Fik tæsk på grund af svigermor!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

gonefishing

Mka skriver:

"Har i børn??!! Hvis ja så håber jeg kommunen kommer på banen her"

Tænker bare at denne pige ikke tør svare, når du skriver på den måde. Virker truende, hun er nok bange nok i forvejen.

Man kunne vel bare spørge om hun havde børn, og slut.

Bare min mening

Øhhh kender du overhovedet noget til kommuner og regler?

Igen... Kommunen har pligt til at HJÆLPE familien og som skrevet før. Er der faktisk mange tilbud derude, som f.eks psykologhjælp (gratis) hvis du står i lign. problem som ts.

Lad os sige de har børn og at manden slår. Så vil de/han kunne få samtaler og hjælp til sit problem!

Hilsen en der har fået en på hovedet, kontaktede kommunen og sendte manden på ultimatum, han fik hjælp grundet jeg tog fat i kommunen og fortalte om volden. Han har ikke rørt mig side. P.s vores datter var 3 mrd da det skete.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

A&F

wamse skriver:

Hvor er det bare et dejligt indlæg, der oser af empati 

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres indlæg alle sammen .. Det fik mig til tænke mange ting igennem.. Har lovet mig selv og sagt det til manden også hvis jeg bliver rørt igen er det farvel, vil ikke finde mig i det igen! Da det er noget af det værste overhovedet.. JA vi har børn men de lå og sov tungt, plus kunne de ikke høre noget da jeg ikke "skreg" sad bare mens han gik løs.. Og ja jeg er udlændning! Men født og opvokset i DK men stadig holder men min egen kultur og regler.. Jeg må respektere hend lige meget hvad, og min mand har jeg ikkke lyst til miste , SLET IKKKEEEE!! jeg må holde ud til hun dør eller hvad end der sker med hend.. Hmm tjah ved ikke hvad jeg skal sige mere.. JEG SKAL NOK KLARE DET! For jeg elsker ham .. Håber ikke det her sker igen!!

Anmeld

26. februar 2012

sarahb

wamse skriver:

Din svigermor er IKKE skyld i at du fik tæsk, det er din MAND

Lav aldrig undskyldninger for at din mand slår dig, og jeg er næsten 100% sikker på, at det gør han igen. 

100%

Det er kun en stor undskyldning det du kommer med der.
Det er hans temperament og hans hånd der gjorde det!
At du tager hans parti på den måde viser nok desværr du er Let offer

Anmeld

27. februar 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Tak for jeres indlæg alle sammen .. Det fik mig til tænke mange ting igennem.. Har lovet mig selv og sagt det til manden også hvis jeg bliver rørt igen er det farvel, vil ikke finde mig i det igen! Da det er noget af det værste overhovedet.. JA vi har børn men de lå og sov tungt, plus kunne de ikke høre noget da jeg ikke "skreg" sad bare mens han gik løs.. Og ja jeg er udlændning! Men født og opvokset i DK men stadig holder men min egen kultur og regler.. Jeg må respektere hend lige meget hvad, og min mand har jeg ikkke lyst til miste , SLET IKKKEEEE!! jeg må holde ud til hun dør eller hvad end der sker med hend.. Hmm tjah ved ikke hvad jeg skal sige mere.. JEG SKAL NOK KLARE DET! For jeg elsker ham .. Håber ikke det her sker igen!!

Og hvad så hvis hun lever 20 år endnu?

Jeg tror at hun er en mega stress faktor, for både du og din kæreste, og hvis hun skal blive der så længe hun lever, uanset jeres kultur, er det kun bevis på at hverken hun eller din mand respekterer DIT hjem og DINE følelser og DINE behov....

Synes du HELT ÆRLIGT det er fair, at du skal vente måske 20 år, på at få fred i sjælen?

Hvis i kunne finde et andet sted til din svigermor, måske meget tæt på jer, så er jeg stensikker på at i alle sammen ville finde jer bedre tilpas, og ikke diskutere så meget....

En rigtig mand støtter sin kone, ISÆR hvis hans mor er urimelig.... Og hans mor skal IKKE have lov at bestemme i DIT hus.

Uanset kultur. 

At han går løs på dig, beviser kun at hans mor har magten over jer alle sammen. Og hvis hun er strid nok, så vil hun drive ham så langt ud, at han aldrig holde rop med at slå dig igen, for tro mig, han gør det igen....

Een af de ting der gør at jeg er SIKKER på han vil slå dig igen, er at han ikke bare gav dig en lussing i hysteri, han gik AMOK på dig, og han nåede endda at smide sin mor uden for døren først siger du.....

Ærligt, få den svigermor UD af dit hjem. Hun kan helt sikkert godt finde et andet sted at bo, og sikkert også noget der ligger så tæt på jer at hun kan se sine børnebørn og sin søn, og drikke kaffe hos jer hele dagen. Så kan i følge hende hjem om aftenen, og have jeres hus i fred om aftenen og natten, og så først på morgenen.....

Uanset hvor mange kys og kram og undskyldninger han gav dig, så er det bare ikke godt nok. Han vil gøre det igen, det eneste der skal til er at han bliver frustreret, og det er ikke ret svært at opnå, når han har sin kone og sin mor under samme tag....

Du skal absoult ikke bare holde det ud, og finde dig i alt det der... Det ender med at blive din død....

Anmeld

27. februar 2012

jydeinden

mariamiss6 skriver:

Jeg tror at hun er en mega stress faktor, for både du og din kæreste, og hvis hun skal blive der så længe hun lever, uanset jeres kultur, er det kun bevis på at hverken hun eller din mand respekterer DIT hjem og DINE følelser og DINE behov....

Synes du HELT ÆRLIGT det er fair, at du skal vente måske 20 år, på at få fred i sjælen?

Hvis i kunne finde et andet sted til din svigermor, måske meget tæt på jer, så er jeg stensikker på at i alle sammen ville finde jer bedre tilpas, og ikke diskutere så meget....

En rigtig mand støtter sin kone, ISÆR hvis hans mor er urimelig.... Og hans mor skal IKKE have lov at bestemme i DIT hus.

Uanset kultur. 

At han går løs på dig, beviser kun at hans mor har magten over jer alle sammen. Og hvis hun er strid nok, så vil hun drive ham så langt ud, at han aldrig holde rop med at slå dig igen, for tro mig, han gør det igen....

Een af de ting der gør at jeg er SIKKER på han vil slå dig igen, er at han ikke bare gav dig en lussing i hysteri, han gik AMOK på dig, og han nåede endda at smide sin mor uden for døren først siger du.....

Ærligt, få den svigermor UD af dit hjem. Hun kan helt sikkert godt finde et andet sted at bo, og sikkert også noget der ligger så tæt på jer at hun kan se sine børnebørn og sin søn, og drikke kaffe hos jer hele dagen. Så kan i følge hende hjem om aftenen, og have jeres hus i fred om aftenen og natten, og så først på morgenen.....

Uanset hvor mange kys og kram og undskyldninger han gav dig, så er det bare ikke godt nok. Han vil gøre det igen, det eneste der skal til er at han bliver frustreret, og det er ikke ret svært at opnå, når han har sin kone og sin mor under samme tag....

Du skal absoult ikke bare holde det ud, og finde dig i alt det der... Det ender med at blive din død....

Anmeld

27. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mka skriver:

Har jeg skrevet at man er det?

nej, synes mit indlæg lød som at jeg syntes at man var det. så det var for at korrigere mig selv

Anmeld

27. februar 2012

A&F

mariamiss6 skriver:

Uanset kultur. 

Tillad mig med alt min respekt at sige, det er lettere sagt end gjort. Lad mig fortælle hvorfor. Religion spiller nemlig en rolle. Og det gør kulturen også. Ts mand er måske forpligtet til at passe sin mor? Og det må/kan han ikke sige nej til? Ts mand er måske forsørgeren i hjemmet? Der er mange aspekter i det her, og mange bor faktisk sammen med deres svigermor/svigerfar. Kan sagtens forstå dit synspunkt. Og hun skal absolut ikke finde sig i vold.

Anmeld

27. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

His du vil holde ud til hun dør ,ender du op med at blive en meget bitter dame. Min mor levede i meget lang tid under sådan et forhold, så jeg har set lidt til det. Det ændrer sig ikke, han vil altid forsvare sin mor og ikke dig.

Og nu skriver du at i har børn. Skal dine børn også holde ud til hun ikke er der mere. Børn mærker dårlig stemning og hvis i ofte skændes er det da også urimeligt overfor dine børn.

Der er sikkert andre løsninger på dit problem, men jeg kommer lige med nogle jeg ville tænke over:

1. Blive boende som i gør, men så skal din mand til noget anger managment. Din mands mor og dig skal til "parterapi".

2. Din mands mor flytter ud og din mand skal stadig til anger managment.

3. Du flytter ud med børnene og forbliver at være kærester med ham, men han skal stadig til noget anger managment.

4. Du forlader ham, for kærlighed er ikke altid nok. Du vil sagtens kunne blive lykkelig med eller uden mand. Og så vil du også med tiden forelske dig igen.

Jeg håber du har det godt. Jeg håber aldrig det sker for dig igen og at I, i fælleskab finder en løsning

Held og lykke fremover

Anmeld

27. februar 2012

Pige2009

wamse skriver:

Din svigermor er IKKE skyld i at du fik tæsk, det er din MAND

Lav aldrig undskyldninger for at din mand slår dig, og jeg er næsten 100% sikker på, at det gør han igen. 

Helt enig.

Sikke da en møgsituation 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.