Hej Mark.
Øv nået skidt af læse.
Når men nu er jeg selv mor til 3 dejlig børn og de har være deres far. Ja du læste rigtigt far 1-2-3 *SS* men har også kun haft de tre kæreste + 2 som mega ung.
Jeg ville aldrig opfør mig sådan selvom barn ikke er ældre hendes mor og far skal 1 slet ikke bland sig det er mellem din eks og dig 2 du har ret til samvære til dit barn lige meget om barn er 2 mdr eller 12 år det er kun medmindre du er farlig,på stoffer eller ligne.Udover det så ville jeg aldrig kunne forstå en mor der er som jeg læser her eller eks svigermor osv det er jeres barn og jer der sammen skal finde en måde af løse tingen på jeg kan så godt forstå dit barn f.eks ikke sover hos dig hveranden weekend da barne ikke er ældre men 1 timer hveranden søndag hvor er vi så henne her i dk det er godt nok lidt og ja mor og barn er vigtigt af opbygge men det er far og barn forhold da også og af se sit barn 1 timer hver 14 dag eller hver uge for den sags skyld er i mine øjne som mor alt for lidt.
Min børn ser deres far(bor sammen med min kæreste som er far til den mindste på 2 år) men de andre to er nu 11 og 5 år og de ser deres far så tit det er mulig og altid gjort det + fast hveranden weekend for mig er en far ligeså vigtigt som en mor og måske større i det jeg er vokse op med en nye far her der og der og kendt ikke min bio far før jeg var 15 år og er 35 år nu.Men jeg ville aldrig være sådan over for mine ekser eller min kæreste hvis vi gik fra hinanden og det hved han 100 % også godt.
Mark kæmp for dit barn gøre alt hvad du kan for af se ham så meget som muligt + søg om fællersforældremyndighed for i dag et den ikke svær af få efter de nye regler i okt 2010(mener jeg det bleve hved taget) har fædre også ret til fællers forældremyndighed men igen med mindre man ikke er voldelig,tager stoffer eller drikker så kan det være man ikke kan få den det gør det ikke bedre i ens sag som mand.
Men du skal nok regne med lidt samvær her de første 2 år for der er det sjælden man få lov til af have meget samvær f.eks overnatningen medmidre i sammen kan løse det og aftale det ligesom jeg gjorede med min eks min datter var endelig kun lige bleve 1 år da vi kørte torsdag til mandag samvær og i juli 2010 valgt jeg hun skulle bo hos sin far så jeg har hende nu torsdag til mandag + hvis der er andet eller ferie hveranden jul nytår 2-3 uger i sommerferie og havd vi ellers aftaler.Men gjorede det meste for hendes skyld pga jeg blev syg efter jeg fik min søn og håber da hun en dag flytter hjem til mig igen eller vi kan aftale ugevis en dag f.eks.
Så 1 en god advokat og læs på deres hjemmeside eller ring til dem fortælle din sag og meste og ALT KÆMP FOR DIT BARN LIGESOM EN MOR GØR DET
.
Jeg håber enten i sammen løser det eller statsforvaltingen/rette gør det for jer så i begge to kan have det godt med jere barn for meste og alt er det barne der tager skade af jeres tur også selvom det kun er dem der siger alt muligt til dig kan barne jo høre deres onde ord om dig osv.
Mega 

Mvh Henriette
Anmeld