Månsson skriver:
Er helt med på at det er din mening osv men nøj hvor blev jeg ked af at læse det..
Altså hvis man har noget psykisk, så er min mening at man enten burde søge hjælp for sin angst/fryst, eller vælge slet ikke at få børn.
Jeg havde fået lov til et pks men fik det godt nok ikke men det var pga af angst og det er helt sikkert at min næste fødsel kommer til at blive ved pks, min angst gør mig jo ikke til en dårligere mor så hvorfor sku jeg ikke ha lov til at få børn og få den hjælp jeg evt ku ha behov for? Tro mig har prøvet alle former for hjælp..
Du skal da slet ikke læse det SÅ hårdt 
Altså hvem har i dagens danmark ikke været til psykolog - jeg kan godt være den første der siger jeg har.
Hvem har ikke haft eller har angst på en eller andet level - jeg kan godt melde mig igen på banen som den første.
Jeg vil gerne være den første der står frem og fortæller at jeg har PTSD og har både været depri, haft angst (og vi taler om den ekstreme type). fra jeg var 15 til jeg var 23, -hvor jeg fik tilbudt førtidspension i stedet for psykolog hjælp.
Jeg har været angst fri, depri fri og minder mest om en evigglad hippie. Folk der møder mig vil aldrig forstå hvad jeg har været igennem, de fleste tror jeg er født med en guldske i røven og ikke set hvordan virkelighedens verden ser ud - men det har jeg.
Men... man kan godt komme ud på den anden side, altså hvis JEG kan, så kan alle!!! og jeg er helt klart fortaler (og måske siger jeg det på en hård måde, men jeg føler det er nødvendigt) for at man bliver glad og lykkelig og ud af sin angst! men det gør man altså ikke ved at lytte til en angst 
Anmeld