Månsson skriver:
Det syntes jeg nemlig ik det gør, syntes det fnuller og mister facon hurtigt og ja så syntes jeg bare det er for pusse nusset.. Strømpebukser kan jeg godt købe der men i body bruger vi kun uld og det mener jeg ik de har.. Men det er vel ikke anderledes end folk der ikke vil gi 300 + for en molo dragt
Ok, fnuller er netop det absolut sidste jeg oplever ved H&Ms tøj, min datter har en body som er vasket 50 gange og stadig er pæn.
De har uld men kun 100% uld, så jeg køber også mine børns uldundertøj andre steder.
Tjo, det synes jeg lidt det er. Folk der ikke vil købe en dyr Molodragt, er som regel folk der ikke har råd til det. Folk der ikke vil købe tøj i H&M, er som regel folk der har sat deres tøj i bås.
Jeg synes også at H&M har meget grimt tøj, da jeg slet ikke er til lyserød-pussenusse tøj men i sidste kollektion fandt jeg faktisk overraskende meget lækkkert tøj til min datter (bla. ovenstående body) -Som sagt er det bare meget mere end Hallo Kitty og plastiksandaler og især de sidste år har de indført mere og mere organic cotton.
Mine børn har også tøj fra Mini A Ture, Norlie, Ver de Terre osv. men for mig handler det ikke om mærket men om hvordan tøjet ser ud når jeg køber tøj.
-Og så får min søn på 4 år altså af og til lov til at vælge en H&M rædsel med Cars, Spiderman eller Svampe Bob Firkant. Han er PAVE stolt når han har en af dem på og så kan jeg godt bide i mig at jeg synes den er grim, for drenge i den alder er den slags tøj bare toppen!
Anmeld