Forstår ikke mærketøj, overhovedet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.435 visninger
107 svar
0 synes godt om
25. marts 2012

Troldemommi

Jeg har aldrig intereseret mig et hak for mærketøj, så er det sagt :-) hverken til mig min mand eller vores lille Johanne.

Da vi fik Johanne arvede vi en frygtelig masse babaytøj, dvs 95 af det tøj hun har lige fra størrelse 56 og op til størrelse 104, er noget vi har fået, jeg har selvfølgelig sorteret og vasket det inden brug, men nu kommer mit lille dilemma

Jeg har flere gange oplevet at folk spørger hvad mærke det tøj er min datter har på, de spørger jo fordi hun er pænt klædt på men  for at være ærlig, jeg aner ikke hvad der er mærketøj???

ALT TØJ HAR DA ET MÆRKE I NAKKEN DERFOR I MIT HOVED MÅ ALT TØJ DA VÆRE MÆRKETØJ, oderr was??

er jeg forkert på den, når folk har spurgt har jeg måttet kigge i hendes nakke, ellers ville jeg ikke ane det.

Er det kun mig der er en mor der ikke aner hvad hendes baby er klædt i ? jeg går op i at det er pænt og rent og passer hende godt.

Hvad forstår i ved "mærketøj"

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Maja_4000

Mærketøj er alt det dyre tøj Haha

Jeg går heller ikke op i det .. Størstedelen af Carolines garderobe er købt brugt eller i H&M/Name It .. Dog er jeg vild med Hummel .. Men hun har næsten ikke noget i det , da jeg er for nærrig Hehe

Anmeld

25. marts 2012

Troldemommi

Maja_4000 skriver:

Mærketøj er alt det dyre tøj Haha

Jeg går heller ikke op i det .. Størstedelen af Carolines garderobe er købt brugt eller i H&M/Name It .. Dog er jeg vild med Hummel .. Men hun har næsten ikke noget i det , da jeg er for nærrig Hehe

Jeg ved jo ikke hvad det har kostet da vi har fået det meste :-)

Monica

Anmeld

25. marts 2012

L&V

Monica P skriver:

Jeg har aldrig intereseret mig et hak for mærketøj, så er det sagt :-) hverken til mig min mand eller vores lille Johanne.

Da vi fik Johanne arvede vi en frygtelig masse babaytøj, dvs 95 af det tøj hun har lige fra størrelse 56 og op til størrelse 104, er noget vi har fået, jeg har selvfølgelig sorteret og vasket det inden brug, men nu kommer mit lille dilemma

Jeg har flere gange oplevet at folk spørger hvad mærke det tøj er min datter har på, de spørger jo fordi hun er pænt klædt på men  for at være ærlig, jeg aner ikke hvad der er mærketøj???

ALT TØJ HAR DA ET MÆRKE I NAKKEN DERFOR I MIT HOVED MÅ ALT TØJ DA VÆRE MÆRKETØJ, oderr was??

er jeg forkert på den, når folk har spurgt har jeg måttet kigge i hendes nakke, ellers ville jeg ikke ane det.

Er det kun mig der er en mor der ikke aner hvad hendes baby er klædt i ? jeg går op i at det er pænt og rent og passer hende godt.

Monica

Det tænkte jeg faktisk os lige på den anden dag..
Jeg er så nok en af dem der går op i hva det er for noget tøj ikke dermed sagt at vi ikke os køber i bilka, h&m og name it for det gør vi da men syntes os det dejligt og købe noget af det lidt dyre til tider Og vi har da bestemt os arvet en masse og er heller ik for fin til at købe brugt tøj

Men om man så kan kalde det dyrt mærketøj og alm mærketøj tja det ved jeg ik

Anmeld

25. marts 2012

Maja_4000

Monica P skriver:

Jeg ved jo ikke hvad det har kostet da vi har fået det meste :-)

Monica

Nej okay  

Så er mærketøj det hvor der ikke står H&M , Name It , LittleOne , Friends , Mads & Mette og øh .. Kan ikke lige komme i tanke om flere :b 

Anmeld

25. marts 2012

cecilie1984

Monica P skriver:

Monica

Mærke tøj er de dyre mærker som

småfolk

katvig

hummel

ej sikke lej

hollys

mini a ture

wheat

molo

det var lige dem jeg kunne komme på.

Jeg går selv meget op i mærketøj og mine piger har næsten ikke andet. Og jo alle børn er skønne uanset hvilket tøj mærke de bruger, men for mig betyder det noget og jeg ELSKER det. Køber dog selv meget af mine pigers mærketøj på tilbyd eller brugt. Men køber også fra nyt. Når så pigerne ikke kan passe det mere sælger jeg det så igen hvis standen er god, så har det ikke været helt så dyrt for mig

Anmeld

25. marts 2012

Troldemommi

Maja_4000 skriver:

Nej okay  

Så er mærketøj det hvor der ikke står H&M , Name It , LittleOne , Friends , Mads & Mette og øh .. Kan ikke lige komme i tanke om flere :b 

er det ikke bare billigt mærketøj? ja undskyld jeg spørger men føler mig lidt lost i mærkejunglen :-)

Anmeld

25. marts 2012

anynom

Monica P skriver:

Monica

Jeg aner for det meste heller ikke hvad Isabel har på =D
Det meste har jeg arvet og resten er købt i H&M samt Name It.

Har dog forelsket mig i tøj fra Smallstuff og Fixoni (ikke på grund af mærket, men på grund af udseende og kvalitet), men vil ikke bruge så mange penge på tøj hun kan passe 4-5 uger.

Anmeld

25. marts 2012

Troldemommi

cecilie1984 skriver:

Mærke tøj er de dyre mærker som

småfolk

katvig

hummel

ej sikke lej

hollys

mini a ture

wheat

molo

det var lige dem jeg kunne komme på.

Jeg går selv meget op i mærketøj og mine piger har næsten ikke andet. Og jo alle børn er skønne uanset hvilket tøj mærke de bruger, men for mig betyder det noget og jeg ELSKER det. Køber dog selv meget af mine pigers mærketøj på tilbyd eller brugt. Men køber også fra nyt. Når så pigerne ikke kan passe det mere sælger jeg det så igen hvis standen er god, så har det ikke været helt så dyrt for mig

okay småfolk er det ikke de der æbler?? fatter ikke meningen med dem, det er ikke fordi jeg ikke vil bruge penge på min skat det er bare ikke nødvendigt, så kan vi bruge vores penge på andre ting :-)

tror jeg skal have skrevet mærkerne op,

Må jeg spørge dig hvorfor det betyder så meget for dig at dine børn er klædt i mærketøj? går du også kun i mærketøj?

det er ikke for at være flabet men for bedre at forstå :-)

Anmeld

25. marts 2012

ano14316

Ja som andre også skriver så er mærketøj, tøj af de dyrer mærker.

Jeg elsker at købe mærketøj til Magnus, men det har også lidt med kvaliteten at gøre. Og så køber jeg nærmest ALDRIG til fuld pris. Jeg har spdan lidt et princip om at tøjet ikke må koster mere end alm. h og m priser.

Og så er der jo også de miljøvenlige mærker, det er dem jeg mest går efter. Og helst danske mærker.

De mærker jeg køber er:

Wheat
The Brand
New Generals
Norlie
PopUpShop
Lundmyr of Sweeden

MALA
Ej Sikke Lej
Molo
Katvig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.