Hvornår skal din guldklump i DP/VG?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

BellaT

happymothertobe skriver:

Tusind tak for svaret

Det er lige sådan jeg vil have det til at forløbe  Dejligt at der lige er en udefra der kan sætte ord på det

Det var så lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Moar2011

tanja. skriver:

Lærke var 16 mdr, før var hun slet ikke klar hun går i.DP..

Hvordan ser man om de er startet for tidlig

Anmeld

22. marts 2012

Pige2009

happymothertobe skriver:

Jeg er blevet i tvivl om, hvornår min søn skal starte i DP, og vil gerne hører hvornår jeres dejlige guldklump er kommet afsted/skal afsted...

Du må meget gerne begrunde valget, hvis du har lyst  

Laura startede først rigtigt på fuld tid i DP, da hun var 13 mdr. Jeg gik ledig ind til da, så det var grunden til den sene start.

Anmeld

22. marts 2012

Chris86

11 mdr

Anmeld

22. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min pige vil være 6½ måned ca. når hun skal starte  Men hun har allerede mødt hendes DP (er jeg meget sikker på).

Min mor er nemlig DP og hvis ikke hun bliver hendes DP gør en af hendes kollegaer og de har alle set Ida før, så jeg er slet ikke nervøs for om det bliver for tidligt

Anmeld

22. marts 2012

raca

rikkeregnbue skriver:

Min pige vil være 6½ måned ca. når hun skal starte  Men hun har allerede mødt hendes DP (er jeg meget sikker på).

Min mor er nemlig DP og hvis ikke hun bliver hendes DP gør en af hendes kollegaer og de har alle set Ida før, så jeg er slet ikke nervøs for om det bliver for tidligt

hun må da ikke havde sin mormor til DP... af hensyn til de andre børn.. og her må de ej heller være i samme dp gruppe som familie medlemmer, forde de så resikere og få dem til gæste dagpleje.. så her var hun blevet sendt til en anden dp gruppe i en anden by.

Anmeld

22. marts 2012

MortilCilas

Cilas var 8½ måned, synes det var alt for tidligt, men så havde jeg 2 måneders indkørings tid, inden jeg started på uddannelse Han har haft super godt af det.

Anmeld

22. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

raca skriver:

hun må da ikke havde sin mormor til DP... af hensyn til de andre børn.. og her må de ej heller være i samme dp gruppe som familie medlemmer, forde de så resikere og få dem til gæste dagpleje.. så her var hun blevet sendt til en anden dp gruppe i en anden by.

Jo, det må de da i hvert fald  Det har jeg længe undersøgt + jeg ved at en af min mors andre kollegaer har sit barnebarn i DP og en anden af hendes kollegaer har haft sit barnebarn.

Så jo, her må de godt..

Anmeld

22. marts 2012

Clisolka

Min datter var 10 mrd da hun startede i VS. Hun var mere end klar til at komme afsted 

Anmeld

22. marts 2012

Koen.

Babyklar skriver:

VVoVor

Hvordan ser man om de er startet for tidlig

Vores tilfælde er lidt specielt.. Lærke blev allerførst sendt i dp da hun var 8 mdr, hun var der 5 dage så tog vi hende ud.. vi havde fået en DP mor fra helved (længere historie) men det skræmte lærke så meget og hun blev utrolig panisk for mennesker, selv sin far i længere tid og først omkring de 14 mdr blev det bedre da hun så blev 16 mdr kunne vi bare mærke hun var klar og vi har nu verdens bedste DP

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.