Forstår ikke mærketøj, overhovedet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Troldemommi

Wampires skriver:

har det præcis ligesom dig med tøj

Det skal være praktisk og behageligt og så er jeg ligeglad om der står H&M eller COOP eller hvad der nu står i nakken på det...

Nåh jo og det skal kunne vaskes og tørretumbles... ALT det tøj vi fik førend han blev født blev vasket og tørretumblet for at være sikker på det kunne klare det for ellers var det blevet sendt videre...

Jeg er også en kæmpe fan af vores tørretumbler :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Monica P skriver:

Jeg må nok indrømme at lyserødt tøj har en svaghed hos mig, de få stykker tøj vi selv har købt har i hvert tilfælde været lyserødt eller pink :-) mærkerne aner jeg ikke hvad er :-)

Monica

Hehe, jeg kender det godt. Lyserødt og pink!  Men på den anden side, så er det jo dejligt nok at man "bare" køber det man synes er fedt og ikke tænker så meget på hvad mærkerne er.

Sådan gør jeg i hvert fald  Er da så ligeglad om min datter render rundt med en jakke til 150 fra Bilka som ligner den til 500 fra... who knows what

Anmeld

25. marts 2012

Troldemommi

rikkeregnbue skriver:

Hehe, jeg kender det godt. Lyserødt og pink!  Men på den anden side, så er det jo dejligt nok at man "bare" køber det man synes er fedt og ikke tænker så meget på hvad mærkerne er.

Sådan gør jeg i hvert fald  Er da så ligeglad om min datter render rundt med en jakke til 150 fra Bilka som ligner den til 500 fra... who knows what

Jeg går mest op i at sætte noget fedt tøj sammen, og kombinere det på forskellige måder :-)

lilla er også en meget populær farve her :-)

Monica

Anmeld

25. marts 2012

Eliza

jeg arbejder i en børnehave og er derfor så velsinet at en venlig sjæl (som fik barn i sommers og IKKe skal ha flere) gav mig 4 fulde sække tøj! (og der er mere i på vej i takt med at han vokser!) det er pænt, rent og fra ikke ryger hjem. der er noget mærketøj imellem, men må blankt erkende, at hvis mit barn er ren, pæn og varm kunne det ikke bekymre mig mindre hvad der står i nakken.

Kan tilføje at jeg fik en dragt af en kollega til næsten 300 kr. wooot DET kommer JEG ihvertfald ALDRIG til at give for en dragt han kan passe 2 mdr MAX... Han vokser som ukrudt

Anmeld

25. marts 2012

Ka+Ma=Be

Monica P skriver:

Jeg har aldrig intereseret mig et hak for mærketøj, så er det sagt :-) hverken til mig min mand eller vores lille Johanne.

Da vi fik Johanne arvede vi en frygtelig masse babaytøj, dvs 95 af det tøj hun har lige fra størrelse 56 og op til størrelse 104, er noget vi har fået, jeg har selvfølgelig sorteret og vasket det inden brug, men nu kommer mit lille dilemma

Jeg har flere gange oplevet at folk spørger hvad mærke det tøj er min datter har på, de spørger jo fordi hun er pænt klædt på men  for at være ærlig, jeg aner ikke hvad der er mærketøj???

ALT TØJ HAR DA ET MÆRKE I NAKKEN DERFOR I MIT HOVED MÅ ALT TØJ DA VÆRE MÆRKETØJ, oderr was??

er jeg forkert på den, når folk har spurgt har jeg måttet kigge i hendes nakke, ellers ville jeg ikke ane det.

Er det kun mig der er en mor der ikke aner hvad hendes baby er klædt i ? jeg går op i at det er pænt og rent og passer hende godt.

Hvad forstår i ved "mærketøj"

Monica

Uhh jamen, jeg er en af dem der ELSKER mærkevarer! Med det sagt, så er det jo ikke udelukkende mærket, for mærkets skyld Men tværtimod fordi jeg synes det er lækkert og pænt!

Hvis jeg ikke synes om det, jamen så får Benjamin det heller ikke på. I modsætning til mange, kan jeg f.eks. ikke specielt godt lide MOLO's tøj (meget populært og dyrt mærke). Og til gengæld elsker jeg det meste af kvicklys tøj (det der hedder Friends)

Selvom jeg elsker mærker er jeg skide nærrig, og køber det meste til lagersalg eller på udsalg Så på den måde, går det nok begge veje

Anmeld

25. marts 2012

Clisolka

Jeg vil mene at mærketøj er alt det dyre tøj 

Jeg køber mest i H&M og Name It - Isabella har da også tøj fra Kvickly og Føtex.. Det går jeg ikke så meget op i, blot at det passer hende 

Anmeld

25. marts 2012

Plysbjørnen

LunaLykke skriver:

Jeg går heller ikke op i det! Jeg køber det tøj jeg synes er pænt - medmindre det er monster dyrt! Jeg har tit stået med en ødelagt bluse pga pletter - og der er jeg altså taknemmelig for at den kun har kostet en 50'er i H&M !

Så enig... Det er dælme surt at hente barnet i børnehaven, og den er kommet tusch på, (om end ved et uheld), når det er en trøje til 500 kr, frem for en trøje til 50 kr...

Jeg holder mig til det billige, det er også rigtigt flot, og ja jeg bryder mærketøj, faktisk synes jeg mange gange det er grimt...

Anmeld

25. marts 2012

Tona

Monica P skriver:

Jeg har aldrig intereseret mig et hak for mærketøj, så er det sagt :-) hverken til mig min mand eller vores lille Johanne.

Da vi fik Johanne arvede vi en frygtelig masse babaytøj, dvs 95 af det tøj hun har lige fra størrelse 56 og op til størrelse 104, er noget vi har fået, jeg har selvfølgelig sorteret og vasket det inden brug, men nu kommer mit lille dilemma

Jeg har flere gange oplevet at folk spørger hvad mærke det tøj er min datter har på, de spørger jo fordi hun er pænt klædt på men  for at være ærlig, jeg aner ikke hvad der er mærketøj???

ALT TØJ HAR DA ET MÆRKE I NAKKEN DERFOR I MIT HOVED MÅ ALT TØJ DA VÆRE MÆRKETØJ, oderr was??

er jeg forkert på den, når folk har spurgt har jeg måttet kigge i hendes nakke, ellers ville jeg ikke ane det.

Er det kun mig der er en mor der ikke aner hvad hendes baby er klædt i ? jeg går op i at det er pænt og rent og passer hende godt.

Hvad forstår i ved "mærketøj"

Monica

Jeg har det i grove træk ligesom dig. Fuldstændig.

Dog vil jeg sige at med sko og overtøj går jeg meget op i mærker, men ikke for at være moderne, men fordi jeg vil være sikker på at det er ordentlig kvallitet så jeg er sikker på at hun får noget der sidder ordentligt og er varmt nok. Alt andet tøj er jeg komplet ligeglad med mærket bare det er rent og pænt og god kvallitet (god kvallitet kan selv billigere mærker eller genbrug jo sagtens være). Faktisk handler jeg det meste til Amanda i genbrug på nær sko  

Anmeld

25. marts 2012

Troldemommi

Amandas-mor skriver:

Jeg har det i grove træk ligesom dig. Fuldstændig.

Dog vil jeg sige at med sko og overtøj går jeg meget op i mærker, men ikke for at være moderne, men fordi jeg vil være sikker på at det er ordentlig kvallitet så jeg er sikker på at hun får noget der sidder ordentligt og er varmt nok. Alt andet tøj er jeg komplet ligeglad med mærket bare det er rent og pænt og god kvallitet (god kvallitet kan selv billigere mærker eller genbrug jo sagtens være). Faktisk handler jeg det meste til Amanda i genbrug på nær sko  

indtil videre har vi kun brugt køredragter og lune dunsko men når hun begynder at kravle mm så skal vi selvfølgelig have købt nogle gode sko og overtøj.

Vi arver ikke sko kun almindeligt tøj og køredragter :-)

Anmeld

25. marts 2012

Nattøs

Jeg er fuldstændig enige med dig. Jeg har ALDRIG gået op i mærketøj og det gøre min kæreste hellere ikke

Jeg har også tænkt mig at lære min datter(som er i maven) at mærke tøj ikke beviser, hvem man er. Hun skal være stolt af den  hun er, uanset, hvad mærket hedder. Jeg køber her til den første en masse tøj til få penge og har ikke en dyt styr på mærkerne. Ved bare det er brugt, billigt og fint tøj. Og har allerede lavet en lang sigtede aftale med sælgeren, at når hendes datter er færdig med at bruge tøjet, ja så køber vi

Jeg har oplevet børn, som simpelthen gik i for dyrt tøj, så børnene hverken måtte ikke turde, bevæge sig rundt i tøjet og forældrene. Simpelthen overvåget børnene konstant, for tænkt nu hvis de blev beskidte. Så igen... Ville aldrig købe tøj som mit barn ikke måtte lege i. Selvfølgelig skal hun da have noget tøj til fest osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.