Hej, jeg har en midligertidig afgørelse fra statsamtet indtil vi skal i retten.
Jeg har ikke fælles forældre myndighed, men så vidt jeg har forstået, så har det ikke noget at gøre med samværet.
Min søn er 4 måneder, men han er så født 2 måneder fortidligt.
Jeg har samvær med min søn en time hver søndag, men enten kommer morens forældre for at smide mig ud, eller så begynder moren og hendes bisidder at råbe af mig fordi at jeg spørger om nogle ting angående min søn, og så vælger jeg så at gå, for jeg syntes ikke at vores søn skal høre på det, og så syntes jeg ikke at jeg har nogen grund til at begynde at diskutere med dem.
Jeg var sammen med min søns mor i cirka 16 måneder, og jeg havde et meget godt forhold til min da værende svigermor, men så da jeg begyndte at få samvær med min søn gik det gode forhold så i stykker. Så nu kan hun ikke engang klare synet af vores bil, da jeg bliver kørt da der er 55km imellem os og der køre ingen busser. Så en dag råbte min eks svigermor af mig at min far ikke skulle pakere i nærheden af deres hus da hun ikke kunne tåle synet af ham.
Efterfølgende er barnets mor så flyttet i egen rækkehus uden at fortælle mig det, og der vil de så have at min far ikke engang må holde på offentligt areal.
Så min søns mors familie har i det hele taget noget imod mig.
Anmeld