mænd sidder ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Vælger lige at skrive anonymt så mine veninder ikke kan søge på mig om dette.

Jeg har nu tit måtte hører på at mine veninder brokker sig over at deres kærester sidder ned og tisser, så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jeres mænd/kærester sidder ned og tisser? Bare svar i forhol til hvad han oftes gør.

Jeg skal overhovedet ikke blande mig i hvordan min mand tisser - siddende eller stående, synes det er en kastrering af hans maskulinitet og hvis jeg nogensinde bad ham om det vil jeg håbe at han nægtede og sætte mig på plads

Når det er sagt så er han tilgengæld meget hygiejnisk og jeg oplever aldrig hverken tis på gulvet, brættet eller andre steder - og brættet er desuden aldrig efterlaft andet end pænt nede og klar til den næste

Jeg synes altså ikke essensen er om manden står eller sidder (synes desuden det er ret så umaskulint hvis manden sidder ned og tisser - han er da trods alt en mand!) - men det handler om hvorvidt man kan gøre toilettet rent efter sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Kay

grøn · ært skriver:

hahaha - sjov historie!!!   -men måske ikke så sjovt for din kæreste ;-P

åååh nej, det sidste har min også sagt  

nej tror heller ik han sys det var sjovt... hihihi.. men vi der ikke skulle gøre rent kan godt grine af det

Anmeld

28. februar 2012

Holbæktrunten

Kay skriver:

ja vi snakker om alt her hjemme... så måtte lige spørge ham hvad han gør....

han svare at når han er her hjemme så sidder han oftes ned... vi lukker sjældent døren når vi er på toilettet...(med mindre vi har gæster )

og vores hund syntes det er så hyggeligt at komme ud og sige hej... hun sidder faktisk og piver hvis vi lukker døren til badeværelset... men han har så en dag stået op og tisset hvor hun kom ind... og hun lovre altid rigtig voldsomt med halen... og ja lige ind i strålen så det blev "kastet" rundt i rummet så han måtte gøre hele badeværelset rent...

den historie har jeg ik fået før nu... så tilføjer han så bagefter... at det er også nemmere hvis man mens man tisser mærker man os skal skide... så sidder man der jo i forvejen

Anmeld

28. februar 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Jeg har nu tit måtte hører på at mine veninder brokker sig over at deres kærester sidder ned og tisser, så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jeres mænd/kærester sidder ned og tisser? Bare svar i forhol til hvad han oftes gør.

Vildt at der er så mange der sidder ned .. Ja, altså ikke at der er noget sært i det, det er blot en HELT ny information i min verden.

Vil også lige tilføje at der altså ikke er noget der strinter hvis de bare tisser på kummen istedet for DIREKTE ned i vandet, det gør de nemlig som oftest da det nok er lidt en mandeting at det skal "Larme" så meget så muligt. xD

Hilsen Sheila hvis mand står op og tisser.. (og han rammer altså ikke ved siden af)

Anmeld

28. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Kay skriver:

ja vi snakker om alt her hjemme... så måtte lige spørge ham hvad han gør....

han svare at når han er her hjemme så sidder han oftes ned... vi lukker sjældent døren når vi er på toilettet...(med mindre vi har gæster )

og vores hund syntes det er så hyggeligt at komme ud og sige hej... hun sidder faktisk og piver hvis vi lukker døren til badeværelset... men han har så en dag stået op og tisset hvor hun kom ind... og hun lovre altid rigtig voldsomt med halen... og ja lige ind i strålen så det blev "kastet" rundt i rummet så han måtte gøre hele badeværelset rent...

den historie har jeg ik fået før nu... så tilføjer han så bagefter... at det er også nemmere hvis man mens man tisser mærker man os skal skide... så sidder man der jo i forvejen

Hahahahahaha  det lyder præcis som min kæreste ...

Han siger også at hvis man sidder ned og man så "skal forme en vase" som han siger, jamen så sidder man der allerede    ..

Han syntes også det er nemmere at sidde ned da man så kan slappe mere af fordi man ikke skal koncentrerer sig om at ramme, han siger det er specielt svært om morgenen når de har deres morgen*bib*  .. 

Og ja vi har heller ikke døren lukket, så kan vi snakke, det syntes han er hyggeligt og hunden elsker at sige hej samtidig med  haha. Og jeg troede det var os der var mærkelige  

Anmeld

28. februar 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

Jeg skal overhovedet ikke blande mig i hvordan min mand tisser - siddende eller stående, synes det er en kastrering af hans maskulinitet og hvis jeg nogensinde bad ham om det vil jeg håbe at han nægtede og sætte mig på plads

Når det er sagt så er han tilgengæld meget hygiejnisk og jeg oplever aldrig hverken tis på gulvet, brættet eller andre steder - og brættet er desuden aldrig efterlaft andet end pænt nede og klar til den næste

Jeg synes altså ikke essensen er om manden står eller sidder (synes desuden det er ret så umaskulint hvis manden sidder ned og tisser - han er da trods alt en mand!) - men det handler om hvorvidt man kan gøre toilettet rent efter sig

og jeg må jo så erklære mig rørende enig i ALT hvad der lige kom ud af dine taster dér..

-Sheila

Anmeld

28. februar 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Min mand sidder ned hver gang og det brokker jeg mig bestemt ikke over - det gør da bare at der ikke er tis over helt toilettet og på gulvet rundt om 

Og så er brættet altid slået ned 

Anmeld

28. februar 2012

NinaNymannMadsen

min kæreste sidder ned og gør han altid.

Anmeld

28. februar 2012

Sommerfugl86

Min kæreste står op, og har godt styr på hvad han laver
Jeg syns simpelthen det er SÅ fimset når en mand sidder ned og tisser.
Og troede slet ikke der var så mange der sidder ned

Anmeld

28. februar 2012

Kay

Norman skriver:

Hahahahahaha  det lyder præcis som min kæreste ...

Han siger også at hvis man sidder ned og man så "skal forme en vase" som han siger, jamen så sidder man der allerede    ..

Han syntes også det er nemmere at sidde ned da man så kan slappe mere af fordi man ikke skal koncentrerer sig om at ramme, han siger det er specielt svært om morgenen når de har deres morgen*bib*  .. 

Og ja vi har heller ikke døren lukket, så kan vi snakke, det syntes han er hyggeligt og hunden elsker at sige hej samtidig med  haha. Og jeg troede det var os der var mærkelige  

hihi jeg ved vi er lidt mærkelige... men ja det er meget hyggeligt at kunne snakke selvom man sidder på toilet.... jeg har i perioder læst vits bøger, nu læser jeg bøger om baby og fødsel og andet og så læser jeg højt hvis der er noget han også skal høre meget praktisk

eller skaaaat... der er ikke mere toilet papir... det er bare lettere med åben dør... hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.