mænd sidder ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

og jeg må jo så erklære mig rørende enig i ALT hvad der lige kom ud af dine taster dér..

-Sheila

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Giraffen

Fenja09 skriver:

Er altså totalt enig i det du skriver, så du får lige den her  

/Fenja

Anmeld

28. februar 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

Anmeld

28. februar 2012

132319

Han står op.

Synes det er lidt fimset når mænd sidder ned og tisser 

Anmeld

28. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Vælger lige at skrive anonymt så mine veninder ikke kan søge på mig om dette.

Jeg har nu tit måtte hører på at mine veninder brokker sig over at deres kærester sidder ned og tisser, så nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jeres mænd/kærester sidder ned og tisser? Bare svar i forhol til hvad han oftes gør.

Jeg tænker bare sådan lidt...hvor hysterisk skal man være for at blande sig i om manden tisser stående eller siddende?  

(Her står han op).

Anmeld

28. februar 2012

karina1980

AnneBJ skriver:

Brokker de over han sidder ned??  Jeg synes det ville være fint hvis min gjorde, så er toilettet, og gulvet omkring, ikke nær så uhygiejnisk.. (okay, det lyder som om, han ikke evner at ramme kummen - det gør han, men det "strinter" jo..)

Så jeg har stemt min står - han skal vidst miste begge ben før han sætter sig ned og tisser... 

sådan en har jeg også, og er sikker på, at selvom han mistede dem, ville han stadig forsøge at stå op, for at tisse.

Anmeld

28. februar 2012

Savannah

Min mand siger at det kun strinter når man tisser på porcelænet. Altså, hvis man tisser ca. 2 cm. fra "bagvæggen" så skulle man gerne undgå strinteriet.
Tisser han/man derimod siddende rammer man med stor sandsynlighed sig selv. Så kommer det i underbukserne, i sengen når man sover, i vasketøjskurven når man smider det til vask.. Dét synes jeg er klammere end tis på toilettet som alligevel bliver grundigt rengjort minimum 2 gange om ugen.

Anmeld

28. februar 2012

modesty

Jeg ville synes at det var ekstremt usexet hvis min mand sad ned og pissede. Ja - han PISSER! Små drenge tisser.

Men altså, hvis det var det han havde lyst til, kunne jeg da ikke drømme om at brokke mig over det.

Anmeld

28. februar 2012

sandratobias

Vildt nok at så mange mænd sætter ned.. Min kæreste står op.. Med mindre han ska skide.. Ville aldrig sige til ham han sku sætte sig ned og pisse, ville han nok heller ikk gøre..  

Han rammer ikk ved siden af.. Ellers havde han oz selv fået lov at gøre rent..  

Anmeld

28. februar 2012

sandratobias

Giraffen skriver:

Jeg skal overhovedet ikke blande mig i hvordan min mand tisser - siddende eller stående, synes det er en kastrering af hans maskulinitet og hvis jeg nogensinde bad ham om det vil jeg håbe at han nægtede og sætte mig på plads

Når det er sagt så er han tilgengæld meget hygiejnisk og jeg oplever aldrig hverken tis på gulvet, brættet eller andre steder - og brættet er desuden aldrig efterlaft andet end pænt nede og klar til den næste

Jeg synes altså ikke essensen er om manden står eller sidder (synes desuden det er ret så umaskulint hvis manden sidder ned og tisser - han er da trods alt en mand!) - men det handler om hvorvidt man kan gøre toilettet rent efter sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.