isabellamor skriver:
først vil jeg sige, du er meget ung. og derfor er der nogle andre regler mht myndighed osv vil jeg tro... hvor gammel er din søns mor??
nu har du myndighederne indeover og de står så for afgørelsen, og du må bare bide i det sure æble indtil det er afgjort.. du kan sagten kræve at få samvær et andet sted. hvor du ikke skal hjem til deres adresse.. dvs i kan mødes et neutralt sted kun dig og din søns mor... jeg kunne forestille mig at din søns mor bliver domineret af hendes forældre og det giver hende ikke særlig meget at skulle have sagt, især hvis hun også selv er mindreårig..
men der skal nok ske noget der er godt for dit vedkomne hvis du bare KUN spiller efter reglerne.. så gør kun hvad du får besked på... ikke strit imod eller skab ballade. er du i tvivl kontakter du de myndigheder der har med jeres sag at gøre..
det handler jo hverken om dig eller om din søns mor.. men om din søn, og alt hvad der skal ske skal ske til din søns bedste....
kram herfra. det skal nok gå
Ja, men nu er hun flyttet hjemmefra, men hun har stadig en bisidder til at være der fordi at hun ikke gider at være alene mens jeg har samvær, og nogle gange kommer hendes forældre og smider mig ud 10 min før jeg skal gå.
Jeg prøver også at få gjort det så godt som jeg kan for min søns skyld, for han betyder jo alt for mig selvom at jeg ikke har set ham så meget endnu..
Der er bare det problem at når jeg kontakter myndighederne om de problemer der er, så får de jo det stik modsatte at vide hvis de spørge Carina, for hun vil jo ikke erkende at hun ikke vil samarbejde, hun vil bare gøre alt for at jeg ikke kan komme til at se min søn, og det irretere mig virkelig at hun kun tænker på sit eget bedste og ikke barnets bedste.
Tusinde tak
Anmeld