Ung far, som har mange problemer med sin søns mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

MarkNielsen

Chiip91 skriver:

Godt nok, du skriver bar så tosset du vil

Min kommendes datters far og jeg får heller ikke fælles myndighed over hende, så jeg skal også vide alle hans rettiheder, og hvis vi ikke kan blive enige om en løsning på deres samværd (han bor i Aalborg, og jeg på fyn) så må det gemmen statsforvaltningen

Den her side har hjulpet mig meget, så håber også den kan hjælpe dig, der står rigtig meget om det med samvær  http://statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4619 

tak, det vil jeg lige prøve at se på 

det er godt at høre at der er nogle mødre der kæmper for at deres barns far skal se deres barn, ville ønske min eks ville lade mig se min søn noget mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Chiip91

MarkNielsen skriver:

tak, det vil jeg lige prøve at se på 

det er godt at høre at der er nogle mødre der kæmper for at deres barns far skal se deres barn, ville ønske min eks ville lade mig se min søn noget mere

Godt

Jaaa, jeg vil gerne have at min datter ser hendes far så meget som muligt, var MEGET imod det i starten, da han ikke ønskede hende, og ikke var der for mig, eller noget, men vi fik snakket det hele igemmen

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

Hej, jeg er blevet far til en dejlig lille dreng, men moren vil ikke have at jeg skal se min søn, og når jeg endelig ser ham, og gerne vil vide noget om hvordan han har det, får man bare at vide at det rager ikke dig.

Hvad kan jeg gøre forkert siden at hun har så meget imod at jeg ser min søn?

Og hvad kan jeg gøre for at få hende til at være mere samarbejdsvillig?

Kom gerne med nogle forslag

På forhånd tak!

Sikke da en møgsituation for dig Som en anden også skriver, så prøv at stryge moderen og svigermoderen lidt med hårene.

Ellers ville jeg jeg nok prøve at skrive et brev til din ekskæreste, hvor du beskriver dine følelser for jeres søn og fortæller hende, at du rigtig gerne vil have det til at fungere, for jeres søns skyld. Skriv også, at du synes, hun gør det super godt som mor og gerne vil lære af hende, fordi du så gerne vil din søn og vil have et godt forhold til ham.

Når det er sagt, synes jeg det er super fedt, at du kæmper for din søn og kæmper for at se ham. Det er virkelig sejt af dig! Aldrig giv op, da det er dig, der virker som den voksne

Håber på snarlig bedring i jeres forhold...

Kh. Linda

Anmeld

11. marts 2012

anja89

MarkNielsen skriver:

nej det har jeg faktisk ikke, det vil jeg da lige prøve

Syntes jeg da du skal prøve  Du kan evt søge på google, ved de har en hjemmeside 

Anmeld

11. marts 2012

MarkNielsen

Baagøe skriver:

Sikke da en møgsituation for dig Som en anden også skriver, så prøv at stryge moderen og svigermoderen lidt med hårene.

Ellers ville jeg jeg nok prøve at skrive et brev til din ekskæreste, hvor du beskriver dine følelser for jeres søn og fortæller hende, at du rigtig gerne vil have det til at fungere, for jeres søns skyld. Skriv også, at du synes, hun gør det super godt som mor og gerne vil lære af hende, fordi du så gerne vil din søn og vil have et godt forhold til ham.

Når det er sagt, synes jeg det er super fedt, at du kæmper for din søn og kæmper for at se ham. Det er virkelig sejt af dig! Aldrig giv op, da det er dig, der virker som den voksne

Håber på snarlig bedring i jeres forhold...

Kh. Linda

jo tak, det med brevet, det vil jeg da lige overveje og se om man kan stikke lidt til hrnde og se om hun vil lade mig være mere sammen med min søn

Anmeld

11. marts 2012

MarkNielsen

anja89 skriver:

Syntes jeg da du skal prøve  Du kan evt søge på google, ved de har en hjemmeside 

det vil jeg lige prøve at se på

Anmeld

11. marts 2012

MarkNielsen

Chiip91 skriver:

Godt

Jaaa, jeg vil gerne have at min datter ser hendes far så meget som muligt, var MEGET imod det i starten, da han ikke ønskede hende, og ikke var der for mig, eller noget, men vi fik snakket det hele igemmen

hvordan kan jeg begynde at snakke med min eks om vores søn og få det snakket igenne uden at hun bliver sur ? og så er hendes bisidder der jo, så det bliver måske lidt svært ?

Anmeld

11. marts 2012

mariamiss6

MarkNielsen skriver:

hvordan kan jeg begynde at snakke med min eks om vores søn og få det snakket igenne uden at hun bliver sur ? og så er hendes bisidder der jo, så det bliver måske lidt svært ?

Hvem er hendes bisidder? Altså, hvordan er hun i familie med sin bisidder?

Anmeld

11. marts 2012

MarkNielsen

mariamiss6 skriver:

Hvem er hendes bisidder? Altså, hvordan er hun i familie med sin bisidder?

bisidderen er min søns mormors veninde.

Anmeld

11. marts 2012

MarkNielsen

MarkNielsen skriver:

bisidderen er min søns mormors veninde.

oog også min søns mors veninde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.