Fik tæsk på grund af svigermor!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Det går fint her, tak til jer der spørger om hvordan jeg har det. Kan udmærket tydeligt se fortrydelsen i mandens øjne. Svigermoren er taget over til sin datter et stykke tid, hvor vi lige kan får lidt tid for selv. Børnene har intet opdaget og det kommer de heller ikke og aldrig kommer det her til ske igen ellers djævlen inden i mig kommer frem!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

A&F

Anonym skriver:

Det går fint her, tak til jer der spørger om hvordan jeg har det. Kan udmærket tydeligt se fortrydelsen i mandens øjne. Svigermoren er taget over til sin datter et stykke tid, hvor vi lige kan får lidt tid for selv. Børnene har intet opdaget og det kommer de heller ikke og aldrig kommer det her til ske igen ellers djævlen inden i mig kommer frem!!

Det lyder godt ven . Pas godt på dig selv

Anmeld

28. februar 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Jonatansmor skriver:

Jeg har ikke læst et eneste af de andre svar du har fået, men jeg synes du trænger til en opsang.

Uanset hvor modbydelig et menneske din svigermor er, er det ikke hendes skyld du får tæsk af din mand. Det er hans ansvar.
Uanset hvor forskellige dig og din svigermor er, uanset hvor meget I kan ryge i totterne på hinanden, er det skammeligt hvordan du finder på undskyldninger for at din mand skal have lov tilat slå på dig.
Gjorde det godt bagefter? Det er et klassisk misbrugsmønster. Han mister besindelsen og fortryder bagefter. Pissefejt er hvad det er, nosseløse lille skabning du har fundet dig der.

Har I børn? Håber det ikke. Ellers er det også din skyld at de vokser op med en mor der får tæsk. Har i døtre? Så flyt, inden du lærer dem at det er sådan mænd er når de er bedst. Har i sønner? Så flyt, inden de lærer at det er sådan mænd er når de er bedst.

Tag dit eget liv i dine egne hænder, få nu sagt fra. Hvorfor skal du finde dig i andet end det absolut bedste livet har at tilbyde? Tro mig, det er ikke en mand er ikke kan styre sit temperament.

Han burde slæbes om i gyden og have en omgang af 14 vrede feminister.

Du rammer som sædvanlig hovedet på sømmet.

Anmeld

28. februar 2012

Mka

Malthes mor skriver:

Hvis far slår mor. Mor skændes med svigermor/farmor....Er der absolut behov for at kommunen kommer på banen...da børnenes tarv er det vigtigste og det da ikke er et sundt miljø, at vokse op i! Det handler om trivsel. 

Klart. Men der var ikke nævnt noget om børn, da jeg skrev det.

Anmeld

28. februar 2012

sarahb

Anonym skriver:

Er glad for du er ok.

Husk at din mand virkelig skal bevise sit værd her! Det går ikke at alt er glemt på så kort tid.
Ved godt hvordan svigermødre i jeres kultur kan være. Jeg er selv gift med et pakistaner, men har heldigvis en God svigermor. MEn har hørt fra mange hvordan det kan være-
Håber inderligt dette ikke sker igen, og hvis du har brug for at snakke - skriv endeligt.

held og lykke til dig og dine børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.