Babs eller flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2012

Ansemusen

Jeg har stemt, selvom min søn snart er to år. Har bare stemt efter, hvordan vi gjorde. har stemt 'Babs', men indimellem fik han også flaske, fx når jeg trængte til at sove, så var det rigtig dejligt, at farmand kunne give en flaske, så jeg kunne få lov til at springe en amning over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Ciss

Amandas-mor skriver:

Ja det er rigtigt bittert, for jeg er faktisk sikker på at det kunne have virket for os hvis bare vi havde fået den rette hjælp...men bedre held næste gang til mig.  Jeg er mest ked af det på min datters vegne fordi hun blev snydt for amningen. Det eneste hun fik var 5 dage hvor hun drak en blanding af mælk og blod og skreg af sult indtil jeg fik nok og jeg kunne godt have undet hende en helt anden og bedre start

Jeg får helt ondt i maven, bare af at læse om det. En vanskelig tid for jer begge to! Men det er godt, at du har en oplevelse af, at dette kan komme til at fungere med den næste gang!

Anmeld

22. marts 2012

Tona

Ciss skriver:

Jeg får helt ondt i maven, bare af at læse om det. En vanskelig tid for jer begge to! Men det er godt, at du har en oplevelse af, at dette kan komme til at fungere med den næste gang!

Ja, det tror jeg heldigvis på at det kan  

Anmeld

22. marts 2012

Ciss

Amandas-mor skriver:

Ja, det tror jeg heldigvis på at det kan  

Anmeld

22. marts 2012

Fenja09

Har stemt både og, for der var ikke lige en svarmulighed der passede. Jeg ammede Alberte de første 3 måneder, så havde jeg ikke mere mælk til at mætte hende og hun har derfor fået flaske siden.

/Fenja

Anmeld

22. marts 2012

isabellasmor

modesty skriver:

Jeg ammer også, men synes måske at det er en lidt dømmende tone i en tråd der gerne skulle holdes fri for den slags. Som du kan læse er der jo kvinder der har store problemer med at amme, og jeg synes ikke at de skal have skudt i skoene at det er selvfølgeligt at amme.

jeg dømmer ingen for mig og min datter er det en selvfølge at amme/blive ammet, men har selv maaassser veninder hvor det ikke har fungeret, og det er jeg da bestemt ikke dømmende overfor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.