Ung far, som har mange problemer med sin søns mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

MarkNielsen

anja89 skriver:

Så er det svært.. Men håber da retten giver dig samvær med din søn alene så hun ikke skal ødelægge jeres bånd.

Det er der mange unge fædre der gør har selv kæmpet over 1 år for bare at få faderen til min mindste pige til at anerkende det, hvilket han aldrig gjorde der faldt dom om at han var far til hende. Vi høre aldrig fra ham og har aldrig gjordt det (sendte en besked da hun blev født hvor han skrev "nå tillykke")

Vis hun kun har fået jeres søn fordi hun så kan få penge vil jeg syntes hun er meget egoistisk 

En ting er man kan blive gravid ved et uheld (kender jeg ) men så er det løsninger et barn er ikke bare en penge maskine 

Ja, fra min side af var det et uheld at hun blev gravid, men fra hendes side var det bevidst, for hun stoppede med p piller uden at fortælle mig omkring det

Jeg håber godt nok også at jeg får lov til at have samvær med min søn uden at moren skal være der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Nattøs

Jeg synes det er underligt at i ikke har fæls, det mener jeg i dag at man autimatisk har, hvis altså du er skrevet på alle papir. Jeg personligt gøre ALT i min magt for at min kæreste står alle steder som faren og jeg vil lovmæssigt forsøge at få det gjort sådan, at skulle vi gå fra hinanden, vil det også være delt. 

Men jeg ville kæmpe min sag, få samværet til at være andre steder end hjemme ved hende. Sørg ellers for at du kan have en bisidder med til samværene og måske en fra systemet. Ja hun lyder virkelig som en idiot og hader når folk kun sætter børn til verden for penge. Jeg glæder mig også til lidt flere penge, men mest fordi at så får mig og kæresten lige mange penge også er det nemmere at sætte budget for vores udgifter og begge kan betale lige meget

Anmeld

10. marts 2012

Nattøs

MarkNielsen skriver:

Ja, fra min side af var det et uheld at hun blev gravid, men fra hendes side var det bevidst, for hun stoppede med p piller uden at fortælle mig omkring det

Jeg håber godt nok også at jeg får lov til at have samvær med min søn uden at moren skal være der...

det prøvet min kærestes ven også. hans eks fik taget sin p stav ud uden at fortælle ham det. hun skulle meget gerne få en abort på mandag.

Anmeld

10. marts 2012

MarkNielsen

isabellamor skriver:

først vil jeg sige, du er meget ung. og derfor er der nogle andre regler mht myndighed osv vil jeg tro... hvor gammel er din søns mor?? 

nu har du myndighederne indeover og de står så for afgørelsen, og du må bare bide i det sure æble indtil det er afgjort.. du kan sagten kræve at få samvær et andet sted. hvor du ikke skal hjem til deres adresse.. dvs i kan mødes et neutralt sted kun dig og din søns mor... jeg kunne forestille mig at din søns mor bliver domineret af hendes forældre og det giver hende ikke særlig meget at skulle have sagt, især hvis hun også selv er mindreårig..

men der skal nok ske noget der er godt for dit vedkomne hvis du bare KUN spiller efter reglerne.. så gør kun hvad du får besked på... ikke strit imod eller skab ballade. er du i tvivl kontakter du de myndigheder der har med jeres sag at gøre.. 

det handler jo hverken om dig eller om din søns mor.. men om din søn, og alt hvad der skal ske skal ske til din søns bedste.... 

kram herfra. det skal nok gå  

Ja, men nu er hun flyttet hjemmefra, men hun har stadig en bisidder til at være der fordi at hun ikke gider at være alene mens jeg har samvær, og nogle gange kommer hendes forældre og smider mig ud 10 min før jeg skal gå.

Jeg prøver også at få gjort det så godt som jeg kan for min søns skyld, for han betyder jo alt for mig selvom at jeg ikke har set ham så meget endnu..

Der er bare det problem at når jeg kontakter myndighederne om de problemer der er, så får de jo det stik modsatte at vide hvis de spørge Carina, for hun vil jo ikke erkende at hun ikke vil samarbejde, hun vil bare gøre alt for at jeg ikke kan komme til at se min søn, og det irretere mig virkelig at hun kun tænker på sit eget bedste og ikke barnets bedste.

Tusinde tak

Anmeld

10. marts 2012

MarkNielsen

Nattøs skriver:

det prøvet min kærestes ven også. hans eks fik taget sin p stav ud uden at fortælle ham det. hun skulle meget gerne få en abort på mandag.

Jeg prøvede også at få hende til at få en abort, fordi vi begge var så unge, og fordi at jeg syntes at det er bedst at få en uddannelse inden man får børn, og så fordi at jeg vidste at det ville ende sådan her.

Men sket er sket, og man må bare få det bedste ud af det

Anmeld

10. marts 2012

anja89

MarkNielsen skriver:

Øv Hvor er det tarveligt af hende 

Krydser fingre for dig.. Vis det er er du altid velkommen til at skrive..

Håber du holder os opdateret

Anmeld

10. marts 2012

MarkNielsen

anja89 skriver:

Øv Hvor er det tarveligt af hende 

Krydser fingre for dig.. Vis det er er du altid velkommen til at skrive..

Håber du holder os opdateret

Tusinde tak, og det skal jeg nok, og jeg er virkelig glad for at i vil skrive med mig

Anmeld

10. marts 2012

Chiip91

Øvøv :/ Så noget kan virkelig gøre mig sur- hun/de er virkelig dum og høre på, du fortjener SLET ikke den behandling, det er sku også din søn, du har jo self dine rettigheder! Krydser alt for det bedste for dig. Du er altid velkommen til og skrive 

Anmeld

10. marts 2012

ulla12

nu skriver du at når du kontakter myndighederne..... jeg tænker lidt du stå forhåbenlig ikke alene med problemet du har forhåbenlig nogen skønne forældre der støtter dig og hjælper dig da det vil være meget hårdt at kæmpe alene og heller ikke særlig godt da du jo ikke er så gamle 

går ud fra du bor hjemme når du nu er så ung.

u.

Anmeld

11. marts 2012

MarkNielsen

Chiip91 skriver:

Øvøv :/ Så noget kan virkelig gøre mig sur- hun/de er virkelig dum og høre på, du fortjener SLET ikke den behandling, det er sku også din søn, du har jo self dine rettigheder! Krydser alt for det bedste for dig. Du er altid velkommen til og skrive 

tusinde tak, ved du noget om hvilk rettigheder man har som far når man ikkee har fælles forældremyndighed?

det lyder rigtig godt at jeg bare kan skrive og jeg vil sikkert benytte mig af det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.