mine drenge...

Men ja jeg sælger alt deres tøj igen, når de er vokset ud af det...

Majbritt

Anmeld

25. marts 2012

twinboys

132319 skriver:

Logoet? Altså det der sidder i nakken? 

I give up -Du har vist bare sat dig for at H&M ikke er fint nok til dig 

Har ikke noget med fint nok til mig... Igen jeg synes ikke om tøjstillen fra H&M deres farver striber, blomster, plastikfigurer strøget på tøjet osv... det er bare ikke mig...

Anmeld

25. marts 2012

twinboys

Månsson skriver:

Anmeld

25. marts 2012

twinboys

Ditte_Marie skriver:

Anmeld

25. marts 2012

132319

Månsson skriver:

Det kan jeg bare ikke forstå -Altså at man bare sådan fuldstændig kan feje det af vejen.

H&M er jo mere end grimme tryk. Der findes massevis af basistøj, ensfarvede trøjer, strømpebukser, strømper, underbukser osv.

Men jer om det, så nyder vi andre godt af fordelagtige priser på basistøj der bare holder knaldgodt 

Anmeld

25. marts 2012

132319

twinboys skriver:

Har ikke noget med fint nok til mig... Igen jeg synes ikke om tøjstillen fra H&M deres farver striber, blomster, plastikfigurer strøget på tøjet osv... det er bare ikke mig...

Tror bare du har sat H&M i en bås som alt for mange andre også har.

Det er jo meget mere end det og man kan få helt almindelig basistøj i lækkert økologisk bomuld.

Det er som sagt meget mere end grimme tryk.

Anmeld

25. marts 2012

L&V

132319 skriver:

Det kan jeg bare ikke forstå -Altså at man bare sådan fuldstændig kan feje det af vejen.

H&M er jo mere end grimme tryk. Der findes massevis af basistøj, ensfarvede trøjer, strømpebukser, strømper, underbukser osv.

Men jer om det, så nyder vi andre godt af fordelagtige priser på basistøj der bare holder knaldgodt 

Det syntes jeg nemlig ik det gør, syntes det fnuller og mister facon hurtigt og ja så syntes jeg bare det er for pusse nusset.. Strømpebukser kan jeg godt købe der men i body bruger vi kun uld og det mener jeg ik de har.. Men det er vel ikke anderledes end folk der ikke vil gi 300 + for en molo dragt

Anmeld

25. marts 2012

lilledittemor

Silas&Mille skriver:

Ja det er rigtig synd.

Indrømmer nu gerne at Silas har en trøje hvor der er et par pletter på efter makrel i tomat og den får han altså på i DP, men kun fordi jeg ved at de rigtig tit får makrel i tomat eller andet mad der sviner lidt. Men der er ikke huller i noget af hans tøj og kunne ikke få mig selv til at sende ham i DP i hullet tøj.

Nej tror faktisk ikke jeg ville være lige glad med prisen på tæj, selvom jeg havde uendeligt mange penge. Jeg er sgu noget af en nærrig gris  Kan endda have det svært med at skulle betale 130 kr for at par bukser til Silas i Bilka eller føtex, når jeg ved at han ikke kan bruge dem ret længe  

Men det er ikke mange steder man kan få bukser billigere end det, så må jo bide i det 'sure æble' når han trænger til nye bukser 

Det kunne jeg så aldrig finde på

Og jeg har Intet imod at give 130kr for et par bukser. 1000kr ville heller ikke gøre mig noget

Men vi er jo alle forskellige

Anmeld

25. marts 2012

132319

Månsson skriver:

Det syntes jeg nemlig ik det gør, syntes det fnuller og mister facon hurtigt og ja så syntes jeg bare det er for pusse nusset.. Strømpebukser kan jeg godt købe der men i body bruger vi kun uld og det mener jeg ik de har.. Men det er vel ikke anderledes end folk der ikke vil gi 300 + for en molo dragt

Ok, fnuller er netop det absolut sidste jeg oplever ved H&Ms tøj, min datter har en body som er vasket 50 gange og stadig er pæn.

De har uld men kun 100% uld, så jeg køber også mine børns uldundertøj andre steder.

Tjo, det synes jeg lidt det er. Folk der ikke vil købe en dyr Molodragt, er som regel folk der ikke har råd til det. Folk der ikke vil købe tøj i H&M, er som regel folk der har sat deres tøj i bås.

Jeg synes også at H&M har meget grimt tøj, da jeg slet ikke er til lyserød-pussenusse tøj men i sidste kollektion fandt jeg faktisk overraskende meget lækkkert tøj til min datter (bla. ovenstående body) -Som sagt er det bare meget mere end Hallo Kitty og plastiksandaler og især de sidste år har de indført mere og mere organic cotton.

Mine børn har også tøj fra Mini A Ture, Norlie, Ver de Terre osv. men for mig handler det ikke om mærket men om hvordan tøjet ser ud når jeg køber tøj.

-Og så får min søn på 4 år altså af og til lov til at vælge en H&M rædsel med Cars, Spiderman eller Svampe Bob Firkant. Han er PAVE stolt når han har en af dem på og så kan jeg godt bide i mig at jeg synes den er grim, for drenge i den alder er den slags tøj bare toppen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.