Nattøs skriver:
Jeg synes det er underligt at i ikke har fæls, det mener jeg i dag at man autimatisk har, hvis altså du er skrevet på alle papir. Jeg personligt gøre ALT i min magt for at min kæreste står alle steder som faren og jeg vil lovmæssigt forsøge at få det gjort sådan, at skulle vi gå fra hinanden, vil det også være delt.
Men jeg ville kæmpe min sag, få samværet til at være andre steder end hjemme ved hende. Sørg ellers for at du kan have en bisidder med til samværene og måske en fra systemet. Ja hun lyder virkelig som en idiot og hader når folk kun sætter børn til verden for penge. Jeg glæder mig også til lidt flere penge, men mest fordi at så får mig og kæresten lige mange penge også er det nemmere at sætte budget for vores udgifter og begge kan betale lige meget
vi har ikke fælles forældremyndighed, da jeg ville have lavet en dna test, fordi at moren havde sagt flere gange at det ikke var mig der var faren, og så bluver man jo lidt i tvivl om man bare skal skrive under, og det vil jo også have været trælst hvis jeg havde skrevet under og så knyttet mig til barnet, og så lidt senere finde ud af at detikke var mit barn, så jeg ville være på den sikre side, og fandt så ud af at det var mig der er faren
Anmeld