Ung far, som har mange problemer med sin søns mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

anja89

Syntes det er rigtig ærgeligt at det skal være sådan for dig.

Jeg har desværre ikke rigtig nogle råd til dig om hvad du kan gøre, men kunne det tænkes at statsforvaltningen kan ændre samværet så du evt henter din søn og har ham i nogle timer alene (uden sin eks kæreste og familien) og så aflevere ham tilbage.. Nu hvorikke ikke tyder på at moderen og hendes familie vil sammenarbejde.?

En ting er sikkert og det et at du skal havde en kæmpe hånd  Syntes det er dejligt at høre om en far der kæmper for sit barn og ikke bare stikker af ( som jeg og flere andre har oplevet) 

Håber virkelig det snart går iorden så du kan få lov at se din søn igen og på en god måde for jer begge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Kay

anja89 skriver:

Jeg har desværre ikke rigtig nogle råd til dig om hvad du kan gøre, men kunne det tænkes at statsforvaltningen kan ændre samværet så du evt henter din søn og har ham i nogle timer alene (uden sin eks kæreste og familien) og så aflevere ham tilbage.. Nu hvorikke ikke tyder på at moderen og hendes familie vil sammenarbejde.?

En ting er sikkert og det et at du skal havde en kæmpe hånd  Syntes det er dejligt at høre om en far der kæmper for sit barn og ikke bare stikker af ( som jeg og flere andre har oplevet) 

Håber virkelig det snart går iorden så du kan få lov at se din søn igen og på en god måde for jer begge

Anmeld

10. marts 2012

bullerbassen

Hej, jeg er blevet far til en dejlig lille dreng, men moren vil ikke have at jeg skal se min søn, og når jeg endelig ser ham, og gerne vil vide noget om hvordan han har det, får man bare at vide at det rager ikke dig.

Hvad kan jeg gøre forkert siden at hun har så meget imod at jeg ser min søn?

Og hvad kan jeg gøre for at få hende til at være mere samarbejdsvillig?

Kom gerne med nogle forslag

På forhånd tak!

Øv en trælst situation du er havnet i ..

Synd moderen til din dreng ikke ser det som en gave , du viser interesse for jeres barn. Og lader dig deltage i det omfang der er mulighed for. Ofte ser man jo desværre de unge fædre bakke ud.

Dejligt at du viser ansvar for jeres barn , men synd din tidligere kæreste ikke lader dig få lov.

Har ingen gode råd, men håber i finder en løsning så du også er på banen.

Anmeld

10. marts 2012

MarkNielsen

babyboy2012 skriver:

rigtig træls situation, men hvis din søn er født to måneder for tidligt, så er han jo korrigeret kun 2 måneder gammel. hvis min mand og jeg gik fra hinanden og vores søn på en måned skulle bo hos mig, ville jeg sgu også have svært ved at lade ham være alene med faren ! det handler om den tætte kontakt der er mellem mor og barn når de er så små. Dermed ikke sagt at hendes/deres opførsel er ok, overhovedet, det er bare ærgeligt at i ikke kan have samvær sammen, sammen med jeres søn, at hun evt. kom hjem til dig nogle timer og omvendt, så i er sammen når i er sammen med jeres søn, det er jo meget mere afslappet i forhold til et lokale hvor du kan se ham én time. 

din x-sviger"monster" lyder som en rigtig heks, håber da hun har bare lidt dårlig smag i munden, for hun har glemt at tænke på hendes barnebarn og er bleve blændet af hendes "had" til dig og din familie ! Dumme dame og stakkels din søn ! 

Håber i finder en god løsning som er god for jeres søn !! 

Kram 

Ja, jeg ved selvfølgelig godt at der er en særligt bånd mellem mor og barn, men det jeg ikke forstår, det er at hendes nye svigerforældre og hendes bisidder godt må passe ham i længere tid.

Jeg vil kun gøre det bedste for min søn, for han fortjener en ordentlig barndom.

Anmeld

10. marts 2012

MarkNielsen

anja89 skriver:

Statsamtet har meldt sig ud af denne sag indtil vi har været i retten den 16 april.

Jeg kan ikke forstå hvis en far ikke vil kæmpe for sit barn, for det er jo ens eget kød og blod, og jeg kæmper alt hvad jeg kan for at få min søn til at få det så godt som muligt! det syntes jeg alle forældre skal

Men jeg har lidt på fornemmelsen at min eks kæreste kun har fået et barn for at få kontanthjælp og penge for at være enlig mor og alt det støtte hun nu kan få, for hun snakkede kun om hvor mange penge hun kunne få da hun fandt ud af at hun var gravid

Anmeld

10. marts 2012

mulle85

håber i får fundet en fornuftig løsning

du har jo krav på og se din søn i hvertfald, og det bedste for ham er og have både mor og far i hvertfald, det bedste ville jo være hvis i ku finde ud af det sammen, det må du håbe i kan senere hen måske

Anmeld

10. marts 2012

anja89

MarkNielsen skriver:

Statsamtet har meldt sig ud af denne sag indtil vi har været i retten den 16 april.

Jeg kan ikke forstå hvis en far ikke vil kæmpe for sit barn, for det er jo ens eget kød og blod, og jeg kæmper alt hvad jeg kan for at få min søn til at få det så godt som muligt! det syntes jeg alle forældre skal

Men jeg har lidt på fornemmelsen at min eks kæreste kun har fået et barn for at få kontanthjælp og penge for at være enlig mor og alt det støtte hun nu kan få, for hun snakkede kun om hvor mange penge hun kunne få da hun fandt ud af at hun var gravid

Så er det svært.. Men håber da retten giver dig samvær med din søn alene så hun ikke skal ødelægge jeres bånd.

Det er der mange unge fædre der gør har selv kæmpet over 1 år for bare at få faderen til min mindste pige til at anerkende det, hvilket han aldrig gjorde der faldt dom om at han var far til hende. Vi høre aldrig fra ham og har aldrig gjordt det (sendte en besked da hun blev født hvor han skrev "nå tillykke")

Vis hun kun har fået jeres søn fordi hun så kan få penge vil jeg syntes hun er meget egoistisk 

En ting er man kan blive gravid ved et uheld (kender jeg ) men så er det løsninger et barn er ikke bare en penge maskine 

Anmeld

10. marts 2012

Isabella_mor

MarkNielsen skriver:

Hej, jeg er blevet far til en dejlig lille dreng, men moren vil ikke have at jeg skal se min søn, og når jeg endelig ser ham, og gerne vil vide noget om hvordan han har det, får man bare at vide at det rager ikke dig.

Hvad kan jeg gøre forkert siden at hun har så meget imod at jeg ser min søn?

Og hvad kan jeg gøre for at få hende til at være mere samarbejdsvillig?

Kom gerne med nogle forslag

På forhånd tak!

først vil jeg sige, du er meget ung. og derfor er der nogle andre regler mht myndighed osv vil jeg tro... hvor gammel er din søns mor?? 

nu har du myndighederne indeover og de står så for afgørelsen, og du må bare bide i det sure æble indtil det er afgjort.. du kan sagten kræve at få samvær et andet sted. hvor du ikke skal hjem til deres adresse.. dvs i kan mødes et neutralt sted kun dig og din søns mor... jeg kunne forestille mig at din søns mor bliver domineret af hendes forældre og det giver hende ikke særlig meget at skulle have sagt, især hvis hun også selv er mindreårig..

men der skal nok ske noget der er godt for dit vedkomne hvis du bare KUN spiller efter reglerne.. så gør kun hvad du får besked på... ikke strit imod eller skab ballade. er du i tvivl kontakter du de myndigheder der har med jeres sag at gøre.. 

det handler jo hverken om dig eller om din søns mor.. men om din søn, og alt hvad der skal ske skal ske til din søns bedste.... 

kram herfra. det skal nok gå  

Anmeld

10. marts 2012

katrineoerum

Nu ved jeg jo ikke hvorfor i er gået fra hianden. men uanset hvorfor i er gået fra hinanden skal det ikke gå ud over dit sammenvær med barnet.

Jeg synes det er flot at du tager dit ansvar for dit barn. Hun kan ikke nægte dig at se  dit barn og gør hun det så skal du tage i statsamet og få lavet en aftale.

Anmeld

10. marts 2012

katrineoerum

Kan du ikke også få en bisidder med når du skal være sammen med din søn? gerne en som er fra det offentlige og som kan give sit besyv med til sagen omkring hvordan din søns og dine møder har været. Jeg synes det er utroligt du kun har en times sammenvær om ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.