mænd sidder ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

sarahb

Her er toilet besøg heldigvis privatliv, har slet ikke brug for at se min mand tisse stående eller siddende og jeg er virkelig også ligeglad!

Er glad for vi stadig har mystikken bag toilet besøg for det er ikke noget der tiltaler mig at dele eller se deles!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Fenja09

Giraffen skriver:

Jeg skal overhovedet ikke blande mig i hvordan min mand tisser - siddende eller stående, synes det er en kastrering af hans maskulinitet og hvis jeg nogensinde bad ham om det vil jeg håbe at han nægtede og sætte mig på plads

Når det er sagt så er han tilgengæld meget hygiejnisk og jeg oplever aldrig hverken tis på gulvet, brættet eller andre steder - og brættet er desuden aldrig efterlaft andet end pænt nede og klar til den næste

Jeg synes altså ikke essensen er om manden står eller sidder (synes desuden det er ret så umaskulint hvis manden sidder ned og tisser - han er da trods alt en mand!) - men det handler om hvorvidt man kan gøre toilettet rent efter sig

Er altså totalt enig i det du skriver, så du får lige den her  

/Fenja

Anmeld

28. februar 2012

B&J

min kæreste har valgt af side ned da han næsten er 2meter.. så det ikke sviner

Anmeld

28. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Kay skriver:

hihi jeg ved vi er lidt mærkelige... men ja det er meget hyggeligt at kunne snakke selvom man sidder på toilet.... jeg har i perioder læst vits bøger, nu læser jeg bøger om baby og fødsel og andet og så læser jeg højt hvis der er noget han også skal høre meget praktisk

eller skaaaat... der er ikke mere toilet papir... det er bare lettere med åben dør... hihi

Haha syntes det er fedt  Og ja det er meget nemmere at kalde efter hjælp 

Anmeld

28. februar 2012

.....

sarahb skriver:

Her er toilet besøg heldigvis privatliv, har slet ikke brug for at se min mand tisse stående eller siddende og jeg er virkelig også ligeglad!

Er glad for vi stadig har mystikken bag toilet besøg for det er ikke noget der tiltaler mig at dele eller se deles!

ENIG!

Anmeld

28. februar 2012

Fenja09

Min mand står op og det synes jeg også er det eneste der virker maskulint ( i min verden). Kvinder sidder ned og mænd står hehe Desuden er vores toilet, gulv og badeværelse pænt og rent - også selvom min mand har været ude at tisse stående

Det er da først svineri, hvis manden ikke gør rent efter sig og så er det sgi lige meget om det er siddende eller stående.

Derudover så ville jeg egentlig være ret ligeglad med hvordan min mand går på toilet - det er ikke noget vi går og snakker om eller diskutere

/Fenja

Anmeld

28. februar 2012

Stéphanie

Nu er vi også og et af de par der tisser med åben dør... Og en dag da kæresten SIDDER så flot der ude spurgte jeg faktisk hvorfor han sad og ikke stod, hvortil han svarer at han er for doven til at stå!!! Og så er han jo også bedre mulighed for at læse hvis jeg eller vores store datter (døren er så godt nok lukket når hun er hjemme, men hun braser ind alligevel, så ved egentlig ikke hvorfor vi bliver ved med at lukke den) har efterladt et eller andet "spændende" derude.. Som regel Barbie bøger, men det er så en anden side af historien 

Anmeld

28. februar 2012

lio

grøn · ært skriver:

Hvorfor brokker de sig over det??!  Haha, jeg er lykkelig over min sidder ned (så kom det så ud) :-P --Synes det er sååå klamt når de står op - det er da slet ikke til at styre så. Sorry, men NEJ MÆND - det er IKKE til at styre, selvom I selv tror det   Der er bare altid lidt ved siden af på gulvet eller toilettet - med mindre manden er 50 cm høj - eller har en meeeeeeeeeeeeeeeget lang 'snabel' 

Min Kæreste har aldrig tisset ved siden af hjemme hos os.  Han kan bare styre det.

Anmeld

28. februar 2012

tinasmor

Anonym skriver:

Vælger lige at skrive anonymt så mine veninder ikke kan søge på mig om dette.

Jeg har nu tit måtte hører på at mine veninder brokker sig over at deres kærester sidder ned og tisser, så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jeres mænd/kærester sidder ned og tisser? Bare svar i forhol til hvad han oftes gør.

Altså jeg har først fornyligt opdaget at nogle mænd sidder ned og tisser. Jeg må tilstå at jeg mildest talt fra forbløffet. Jeg kan se på afstemningen at det er næsten lige så normalt som at stå op, men jeg må indrømme at jeg godt nok er glad for at min mand står op og tisser. Jeg synes det høre en mand til at stå op, og jeg ville nok personlig synes at han var lidt af en tøffelhelt/ikke rigtig mand hvis man sad ned.

Ja, sorry men det er altså min holdning. At andre så hellere vil have deres mand til at sidde ned, er jo selvfølgelig helt fint. Så vil jeg hellere gøre ekstra rent på toiletet, og min mand har altså heller ikke problemer med at ramme toiletet, han har jo også haft 35 år til at øve sig

Anmeld

28. februar 2012

twinny

Altså min kæreste står og det vil jeg også have...  Synes ikk det virker så maskulint og sidde for en mand...  Ved egentlig ikk hvorfor...

Det eneste tidspunkt han sidder og tisser er hvis han er fuld og ikk kan ramme kummen.

Vi har altid et rent toilet. Men det skal også siges han tørre altid det øverste af kummen af, når han har tisset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.