Jeg ammede fuldt ud i den første måned, men der var simpelthen ikk nok mælk , lige meget hvad jeg gjorder. jeg kunne på ingen måde mætte ham .
Den ene dag hang han i mit bryst i 7 timer uden pause og bare spisete, der fik jeg nok og indså at det her måtte altså stoppe. det kunne hverken jeg eller ham holde til for den sags skyld.
Jeg startede da op med at suplere , først fik han det jeg nu engang havde til ham og efterfølgende fik han en flaske. og ja da han første gang han fik flaske som bare 1 måned, og spiste 220 ml så vidste jeg at der var noget galt med min produktion.
Jeg prøvede alt, jeg malkede ud lod ham hænge i al den tid han ville, og det øgede bare ikk min produktion.
Jeg havde ALDRIG i den tid jeg ammede ømme bryster fordi de var så fyldte med mælk, det siger nok os lidt, selvom han snilt kunne sove 12 timer om natten , så var mine bryster ALDRIG ømme når jeg vågnede om morgnen,.
Så jeg er nok bare en der ikk har producerede særlig meget mælk desværre.
Når jeg engang skal have en mere, så skal jeg klart forsøge mig med amning igen, men ikk på hvilke som helst primisser.
Anmeld