mænd sidder ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Det er ikke mig der har opdraget ham til det  Han er opvokset med at man sidder ned 

Okay på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

Anmeld

25. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Giraffen skriver:

Jeg skal overhovedet ikke blande mig i hvordan min mand tisser - siddende eller stående, synes det er en kastrering af hans maskulinitet og hvis jeg nogensinde bad ham om det vil jeg håbe at han nægtede og sætte mig på plads

Når det er sagt så er han tilgengæld meget hygiejnisk og jeg oplever aldrig hverken tis på gulvet, brættet eller andre steder - og brættet er desuden aldrig efterlaft andet end pænt nede og klar til den næste

Jeg synes altså ikke essensen er om manden står eller sidder (synes desuden det er ret så umaskulint hvis manden sidder ned og tisser - han er da trods alt en mand!) - men det handler om hvorvidt man kan gøre toilettet rent efter sig

Anmeld

25. juni 2012

TR

Vælger lige at skrive anonymt så mine veninder ikke kan søge på mig om dette.

Jeg har nu tit måtte hører på at mine veninder brokker sig over at deres kærester sidder ned og tisser, så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jeres mænd/kærester sidder ned og tisser? Bare svar i forhol til hvad han oftes gør.

- Min gør begge dele .. når vi er hjemme sidder han mest, og tror han står når vi er nogle steder, men ved det da ikk :p

- Men jeg vil ALDRIG bestemme hva han skal gør, det må han om :=)

Anmeld

25. juni 2012

MorDk

Min mand kan godt finde på at sidde ned... MEN står for det meste op...

Anmeld

25. juni 2012

Nitz - <3 David

Jeg tror det er meget forskelligt hvad min kæreste gør..
- Men deres blærer bliver faktisk bedre tømt når de sidder ned.. Så kan ikke forstå hvorfor hun ikke syns om det.. det er da fløjtenes ligegyldigt.. Hvis det er det han har det bedst med..

Anmeld

25. juni 2012

Giraffen

Frk. Himmelblå skriver:

Narj altså, hvordan kan det være en kastrering i hans maskulinitet, hvis han skal sidde ned?

Maskuliniteten ligger vel ikke alene i benene, der står?

Og det er jo altså også bare ofte et spørgsmål om badeværelseshygiejne,  synes jeg.

Jeg føler heller ikke, at jeg bliver cuttet på min femininitet, hvis min mand beder mig om at børste lokummet, når jeg har besørget.

??

det er ikke så meget det at han sidder ned (det er hans eget valg)

problemet for mig er, hvis kvinden skal bestemme hvorvidt han skal det ene eller andet

Anmeld

25. juni 2012

Frk. Himmelblå

Giraffen skriver:

det er ikke så meget det at han sidder ned (det er hans eget valg)

problemet for mig er, hvis kvinden skal bestemme hvorvidt han skal det ene eller andet

Nå ja, ok, men man er vel ikke kastreret fordi andre bestemmer over en. Eller fordi andre kunne tænke sig en bestemt opførsel fra ens side...

Det er nok bare ordvalget, jeg reagerer på. At en mands integritet skulle sidde i hans nosser...

Anmeld

26. juni 2012

Giraffen

Frk. Himmelblå skriver:

Nå ja, ok, men man er vel ikke kastreret fordi andre bestemmer over en. Eller fordi andre kunne tænke sig en bestemt opførsel fra ens side...

Det er nok bare ordvalget, jeg reagerer på. At en mands integritet skulle sidde i hans nosser...

det syns jeg heller ikke de gør

men jeg ville vælge at finde en mand fra starten som har god hygiejne, frem for at prøve at dressere ham efterfølgende

det er dressuren jeg ikke bryder mig om

Anmeld

26. juni 2012

Mor1012

Guuud

jeg er vildt overrasket over at mænd sider ned og tisser... eller at såå mange mænd sidder ned..

det har jeg aldrig set eller trroet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.