mænd sidder ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Anonym trådstarter

Den afstemning kom godt nok meget bag på mig, jeg siger tak for alle jeres svar og stemmer og vender nu tilbage til veninderne hvor de vil få at vide det er ganske normalt. Lige for at forklar hvad jeg mente med at de brokker sig: De har aldrig sagt det til deres kærester fordi de vil ikke blande sig, så derfor har de brokket sig over for veninderne at de synes det er lidt fimset og da min kæreste altid sidder ned og jeg ikke synes det er et problem, besluttede jeg mig for at finde ud af hvad andres holdninger var omkring emnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Erik52

RGN skriver:

Hvorfor i alverden brokker de sig over det?

Mænd der ikke sidder ned er nogle forbandede svin. Man kan ikke undgå, at der strinter lidt ved siden af, enten på gulvet eller brættet og jeg synes det er SÅ klamt.

Som mand kan jeg kun konstatere, at man får ikke tømt blæren ordentligt i siddende stilling.

Derfor (bortset fra på toilet i turistbussen) altid stående.

Skulle der falde en dråbe eller to på gulvet, så kan man jo altid tørre op!!

Dette sidste er i øvrigt en speciel høflig opfordring til de utallige med fuld førlighed, som benytter handicaptoiletter i centre o.lign. til sig selv eller til "oplæringstoilet" til deres smådrenge!!

Som handicaphjælper er det efterhånden obligatorisk at man først tørrer gulvet inden man kan trække bukserne ned på den handicappede......

Anmeld

25. juni 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Erik52 skriver:

Som mand kan jeg kun konstatere, at man får ikke tømt blæren ordentligt i siddende stilling.

Derfor (bortset fra på toilet i turistbussen) altid stående.

Skulle der falde en dråbe eller to på gulvet, så kan man jo altid tørre op!!

Dette sidste er i øvrigt en speciel høflig opfordring til de utallige med fuld førlighed, som benytter handicaptoiletter i centre o.lign. til sig selv eller til "oplæringstoilet" til deres smådrenge!!

Som handicaphjælper er det efterhånden obligatorisk at man først tørrer gulvet inden man kan trække bukserne ned på den handicappede......

Hvis man tørrer op efter sig selv er det selvfølgelig fint.

Der er desværre mange, der ikke er opmærksomme på det.

Anmeld

25. juni 2012

Mettefpigen

Her sidder han også ned :-) det er nemmest....

Anmeld

25. juni 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

Vælger lige at skrive anonymt så mine veninder ikke kan søge på mig om dette.

Jeg har nu tit måtte hører på at mine veninder brokker sig over at deres kærester sidder ned og tisser, så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jeres mænd/kærester sidder ned og tisser? Bare svar i forhol til hvad han oftes gør.

Min mand sidder ned og tisser.. Han er opdraget til det. 

Jeg synes at det er skide fedt  

Så kommer jeg ikke til at sætte mig på en dråbe tis 

Anmeld

25. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Jeg har nu tit måtte hører på at mine veninder brokker sig over at deres kærester sidder ned og tisser, så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jeres mænd/kærester sidder ned og tisser? Bare svar i forhol til hvad han oftes gør.

Min sidder ned, til stor morskab for vores søn der altid skal med far ud og tisse. Og så sidder de derude, ham på potten, med bukserne omkring anklerne og snakker som regel om katten, der som en selvfølge er med

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Min mand sidder ned og tisser.. Han er opdraget til det. 

Jeg synes at det er skide fedt  

Så kommer jeg ikke til at sætte mig på en dråbe tis 

Hvordan opdrager man sin mand til det om man må spørge ?

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

Min sidder ned, til stor morskab for vores søn der altid skal med far ud og tisse. Og så sidder de derude, ham på potten, med bukserne omkring anklerne og snakker som regel om katten, der som en selvfølge er med

Hehe det lyder nærmest helt hyggeligt når de skal på wc :b

Anmeld

25. juni 2012

Mor til Mike

Anonym skriver:

Sidder ned

Anmeld

25. juni 2012

Mother-love

Min står. Synes nu egentlig ikke der er noget galt iat en mand sidder ned.
Men det er jo nok bare fordi det virker forkert at folk brokker sig eller hva?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.