Forstår ikke mærketøj, overhovedet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

132319

Det der med at det giver status -Ej men hvad er det dog for noget pjat? 

Jeg synes på ingen måde at de forældre der klæder deres børn i dyrt tøj, er mere end de der køber tøj i supermarkeder.

Mine børn går i alt slags tøj og når det er i den lidt dyrere ende, er det KUN brugt eller købt på lagersalg/udsalg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

maria_wlt

Jeg indrømmer ærligt at jeg godt kan li "mærketøj"... MEN jeg giver meget sjældens FULD pris.. Udsalg er min VEN..

Jeg kan godt li at mine unger har lidt lækkert, og det syens jeg selv lidt dyre tøj er.. 

De har også tøj fra Bilka, H&M, Name it osv.. 

Anmeld

25. marts 2012

lilledittemor

Silas&Mille skriver:

Ser faktisk jævnlig børn i hullet tøj, desværre

tjooo... det er der nok nogen der vil mene
Desværre tager jeg bare tit mig selv i at tænke (om de forældre der KUN klæder deres børn i dyrt mærketøj): SHOW OFF!!!

Ikke negativt ment...

Egentligt ikke fordi jeg har ondt i rø*** over det, synes bare det er sindsygt at bruge så mange penge på tøj, som børnene kun kan bruge i kort tid. Men det er også bare min mening. 

Det forstår jeg slet ikke - det er sgu synd.

Tja, det er måske show off, men det er jo fordi man kan
Hvis du havde "uendeligt" med penge, så var du vel også ligeglad med hvad dit barns tøj kostede?

Anmeld

25. marts 2012

twinboys

Mine drenge går kun i mærketøj, jeg ville aldrig købe tøj i H&M supermarkeder m.v.

Jeg køber det fordi jeg og drengene kan lide det, kvalitet og holdbarhed og sidder bare langt bedre på mine drenge...

Det tåler vaske og blive ikke skæve i stoffet...

Ja jeg køber det og giver fuld pris... 

Jeg køber aldrig brugt tøj eller vil have brugt tøj til mine drenge...

Men ja jeg sælger alt deres tøj igen, når de er vokset ud af det...

Majbritt

Anmeld

25. marts 2012

Silas&Mille

Ditte_Marie skriver:

Det forstår jeg slet ikke - det er sgu synd.

Tja, det er måske show off, men det er jo fordi man kan
Hvis du havde "uendeligt" med penge, så var du vel også ligeglad med hvad dit barns tøj kostede?

Ja det er rigtig synd.

Indrømmer nu gerne at Silas har en trøje hvor der er et par pletter på efter makrel i tomat og den får han altså på i DP, men kun fordi jeg ved at de rigtig tit får makrel i tomat eller andet mad der sviner lidt. Men der er ikke huller i noget af hans tøj og kunne ikke få mig selv til at sende ham i DP i hullet tøj.

Nej tror faktisk ikke jeg ville være lige glad med prisen på tæj, selvom jeg havde uendeligt mange penge. Jeg er sgu noget af en nærrig gris  Kan endda have det svært med at skulle betale 130 kr for at par bukser til Silas i Bilka eller føtex, når jeg ved at han ikke kan bruge dem ret længe  

Men det er ikke mange steder man kan få bukser billigere end det, så må jo bide i det 'sure æble' når han trænger til nye bukser 

Anmeld

25. marts 2012

Silas&Mille

hov dobbelt

Anmeld

25. marts 2012

Silas&Mille

Mine drenge går kun i mærketøj, jeg ville aldrig købe tøj i H&M supermarkeder m.v.

Jeg køber det fordi jeg og drengene kan lide det, kvalitet og holdbarhed og sidder bare langt bedre på mine drenge...

Majbritt

Hehe... så er du sådan en hvor jeg tænker lidt: Show off!  (no hard feelings ?)

Men det er nu ikke negativt ment. 

Man køber det man har lyst til at klæde sine børn i og det er kun godt, for det ville nu være synd hvis ALLE børn gik klædt i det samme tøj

Synes også det er fedt at du sælger det videre, for så kan andre få glæde af det og til lidt billigere penge  

Anmeld

25. marts 2012

twinboys

Hehe... så er du sådan en hvor jeg tænker lidt: Show off!  (no hard feelings ?)

Men det er nu ikke negativt ment. 

Man køber det man har lyst til at klæde sine børn i og det er kun godt, for det ville nu være synd hvis ALLE børn gik klædt i det samme tøj

Synes også det er fedt at du sælger det videre, for så kan andre få glæde af det og til lidt billigere penge  

Smiler jeg har også pengene til det... Havde jeg ikke haft det havde jeg jo nok heller ikke gjort det... Smiler

Anmeld

25. marts 2012

132319

twinboys skriver:

Majbritt

Hvorfor ikke? Hvorfor betyder mærket SÅ meget at du ikke ville købe i eksempelvis H&M som har tøj der også bare holder, ikke bliver skævt eller andet -For det gør det nu altså ikke og efter egen erfaring, holder det langt bedre på farverne end eksempelvis Småfolk.

SKAL det bare være modetøj (jeg vil ikke kalde Småfolk, Katvig osv. for mærketøj) før det er "godt nok"?

Dét forstår jeg virkelig ikke.

Anmeld

25. marts 2012

chael

Uha, mærketøj er min last

Og for tiden er det Hummel der regere i hjemmet

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.