Kellie skriver:
Du har helt ret i at det afhænger også af det enkelte barn, men jeg er enig med dig i at man nok er det vigtigste i barnets liv i forhold til at være tryg i den alder. Man ka jo gå i legestue, så ens barn møder andre børn, hvis man vælger at passe sit barn hjemme længere.
Det er jo et helt individuelt valg hvad man føler for og der er ikke noget rigtigt/forkert. Kun at man selv og barnet skal være trygge ved det man vælger og jeg må indrømme jeg ikke er tryg ved at sende mit barn afsted tidligere end halvandet år og synes også det er dejligt at nyde sine børn i den alder. Det er jo en skøn tid man aldrig får tilbage igen 
Hvis jeg kunne, ville jeg med glæde og fornøjelse gå hjemme med ham indtil han er halvandet, ja indtil han skulle i BH hvis det er. 
Men hvordan hulan skulle det lade sig gør i dagens Danmark.
Man har barsel i ca 11-12 mdr og derefter er det på arbejdsmarkedet igen. Medmindre man har en mand der tjener vildt mange penge eller en arbejdsplads der vil betale for at man går hjemme så lang tid.
Det er nok mig der er uvidende, men hvordan kan det lade sig gøre? 
Jeg er studerende og det er min kæreste også, så kan ikke se andre muligheder end at han skal afsted i DP inden han bliver 1 år...
Anmeld