Hvornår skal din guldklump i DP/VG?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

raca

rikkeregnbue skriver:

Jo, det må de da i hvert fald  Det har jeg længe undersøgt + jeg ved at en af min mors andre kollegaer har sit barnebarn i DP og en anden af hendes kollegaer har haft sit barnebarn.

Så jo, her må de godt..

det må de heldigvis ikke her ude... og det er jeg glad for.. jeg ville være så utryk ved at havde mine børn i dp et sted hvor enten børnebørn eller egne børn blev fast passet... for hvor opjektiv ville dp være og hvor meget hjemlig hygge ville der gå i den mellem mor og datter og barnebarn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

B&J

daniel var 9 næsten 10mdr da han startede men også fordi vi ville give ham et skub så han evt kunne komme igang med at spise når der var andre børn der spiste mad... og det hjalp helt vildt så det er fantastisk

Anmeld

22. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

det må de heldigvis ikke her ude... og det er jeg glad for.. jeg ville være så utryk ved at havde mine børn i dp et sted hvor enten børnebørn eller egne børn blev fast passet... for hvor opjektiv ville dp være og hvor meget hjemlig hygge ville der gå i den mellem mor og datter og barnebarn...

Hehe, det kan jeg da også godt forstå  Men min mor er IKKE en der forskels behandler på nogen som helst måder.

Og jeg har desuden også sagt til hende, at HVIS jeg oplever eller føler der bliver forskelsbehandlet (for jeg holder meget af hendes andre DP-børn, da jeg omgås dem hver dag) bliver Ida flyttet

Men her vil Ida ikke blive flyttet til en helt ny gruppe i et andet distrikt, for de kan ikke forlange at jeg har transport muligheder til et sted hvor jeg ikke bor.

Anmeld

22. marts 2012

raca

rikkeregnbue skriver:

Hehe, det kan jeg da også godt forstå  Men min mor er IKKE en der forskels behandler på nogen som helst måder.

Og jeg har desuden også sagt til hende, at HVIS jeg oplever eller føler der bliver forskelsbehandlet (for jeg holder meget af hendes andre DP-børn, da jeg omgås dem hver dag) bliver Ida flyttet

Men her vil Ida ikke blive flyttet til en helt ny gruppe i et andet distrikt, for de kan ikke forlange at jeg har transport muligheder til et sted hvor jeg ikke bor.

lyder godt..

herude har de en 5 eller 7 km grænse og de er pænt ligeglade med hvordan vi kommer derhen..

det er ders ansvar og finde plander ikke og sørge for transport derhen...

Anmeld

22. marts 2012

morethanperfect

Oscar var 10 mdr.

Anmeld

22. marts 2012

katrine26

happymothertobe skriver:

Noah vil være 8 mdr når han skal afsted, hvis det bliver som det er nu, men jeg er sådan i tvivl om det er for tidligt...  

Han er skrevet op til 14 maj, og grunden til at han er skrevet op så "tidlig" er at jeg søger praktikpladser som elev i butik og de tager elever ind i perioden juli-september. Og derfor ved jeg jo ikke om jeg er så heldig at der er nogen der vælger mig...

Ellers ville jeg hellere end gerne have ham hjemme indtil min barsel slutter 7 august... Jeg er pt på KH.

Ihh jeg synes det er svært. Vil jo så gerne være sammen med ham så længe som muligt. Og jeg ville være træt af at have sendt ham afsted så "tidligt" hvis jeg ikke finder noget at lave. Men tværtimod ville det også være surt at skulle sige nej til en elevplads fordi han ikke kan blive passet

What to do...? 

Hejsa..

jeg ville skrive ham op og vis i for en plads så bare lad vær med at sende ham derhen før det bliver aktuelt.

Da min søn skulle starte snakket vi lidt om at få en plads til ham da han var 8 mdr fordi juli er betalingsfri mdr også bare lad vær med at sende ham derhen..men det blev lidt anderledes og han startet 1 sep dagen før han blev 10 mdr.

Katrine26

Katrine28

Anmeld

22. marts 2012

Kløver

Jeg har stemt 10 mdr, men Daniel var 11½ mdr da han startede i DP

Anmeld

22. marts 2012

Kofoed.

Anastasia bliver 7 måneder når hun skal afsted, her om lidt over en måned.

Anmeld

22. marts 2012

Tildes mor

Tilde var 17 måneder da hun startede i Dagpleje, før var hun overhovedet ikke klar.

Anmeld

22. marts 2012

Maise86

Min datter var 9,5 mdr da hun startede i dp. Havde vidst lidt over en måned til indkøring. Min søn var kun 7,5 mdr da han startede, men jeg blev optaget på min drømmeuddannelse og så tog jeg chancen. Han startede i vs og det er gået helt fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.