Forstår ikke mærketøj, overhovedet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

morethanperfect

Monica P skriver:

Jeg har aldrig intereseret mig et hak for mærketøj, så er det sagt :-) hverken til mig min mand eller vores lille Johanne.

Da vi fik Johanne arvede vi en frygtelig masse babaytøj, dvs 95 af det tøj hun har lige fra størrelse 56 og op til størrelse 104, er noget vi har fået, jeg har selvfølgelig sorteret og vasket det inden brug, men nu kommer mit lille dilemma

Jeg har flere gange oplevet at folk spørger hvad mærke det tøj er min datter har på, de spørger jo fordi hun er pænt klædt på men  for at være ærlig, jeg aner ikke hvad der er mærketøj???

ALT TØJ HAR DA ET MÆRKE I NAKKEN DERFOR I MIT HOVED MÅ ALT TØJ DA VÆRE MÆRKETØJ, oderr was??

er jeg forkert på den, når folk har spurgt har jeg måttet kigge i hendes nakke, ellers ville jeg ikke ane det.

Er det kun mig der er en mor der ikke aner hvad hendes baby er klædt i ? jeg går op i at det er pænt og rent og passer hende godt.

Hvad forstår i ved "mærketøj"

Monica

Mærketøj er det dyre tøj som du nok har fået af vide ..

Har køber vi det fordi det sidder MEGET bedre på Oscar , end tøj fra h&m .. Jo , har har tøj fra H&M , men ikke meget , fordi det sidder så grimt på ham , og vil gerne ha han er pænt klædt på .. 
Og så også fordi det som regel er meget bedre kvalitet end det billige ..  

Og så syns jeg også designet er meget federe for det meste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

lycly

Jeg går heller ikke op i det! Jeg køber det tøj jeg synes er pænt - medmindre det er monster dyrt! Jeg har tit stået med en ødelagt bluse pga pletter - og der er jeg altså taknemmelig for at den kun har kostet en 50'er i H&M !

Anmeld

25. marts 2012

Troldemommi

LunaLykke skriver:

Jeg går heller ikke op i det! Jeg køber det tøj jeg synes er pænt - medmindre det er monster dyrt! Jeg har tit stået med en ødelagt bluse pga pletter - og der er jeg altså taknemmelig for at den kun har kostet en 50'er i H&M !

Jeg tror bare jeg må acceptere at jeg intet ved om det tøj Johanne har på, men bare det er pænt, rent og sidder pønt på hende så er det vel egentlig også ligegyldigt om hvad mærke det er, og da jeg er studernede så spiller pengene også en rolle :-)

Monica

det vigtigste er vel at de har tøj på :-)

Anmeld

25. marts 2012

lio

Som jeg forstår "Mærketøj" så er det tøjmærker som sælger sig selv ved at bruge sit "brand" som reklame i forhold til evt. kvalitet og det gør at prisen er derefter.

Jeg har mærker jeg foretrækker, nogle pga. kvali, nogen pris andre design men jeg går aldrig efter et mærke udelukkende pga. dets navn. - Bryder mig dog ikke om mærker som buger deres eget logo som print, hvilket "Mærketøj" ofte gør.

Anmeld

25. marts 2012

MariaJ

Monica P skriver:

Jeg har aldrig intereseret mig et hak for mærketøj, så er det sagt :-) hverken til mig min mand eller vores lille Johanne.

Da vi fik Johanne arvede vi en frygtelig masse babaytøj, dvs 95 af det tøj hun har lige fra størrelse 56 og op til størrelse 104, er noget vi har fået, jeg har selvfølgelig sorteret og vasket det inden brug, men nu kommer mit lille dilemma

Jeg har flere gange oplevet at folk spørger hvad mærke det tøj er min datter har på, de spørger jo fordi hun er pænt klædt på men  for at være ærlig, jeg aner ikke hvad der er mærketøj???

ALT TØJ HAR DA ET MÆRKE I NAKKEN DERFOR I MIT HOVED MÅ ALT TØJ DA VÆRE MÆRKETØJ, oderr was??

er jeg forkert på den, når folk har spurgt har jeg måttet kigge i hendes nakke, ellers ville jeg ikke ane det.

Er det kun mig der er en mor der ikke aner hvad hendes baby er klædt i ? jeg går op i at det er pænt og rent og passer hende godt.

Monica

Jeg ville godt kunne finde på at stille spørgsmålet "hvilket mærke er det tøj hun har på" uden dermed at hentyde til om det var et billigt eller dyrt mærke.

For mig ville det spørgsmål bare betyde at jeg var nysgerrrig, fx hvor tøjet var købt (måske fordi jeg ville have lyst til at købe noget lignende til min egen datter). Så for min skyld kunne svaret sagtens være H&M eller Friends, hvis det nu er det der står i nakken.

Er du sikker på at folk mener om det er "mærketøj" - i den dyre forstand?

Anmeld

25. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg går heller ikke så meget op i de skide mærker. Dog synes jeg bare nogle af mærkerne har nogle fede prints osv.

Min datter har for det meste tøj på fra:

Fixoni, LittleOne, Mads&Mette, Molo, NameIt, H&M, Joha, Me Too, Candyfloss - det var dem jeg lige kom i tanke om

Anmeld

25. marts 2012

Troldemommi

Laijona Äiti skriver:

Som jeg forstår "Mærketøj" så er det tøjmærker som sælger sig selv ved at bruge sit "brand" som reklame i forhold til evt. kvalitet og det gør at prisen er derefter.

Jeg har mærker jeg foretrækker, nogle pga. kvali, nogen pris andre design men jeg går aldrig efter et mærke udelukkende pga. dets navn. - Bryder mig dog ikke om mærker som buger deres eget logo som print, hvilket "Mærketøj" ofte gør.

hmt Brand så har du sikkert ret, det er bare mig der ikke ved hvilke mærker der er et brand :-)

Monica

Anmeld

25. marts 2012

Troldemommi

MariaJ skriver:

Jeg ville godt kunne finde på at stille spørgsmålet "hvilket mærke er det tøj hun har på" uden dermed at hentyde til om det var et billigt eller dyrt mærke.

For mig ville det spørgsmål bare betyde at jeg var nysgerrrig, fx hvor tøjet var købt (måske fordi jeg ville have lyst til at købe noget lignende til min egen datter). Så for min skyld kunne svaret sagtens være H&M eller Friends, hvis det nu er det der står i nakken.

Er du sikker på at folk mener om det er "mærketøj" - i den dyre forstand?

jeg tror ikke det er de dyre mærker de spærger om det kan ligeså godt være fordi tøjer et pænt, du har således ret, men det var ikke dyrt og billigt jeg fiskede efter, jeg undrede mig bare over om hvad mærketøj er når der er mærker i alt tøj :-)

hvis jeg nogensinde finder ud af hvad dyrt og billigt tøj er så er jeg slet ikke sikker på jeg ville foretrække det dyre frem for det billige:-)

Monica

Anmeld

25. marts 2012

Troldemommi

rikkeregnbue skriver:

Jeg går heller ikke så meget op i de skide mærker. Dog synes jeg bare nogle af mærkerne har nogle fede prints osv.

Min datter har for det meste tøj på fra:

Fixoni, LittleOne, Mads&Mette, Molo, NameIt, H&M, Joha, Me Too, Candyfloss - det var dem jeg lige kom i tanke om

Jeg må nok indrømme at lyserødt tøj har en svaghed hos mig, de få stykker tøj vi selv har købt har i hvert tilfælde været lyserødt eller pink :-) mærkerne aner jeg ikke hvad er :-)

Monica

Anmeld

25. marts 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Monica P skriver:

Monica

har det præcis ligesom dig med tøj

Det skal være praktisk og behageligt og så er jeg ligeglad om der står H&M eller COOP eller hvad der nu står i nakken på det...

Nåh jo og det skal kunne vaskes og tørretumbles... ALT det tøj vi fik førend han blev født blev vasket og tørretumblet for at være sikker på det kunne klare det for ellers var det blevet sendt videre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.