Babs eller flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Mira0911

Jeg giver flaske!! Der ligger nogle grunde for det, helt tilbage i barndommen og så er min bluefærdighed noget så slem... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Ka+Ma=Be

modesty skriver:

Jeg synes det virker som om der er ekstremt mange herinde der giver flaske i stedet for bryst.

Hvad gør du? Og hvis du giver flaske, hvad er så grunden til det?

Jeg er på ingen måde ude efter at dømme hverken i den ene eller den anden retning, er blot nysgerrig. 

(man skal vælge "både og" hvis man giver både bryst og flaske dagligt. Ikke hvis man kun giver en flaske i ny og næ)

Jeg ammer min dreng på lidt over 6 måneder

Anmeld

21. marts 2012

Tvillingemor80

Jeg ammede mine tvillinger 1 år

Anmeld

21. marts 2012

morethanperfect

Jeg gav flaske .. Ammede den 1. mdr. men der var ingen næring i min mælk , så han spiste 24 timer i døgnet .. Plus jeg græd hver gang fordi det gjorde så ondt .. Jeg holdte smerten ud en mdr. da SP sagde det var en god idé at stoppe når han alligevel ikke blev mæt .. 
Havde en rigtig dårlig oplevelse med det psykisk også , så næste gang vælger jeg også at give flaske ..  

Anmeld

21. marts 2012

kirsti

Altså jeg gør det jo ik nu men da noah var lille blev han ammet 100% til han var 6mdr og supplerende til han var 1.5år. Han fik flaske en uge hvor han havde problemer med nakken men der malkede jeg ud så det var stadig brystmælk han fik

Anmeld

21. marts 2012

Pige2009

Laura har aldrig fået andet end mælk fra mit bryst. Jeg har malket en del ud, så hendes far også kunne give hende flaske og så jeg havde frihed til at komme lidt ud engang imellem, hvilket dermed betød pasning af andre

Anmeld

21. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg ammer min søn - hvilket jeg er lykkelig for. Desværre var jeg ikke i stand til at amme min datter, så det var en positiv overraskelse, at det går med min søn (men det krævede også en kamp fra os begge de første 4 dage).

Anmeld

21. marts 2012

ano14316

modesty skriver:

Jeg var også igennem en periode hvor det virkelig kneb om aftenen, da min søn var cirka 2-3 mdr. Jeg holdt den liiiige akkurat kørende, og så begyndte der at komme mere mælk. Men jeg var også meget tæt på at skulle supplere.

Jeg har haft en del "nedture" altså hvor produktionen dykker, men der er fordi jeg ammer med ammebrik. Og nogen gange orker jeg ikke at marathon amme eller malke ud heletiden, så får han en flaske om aftenen i ny og næ, og så tager jeg mig somregel sammen og finder en dag hvor jeg ikke skal noget og så ammer jeg bare hele dagen, lige så meget han overhovedet vil.

Anmeld

21. marts 2012

TeamRocket

Flaske. Far ville være lige så meget på som jeg. Og det var besluttet i fælleskab længe før jeg fødte. Vi var heller ikke sikre på hvem der tog barslen, ehm og far ville jo ha svært ved at amme tror jeg.   Så jeg er fortaler for flaske og mme

Anmeld

21. marts 2012

Frk Mig

Jeg ammede Noah i 10 dage. Han kunne ikk få fat på venstre bryst og jeg havde ikk mælk nok til at kun kunne amme på det højre. Charlie ammede jeg i 2 dage og så var det slut. Min mælk løb aldrig rigtig til .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.