mænd sidder ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Sidder din mand/kæreste ned og tisser?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.727 visninger
79 svar
0 synes godt om
28. februar 2012

Anonym trådstarter

Vælger lige at skrive anonymt så mine veninder ikke kan søge på mig om dette.

Jeg har nu tit måtte hører på at mine veninder brokker sig over at deres kærester sidder ned og tisser, så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jeres mænd/kærester sidder ned og tisser? Bare svar i forhol til hvad han oftes gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

AnneBJ

Anonym skriver:

Vælger lige at skrive anonymt så mine veninder ikke kan søge på mig om dette.

Jeg har nu tit måtte hører på at mine veninder brokker sig over at deres kærester sidder ned og tisser, så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jeres mænd/kærester sidder ned og tisser? Bare svar i forhol til hvad han oftes gør.

Brokker de over han sidder ned??  Jeg synes det ville være fint hvis min gjorde, så er toilettet, og gulvet omkring, ikke nær så uhygiejnisk.. (okay, det lyder som om, han ikke evner at ramme kummen - det gør han, men det "strinter" jo..)

Så jeg har stemt min står - han skal vidst miste begge ben før han sætter sig ned og tisser... 

Anmeld

28. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Har stemt blank da det er forskelligt om han står eller sidder ned 

Anmeld

28. februar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Hvorfor i alverden brokker de sig over det?

Mænd der ikke sidder ned er nogle forbandede svin. Man kan ikke undgå, at der strinter lidt ved siden af, enten på gulvet eller brættet og jeg synes det er SÅ klamt.

Anmeld

28. februar 2012

Levi&LilysMor

Hvor er de bare underlige... de kan da ikke rende og bestemme om deres mænd sidder ned og tisser

Anmeld

28. februar 2012

grøn · ært

Hvorfor brokker de sig over det??!  Haha, jeg er lykkelig over min sidder ned (så kom det så ud) :-P --Synes det er sååå klamt når de står op - det er da slet ikke til at styre så. Sorry, men NEJ MÆND - det er IKKE til at styre, selvom I selv tror det   Der er bare altid lidt ved siden af på gulvet eller toilettet - med mindre manden er 50 cm høj - eller har en meeeeeeeeeeeeeeeget lang 'snabel' 

Anmeld

28. februar 2012

Kay

ja vi snakker om alt her hjemme... så måtte lige spørge ham hvad han gør....

han svare at når han er her hjemme så sidder han oftes ned... vi lukker sjældent døren når vi er på toilettet...(med mindre vi har gæster )

og vores hund syntes det er så hyggeligt at komme ud og sige hej... hun sidder faktisk og piver hvis vi lukker døren til badeværelset... men han har så en dag stået op og tisset hvor hun kom ind... og hun lovre altid rigtig voldsomt med halen... og ja lige ind i strålen så det blev "kastet" rundt i rummet så han måtte gøre hele badeværelset rent...

den historie har jeg ik fået før nu... så tilføjer han så bagefter... at det er også nemmere hvis man mens man tisser mærker man os skal skide... så sidder man der jo i forvejen

Anmeld

28. februar 2012

Mathilde

Han sidder ned og det passer mig fint

Anmeld

28. februar 2012

JustinsMoar

Min kæreste er flov over at indrømme at han sidder ned! 

Men det gør han altså oftes! 

Anmeld

28. februar 2012

grøn · ært

Kay skriver:

ja vi snakker om alt her hjemme... så måtte lige spørge ham hvad han gør....

han svare at når han er her hjemme så sidder han oftes ned... vi lukker sjældent døren når vi er på toilettet...(med mindre vi har gæster )

og vores hund syntes det er så hyggeligt at komme ud og sige hej... hun sidder faktisk og piver hvis vi lukker døren til badeværelset... men han har så en dag stået op og tisset hvor hun kom ind... og hun lovre altid rigtig voldsomt med halen... og ja lige ind i strålen så det blev "kastet" rundt i rummet så han måtte gøre hele badeværelset rent...

den historie har jeg ik fået før nu... så tilføjer han så bagefter... at det er også nemmere hvis man mens man tisser mærker man os skal skide... så sidder man der jo i forvejen

hahaha - sjov historie!!!   -men måske ikke så sjovt for din kæreste ;-P

åååh nej, det sidste har min også sagt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.