MarkNielsen skriver:
Hej, jeg er blevet far til en dejlig lille dreng, men moren vil ikke have at jeg skal se min søn, og når jeg endelig ser ham, og gerne vil vide noget om hvordan han har det, får man bare at vide at det rager ikke dig.
Hvad kan jeg gøre forkert siden at hun har så meget imod at jeg ser min søn?
Og hvad kan jeg gøre for at få hende til at være mere samarbejdsvillig?
Kom gerne med nogle forslag
På forhånd tak! 
først vil jeg sige, du er meget ung. og derfor er der nogle andre regler mht myndighed osv vil jeg tro... hvor gammel er din søns mor??
nu har du myndighederne indeover og de står så for afgørelsen, og du må bare bide i det sure æble indtil det er afgjort.. du kan sagten kræve at få samvær et andet sted. hvor du ikke skal hjem til deres adresse.. dvs i kan mødes et neutralt sted kun dig og din søns mor... jeg kunne forestille mig at din søns mor bliver domineret af hendes forældre og det giver hende ikke særlig meget at skulle have sagt, især hvis hun også selv er mindreårig..
men der skal nok ske noget der er godt for dit vedkomne hvis du bare KUN spiller efter reglerne.. så gør kun hvad du får besked på... ikke strit imod eller skab ballade. er du i tvivl kontakter du de myndigheder der har med jeres sag at gøre..
det handler jo hverken om dig eller om din søns mor.. men om din søn, og alt hvad der skal ske skal ske til din søns bedste....
kram herfra. det skal nok gå
Anmeld