mænd sidder ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Vælger lige at skrive anonymt så mine veninder ikke kan søge på mig om dette.

Jeg har nu tit måtte hører på at mine veninder brokker sig over at deres kærester sidder ned og tisser, så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jeres mænd/kærester sidder ned og tisser? Bare svar i forhol til hvad han oftes gør.

Min kæreste sidder altid ned når han tisser, og han tørrer sig også med toiletpapir bagefter  

Det er da også helt klart mest hygiejnisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

lucas<3

det var et svært spørgsmål, de sidder vel ned når de S***** og så tisser de vel der.?

men har stemt blankt..

det er ligesom tørrer mænd sig når de tisser.?

Anmeld

25. juni 2012

Frk. Himmelblå

Giraffen skriver:

Jeg skal overhovedet ikke blande mig i hvordan min mand tisser - siddende eller stående, synes det er en kastrering af hans maskulinitet og hvis jeg nogensinde bad ham om det vil jeg håbe at han nægtede og sætte mig på plads

Når det er sagt så er han tilgengæld meget hygiejnisk og jeg oplever aldrig hverken tis på gulvet, brættet eller andre steder - og brættet er desuden aldrig efterlaft andet end pænt nede og klar til den næste

Jeg synes altså ikke essensen er om manden står eller sidder (synes desuden det er ret så umaskulint hvis manden sidder ned og tisser - han er da trods alt en mand!) - men det handler om hvorvidt man kan gøre toilettet rent efter sig

Narj altså, hvordan kan det være en kastrering i hans maskulinitet, hvis han skal sidde ned?

Maskuliniteten ligger vel ikke alene i benene, der står?

Og det er jo altså også bare ofte et spørgsmål om badeværelseshygiejne,  synes jeg.

Jeg føler heller ikke, at jeg bliver cuttet på min femininitet, hvis min mand beder mig om at børste lokummet, når jeg har besørget.

??

Anmeld

25. juni 2012

anynom

Jeg mangler svarmuligheden "Jeg ved det ikke og det er da virkelig hans egen sag - jeg er hans partner, ikke mor"

Anmeld

25. juni 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Vælger lige at skrive anonymt så mine veninder ikke kan søge på mig om dette.

Jeg har nu tit måtte hører på at mine veninder brokker sig over at deres kærester sidder ned og tisser, så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jeres mænd/kærester sidder ned og tisser? Bare svar i forhol til hvad han oftes gør.

Kun ædru

Anmeld

25. juni 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

Hvordan opdrager man sin mand til det om man må spørge ?

Det er ikke mig der har opdraget ham til det  Han er opvokset med at man sidder ned 

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Min står. Synes nu egentlig ikke der er noget galt iat en mand sidder ned.
Men det er jo nok bare fordi det virker forkert at folk brokker sig eller hva?

Jeg kan heller ikke lige se problemet, men som man kan se i nogle af kommentarene opfattes det åbenbart som noget lidt feminint af nogle lyder det til.

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

lucas<3 skriver:

det var et svært spørgsmål, de sidder vel ned når de S***** og så tisser de vel der.?

men har stemt blankt..

det er ligesom tørrer mænd sig når de tisser.?

Hehe tror de mener når de kun skal tisse :b

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Jeg mangler svarmuligheden "Jeg ved det ikke og det er da virkelig hans egen sag - jeg er hans partner, ikke mor"

Hehe ja det kan jeg godt se den mangler

Anmeld

25. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Frk. Himmelblå skriver:

Narj altså, hvordan kan det være en kastrering i hans maskulinitet, hvis han skal sidde ned?

Maskuliniteten ligger vel ikke alene i benene, der står?

Og det er jo altså også bare ofte et spørgsmål om badeværelseshygiejne,  synes jeg.

Jeg føler heller ikke, at jeg bliver cuttet på min femininitet, hvis min mand beder mig om at børste lokummet, når jeg har besørget.

??

Kastraktionen gik jo ikke på, hvordan han tisser, men om konen/kæresten har bestemt det for ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.