Hvornår skal din guldklump i DP/VG?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Dansker I Holland

Jeg har stemt blankt fordi der ikke er den svarmulighed jeg har her Min yngste datter Nikita skal i vuggestue/børnehave når hun fylder 2 år. Sådan er reglerne i Holland. Smiler....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2012

raca

happymothertobe skriver:

Hvis jeg kunne, ville jeg med glæde og fornøjelse gå hjemme med ham indtil han er halvandet, ja indtil han skulle i BH hvis det er.

Men hvordan hulan skulle det lade sig gør i dagens Danmark.  Man har barsel i ca 11-12 mdr og derefter er det på arbejdsmarkedet igen. Medmindre man har en mand der tjener vildt mange penge eller en arbejdsplads der vil betale for at man går hjemme så lang tid.

Det er nok mig der er uvidende, men hvordan kan det lade sig gøre?

Jeg er studerende og det er min kæreste også, så kan ikke se andre muligheder end at han skal afsted i DP inden han bliver 1 år...

dt kan jo aldrig blive en arbejdsgiver opgave..

men det kan lade sig gøre, hvis man priotere..og lider visse afsavn..

men komunerne har noglesteder en ordning der hedder pasning af eget barn, det giver ca 3000 udbetalt.

og ellers kan manden jo få ens fradrag.

og man sparre jo pasnings udgifterne.

Anmeld

23. marts 2012

NinaNymannMadsen

den første var lidt over 6 måneder da jeg skulle ha været startet uddannelse men kom ikke ind.
den anden skal starte her den 1 maj og der er hun næsten 7 måneder. jeg går dog allerede i skole og har gjort siden januar, har en dejlig mand der går hjemme som har kunnet tage hende mens jeg passer skolen.

Anmeld

23. marts 2012

Lunae

happymothertobe skriver:

Jeg er blevet i tvivl om, hvornår min søn skal starte i DP, og vil gerne hører hvornår jeres dejlige guldklump er kommet afsted/skal afsted...

Du må meget gerne begrunde valget, hvis du har lyst