Ung far, som har mange problemer med sin søns mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

MarkNielsen

MarkNielsen skriver:

bisidderen er min søns mormors veninde.

oog også min søns mors veninde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Pige2009

MarkNielsen skriver:

jo tak, det med brevet, det vil jeg da lige overveje og se om man kan stikke lidt til hrnde og se om hun vil lade mig være mere sammen med min søn

Jeg tror i hvert fald, du, som en anden også skriver, skal anerkende hende og rose hende for hvordan hun klarer det med jeres søn

Held og lykke - husk at skrive en opdatering herinde

Anmeld

11. marts 2012

Chiip91

MarkNielsen skriver:

hvordan kan jeg begynde at snakke med min eks om vores søn og få det snakket igenne uden at hun bliver sur ? og så er hendes bisidder der jo, så det bliver måske lidt svært ?

Prøv og spør om i ikke evt kan snakke under 4 øjne, så må besidderen holde øje med jeres søn, mens i kan snakke ud, Det ville helt klart være det bedste for ham, at i kan finde ud a det sammen. Og det ville da også være bedst hvis i kunne undgå evt retten

Anmeld

11. marts 2012

MarkNielsen

Baagøe skriver:

Jeg tror i hvert fald, du, som en anden også skriver, skal anerkende hende og rose hende for hvordan hun klarer det med jeres søn

Held og lykke - husk at skrive en opdatering herinde

okay, det må jeg se om jeg kan, og i givet fald om det så virker

Anmeld

11. marts 2012

MarkNielsen

Chiip91 skriver:

Prøv og spør om i ikke evt kan snakke under 4 øjne, så må besidderen holde øje med jeres søn, mens i kan snakke ud, Det ville helt klart være det bedste for ham, at i kan finde ud a det sammen. Og det ville da også være bedst hvis i kunne undgå evt retten

retten kan vi ikke undgå, for den har jeg endelig fået sat i gang, og der er heller ikke så lang tid til at vi skal i retten.

Ja, men så vil hun sikkert have at jeg skal bruge min samværs time på at snakke med hende, og får så sikkert ikke lov til at have samvær med min søn

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

MarkNielsen skriver:

okay, det må jeg se om jeg kan, og i givet fald om det så virker

Held og lykke

Anmeld

11. marts 2012

MarkNielsen

Baagøe skriver:

Held og lykke

jo tak, der skal vidst også meget held til med hende

Anmeld

11. marts 2012

Pige2009

MarkNielsen skriver:

jo tak, der skal vidst også meget held til med hende

Smiler - velbekomme

Anmeld

11. marts 2012

Chiip91

MarkNielsen skriver:

retten kan vi ikke undgå, for den har jeg endelig fået sat i gang, og der er heller ikke så lang tid til at vi skal i retten.

Ja, men så vil hun sikkert have at jeg skal bruge min samværs time på at snakke med hende, og får så sikkert ikke lov til at have samvær med min søn

Nåårh Okay (:

Hun er da latterlig ! Hvordan ville hun ikk have det hvis hun ikk måtte have samvær med jeres søn- Ikke særlig godt.!

Men prøv og høre hende ad, ellers må i evt, tage den over tlf, Det var det mig og min eks gjorder 

Men håber virkelig det bedste for dig 

Anmeld

12. marts 2012

MarkNielsen

Chiip91 skriver:

Nåårh Okay (:

Hun er da latterlig ! Hvordan ville hun ikk have det hvis hun ikk måtte have samvær med jeres søn- Ikke særlig godt.!

Men prøv og høre hende ad, ellers må i evt, tage den over tlf, Det var det mig og min eks gjorder 

Men håber virkelig det bedste for dig 

okay, det må jeglige prøve at se om.hun vil men hun vil ikke bruge penge på at ringe til mig og jeg må ikke få hendes nummer så jeg kan ringe til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.