mænd sidder ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Frk. Himmelblå

Giraffen skriver:

det syns jeg heller ikke de gør

men jeg ville vælge at finde en mand fra starten som har god hygiejne, frem for at prøve at dressere ham efterfølgende

det er dressuren jeg ikke bryder mig om

Det kan jeg godt følge.

Men jeg synes så ikke, det er at dressere, hvis man fx bare foreslår sin mand at sidde ned, når han tisser...  Ikke at det har været nødvendigt her.  Han er jo netop ikke et dresserbart dyr, som ikke har noget valg. Han kan jo bare sige fra. Ligesom alle andre.

Tror egentlig vi er enige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Giraffen

Frk. Himmelblå skriver:

Det kan jeg godt følge.

Men jeg synes så ikke, det er at dressere, hvis man fx bare foreslår sin mand at sidde ned, når han tisser...  Ikke at det har været nødvendigt her.  Han er jo netop ikke et dresserbart dyr, som ikke har noget valg. Han kan jo bare sige fra. Ligesom alle andre.

Tror egentlig vi er enige..

måske vi er enige jeg ville bare aldrig sige "sid ned og tis" jeg ville sige "gør rent efter dig selv" - tror forskellen for mig er lidt stor alligevel

Anmeld

26. juni 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Vælger lige at skrive anonymt så mine veninder ikke kan søge på mig om dette.

Jeg har nu tit måtte hører på at mine veninder brokker sig over at deres kærester sidder ned og tisser, så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jeres mænd/kærester sidder ned og tisser? Bare svar i forhol til hvad han oftes gør.

Hmm hvorfor brokker de sig over det?? det er faktisk det sundeste i forhold til at tømme blæren rigtigt...

Anmeld

26. juni 2012

vitapigen

I mange år har min kæreste stået op og tisset, men efter at han skulle gøre WC rent (som sker yders sjældent) fandt han ud af hvor klamt toilettet hurtigt blev og kunne derfor se hvad han bød mig hver gang jeg skulle gøre rent. Det kan jo ikke undgå at det strinter. Men efter det sidder han ned herhjemme

Anmeld

26. juni 2012

Frk. Himmelblå

Giraffen skriver:

måske vi er enige jeg ville bare aldrig sige "sid ned og tis" jeg ville sige "gør rent efter dig selv" - tror forskellen for mig er lidt stor alligevel

Jamen, du har jo ret.

Anmeld

26. juni 2012

Giraffen

Frk. Himmelblå skriver:

Jamen, du har jo ret.

Anmeld

26. juni 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Vælger lige at skrive anonymt så mine veninder ikke kan søge på mig om dette.

Jeg har nu tit måtte hører på at mine veninder brokker sig over at deres kærester sidder ned og tisser, så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jeres mænd/kærester sidder ned og tisser? Bare svar i forhol til hvad han oftes gør.

Min mand sidder ned og tisser... Og det er jeg glad for, for så strinter han ikke over det hele... Det er kun hjemme ved mine forældre og på offentlige toiletter han står op...

Anmeld

27. juni 2012

Anonym trådstarter

marius' mor skriver:

Hmm hvorfor brokker de sig over det?? det er faktisk det sundeste i forhold til at tømme blæren rigtigt...

Tror det er fordi de mener det ikke er maskulint, men ved det faktisk ikke helt. Hvad mener du med sundest?

Anmeld

27. juni 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Tror det er fordi de mener det ikke er maskulint, men ved det faktisk ikke helt. Hvad mener du med sundest?

At sidde ned.. så tømmer de blæren bedst..

Anmeld

28. juni 2012

Anonym trådstarter

marius' mor skriver:

At sidde ned.. så tømmer de blæren bedst..

min tanke var så at det løb vel mere lige ned når man stod op end at de skal bøje den ned når de sidder ned, men kan da sagtens være du har ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.