Babs eller flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Giver du bryst eller flaske?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.788 visninger
75 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

modesty

Jeg synes det virker som om der er ekstremt mange herinde der giver flaske i stedet for bryst.

Hvad gør du? Og hvis du giver flaske, hvad er så grunden til det?

Jeg er på ingen måde ude efter at dømme hverken i den ene eller den anden retning, er blot nysgerrig. 

(man skal vælge "både og" hvis man giver både bryst og flaske dagligt. Ikke hvis man kun giver en flaske i ny og næ)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

ano14316

modesty skriver:

Jeg synes det virker som om der er ekstremt mange herinde der giver flaske i stedet for bryst.

Jeg er på ingen måde ude efter at dømme hverken i den ene eller den anden retning, er blot nysgerrig. 

(man skal vælge "både og" hvis man giver både bryst og flaske dagligt. Ikke hvis man kun giver en flaske i ny og næ)

Jeg ammer primært, men engang i mellem har jeg ikke nok om aftenen, og så får han en flaske, eller hvis min kæreste passer.

Anmeld

21. marts 2012

L&V

modesty skriver:

Jeg giver flaske og andet mad, holdte med at amme after 3 måneder da det ikke fungerede for os og med os mener jeg nok mest mig for at være helt ærlig..

Anmeld

21. marts 2012

modesty

ano14316 skriver:

Jeg ammer primært, men engang i mellem har jeg ikke nok om aftenen, og så får han en flaske, eller hvis min kæreste passer.

Jeg var også igennem en periode hvor det virkelig kneb om aftenen, da min søn var cirka 2-3 mdr. Jeg holdt den liiiige akkurat kørende, og så begyndte der at komme mere mælk. Men jeg var også meget tæt på at skulle supplere.

Anmeld

21. marts 2012

modesty

Månsson skriver:

Jeg giver flaske og andet mad, holdte med at amme after 3 måneder da det ikke fungerede for os og med os mener jeg nok mest mig for at være helt ærlig..

Var det fordi det gjorde ondt at amme? Eller var bøvlet på anden måde?

Anmeld

21. marts 2012

Madam Blå

modesty skriver:

Jeg har givet flaske siden hun var en måned. Hun tabte sig kun ved brystet. Så fik hun flaske og tog endelig på

Anmeld

21. marts 2012

Janni.

Jeg har stemt både og.. Uanset hvad jeg gjorde, så tabte han sig på min mælk  Jeg kæmpede i 2 ½ mdr, og gav op. Det gjorde virkelig ondt at give op, men det bedste for alle. 

Anmeld

21. marts 2012

132319

Jeg har ammet begge mine børn.

Den store sagde selv fra da han var 8 måneder og den lille på 18 måneder, ammer jeg stadig og fortsætter til hun er 2 år eller selv siger fra inden

De har begge i en periode fra de var 4-8 mdr. fået suppleret op med en flaske vælling inden sengetid 

Anmeld

21. marts 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg ville helst have ammet min søn... Men da han fik kolik, og jeg ikke var så god til og lade andre overtage, fik jeg ikke så meget søvn... og det gik desværre ud over mælkeproduktionen...

(ville helst ha ammet, da jeg selv lider voldsomt af allergier, og det jo så skulle være bedst og amme + det er billigere)

Anmeld

21. marts 2012

L&V

modesty skriver:

Var det fordi det gjorde ondt at amme? Eller var bøvlet på anden måde?

Jeg har aldrig haft den store lyst til at amme for det første og fik tit brystbetændelse og mælkeknuder også spiste hun ca hver 1½time og var blev hurtigt utilfreds hvis det ikke gik hurtigt nok og efter hun har fået flaske har jeg det gladeste dejligste og nemmeste barn og som bonus fungere hendes mave hvilket den ikke gjorde da jeg ammede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.