Ung far, som har mange problemer med sin søns mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

MarkNielsen

ulla12 skriver:

nu skriver du at når du kontakter myndighederne..... jeg tænker lidt du stå forhåbenlig ikke alene med problemet du har forhåbenlig nogen skønne forældre der støtter dig og hjælper dig da det vil være meget hårdt at kæmpe alene og heller ikke særlig godt da du jo ikke er så gamle 

går ud fra du bor hjemme når du nu er så ung.

u.

Jeg har en dejlig familie som vil hjælpe mig med alt det de kan men de kan jo ikke gøre så meget for mig da de ikke ved hvad jeg kan gøre, så jeg kæmper for det meste selv, og det er blandt andet også derfor at jeg har oprettet denne, så jeg kan skrive med nogle andre omkring det, og få hjælp ude fra

ja jeg bor stadig hjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

anja89

Kom lige i tanke om at der er noget der hedder foreningen far har du prøvet at snakke med dem.? De kan hjælpe på rådgivning og kender til de forskellige rettigheder

Anmeld

11. marts 2012

MarkNielsen

Nattøs skriver:

Jeg synes det er underligt at i ikke har fæls, det mener jeg i dag at man autimatisk har, hvis altså du er skrevet på alle papir. Jeg personligt gøre ALT i min magt for at min kæreste står alle steder som faren og jeg vil lovmæssigt forsøge at få det gjort sådan, at skulle vi gå fra hinanden, vil det også være delt. 

Men jeg ville kæmpe min sag, få samværet til at være andre steder end hjemme ved hende. Sørg ellers for at du kan have en bisidder med til samværene og måske en fra systemet. Ja hun lyder virkelig som en idiot og hader når folk kun sætter børn til verden for penge. Jeg glæder mig også til lidt flere penge, men mest fordi at så får mig og kæresten lige mange penge også er det nemmere at sætte budget for vores udgifter og begge kan betale lige meget

vi har ikke fælles forældremyndighed, da jeg ville have lavet en dna test, fordi at moren havde sagt flere gange at det ikke var mig der var faren, og så bluver man jo lidt i tvivl om man bare skal skrive under, og det vil jo også have været trælst hvis jeg havde skrevet under og så knyttet mig til barnet, og så lidt senere finde ud af at detikke var mit barn, så jeg ville være på den sikre side, og fandt så ud af at det var mig der er faren 

Anmeld

11. marts 2012

maria_wlt

MarkNielsen skriver:

vi har ikke fælles forældremyndighed, da jeg ville have lavet en dna test, fordi at moren havde sagt flere gange at det ikke var mig der var faren, og så bluver man jo lidt i tvivl om man bare skal skrive under, og det vil jo også have været trælst hvis jeg havde skrevet under og så knyttet mig til barnet, og så lidt senere finde ud af at detikke var mit barn, så jeg ville være på den sikre side, og fandt så ud af at det var mig der er faren 

Man hvis i har fundet ud af at han er din kan i så ikke få fælles myndighed nu??

Anmeld

11. marts 2012

MarkNielsen

katrineoerum skriver:

Kan du ikke også få en bisidder med når du skal være sammen med din søn? gerne en som er fra det offentlige og som kan give sit besyv med til sagen omkring hvordan din søns og dine møder har været. Jeg synes det er utroligt du kun har en times sammenvær om ugen.

lige nu er min advokat igang med at kæmpe for at jeg må få en bisidder med når jeg har samvær.

ja det er ikke meget at kun have en times samvær om ugen, men moren ville ikke give mig lov til at have mere inden vi skal i retten.

Anmeld

11. marts 2012

MarkNielsen

maria_wlt skriver:

Man hvis i har fundet ud af at han er din kan i så ikke få fælles myndighed nu??

jo men det skal retten også besluttte. for moren vil ikke have fælles forældremyndighed.

Anmeld

11. marts 2012

mortilnoahogmelina

Altså jeg har hørt at fælles forældre myndighed ikk betyde så meget i det store hele . Men ved det selvfølgelig ikk .

Der findes nogen grupper for enlige fædre prøv at søg på google efter det . Måske de kan rådgive dig .og så synes jeg faktisk du skal prøve at sætte din telefon til at optage hele samværet du er der den time så har du nemlig dokumentation på hvordan hun er . Det burde være muligt at gøre iden hin opdager det du skal ho bare have lyden ikk billeder af noget .

Og så håber jeg for gud skyld at du for noget mere samvlærd , Gun lyder godt nok som en rigtig gimpe i mine øre . Forfærdeligt at sætte børn i verdneb for pengenes skyld . Hun aner måske ikk hvad det realt koster at have et barn .
Hvor gammel er hun ??

Anmeld

11. marts 2012

mortilnoahogmelina

Pernille08 skriver:

BekBeklBeklaBeklahAltså jeg har hørt at fælles forældre myndighed ikk betyde så meget i det store hele . Men ved det selvfølgelig ikk .

Der findes nogen grupper for enlige fædre prøv at søg på google efter det . Måske de kan rådgive dig .og så synes jeg faktisk du skal prøve at sætte din telefon til at optage hele samværet du er der den time så har du nemlig dokumentation på hvordan hun er . Det burde være muligt at gøre iden hin opdager det du skal ho bare have lyden ikk billeder af noget .

Og så håber jeg for gud skyld at du for noget mere samvlærd , Gun lyder godt nok som en rigtig gimpe i mine øre . Forfærdeligt at sætte børn i verdneb for pengenes skyld . Hun aner måske ikk hvad det realt koster at have et barn .
Hvor gammel er hun ??

Beklager lige stave fejl er på fra telefon .

Anmeld

11. marts 2012

maria_wlt

jo men det skal retten også besluttte. for moren vil ikke have fælles forældremyndighed.

Jeg håber at det hele kommer på plads.

Du skal for alt i verden ikke lade sig slå ud af din søn's mor eller hendes venner og familie.

Tag nogen med når du skal se ham og lade for alt i verden være med at skændes med dem. 

TÆNK POSITIVT... Du gør noget rigtigt 

Anmeld

11. marts 2012

MarkNielsen

maria_wlt skriver:

Jeg håber at det hele kommer på plads.

Du skal for alt i verden ikke lade sig slå ud af din søn's mor eller hendes venner og familie.

Tag nogen med når du skal se ham og lade for alt i verden være med at skændes med dem. 

TÆNK POSITIVT... Du gør noget rigtigt 

mun far køre mig derop men han skal sidde ude i bilen når jeg har samvær, men jeg prøver at få lov til at have en bisidder med.

gør altbfor at tænke positivt, men det kan godt være svært en gang.imellem.

tusinde tak for opbakningen, det er rart at vide at jeg gør noget rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.