Fik tæsk på grund af svigermor!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

4xGreve

Anonym skriver:

Ja igår kom jeg og svigermoren op at skændes, hun er boende hjem hos os. Det er ikke første gang vi kommer op at skændes. Historien er lang , vi har aldrig rigtig kunnet sammen fra dag 1 af .. Og flytter uheldigvis heller ikke ud nej hun bliver fandme boende!! Jeg elsker min mand som vandvid, og har på ingen mder lyst til at miste ham. Især på grund af hend!! Ja så igår var min lodt nedtur agtig,. Og så kørte svigermor på mig og da jeg så kom til at råbe af hend kom manden og råbte af ad os begge om hvorfor vi ilke kan ens og så videre men jeg fortalte om hvorfor hum ikk hør på hvad der bliver sagt af mig og ikke vil have at det mig der har ret men at hele tiden hun har ret og bestemmer alt i huset om så jeg ændre noget så ændre hun det ud igen ?? Det gik helt galt til sidst og så gik udover mig hvor han smidte sin mor ud og gik løs på mig .. (( efter han så hvorn jeg græd, og havde det kom han til mig og underskyldte over at han blev sådan og om at han slå mig, det vil han aldrig nogensinde ikk finde på igen li meget hvad.. Hvor jeg så fik mange kys og gjorde natten god .. Ville bare lidt ud med det ;$ .. ved godt i vil svinde min mand sikkert til men sådan er han ikke overhovedet.. Bare hun er skylden i alt hvad der foregår i huset.. Vi kunne få et bedre liv uden hend men manden vil heller ikke have at hun flytter ud.. Så ander i helved ikke hvad jeg skal gøre ..

Vil ikke svine din mand til, mine tanker og meninger om ham ud fra hvad du har fortalt skal jeg nok holde for mig selv, men håber du selv kan tænke på dig selv, din fremtid og hvad du ønsker for et forhold...

Men min råd vil være flyt, i kan stadig være kærester men en dag skal han nok flytte med dig og hvis ikke ja så er det ikke ægte kærlighed... 

Men du skal ikke blive ved med at bo samme med din svigermor det er ikke sundt for dig eller dem og der kommer intet godt ud af det...

Håber du finder ud af det hele og held og lykke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Lone Jakobsen

åh hvor jeg dog håber du en dag finder styrken til at forlade ham.

ingen fortjener at leve på den måde. det er livet altså for kort til.

Anmeld

26. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja igår kom jeg og svigermoren op at skændes, hun er boende hjem hos os. Det er ikke første gang vi kommer op at skændes. Historien er lang , vi har aldrig rigtig kunnet sammen fra dag 1 af .. Og flytter uheldigvis heller ikke ud nej hun bliver fandme boende!! Jeg elsker min mand som vandvid, og har på ingen mder lyst til at miste ham. Især på grund af hend!! Ja så igår var min lodt nedtur agtig,. Og så kørte svigermor på mig og da jeg så kom til at råbe af hend kom manden og råbte af ad os begge om hvorfor vi ilke kan ens og så videre men jeg fortalte om hvorfor hum ikk hør på hvad der bliver sagt af mig og ikke vil have at det mig der har ret men at hele tiden hun har ret og bestemmer alt i huset om så jeg ændre noget så ændre hun det ud igen ?? Det gik helt galt til sidst og så gik udover mig hvor han smidte sin mor ud og gik løs på mig .. (( efter han så hvorn jeg græd, og havde det kom han til mig og underskyldte over at han blev sådan og om at han slå mig, det vil han aldrig nogensinde ikk finde på igen li meget hvad.. Hvor jeg så fik mange kys og gjorde natten god .. Ville bare lidt ud med det ;$ .. ved godt i vil svinde min mand sikkert til men sådan er han ikke overhovedet.. Bare hun er skylden i alt hvad der foregår i huset.. Vi kunne få et bedre liv uden hend men manden vil heller ikke have at hun flytter ud.. Så ander i helved ikke hvad jeg skal gøre ..

du lyder som mig for mange år siden. Jeg kan næsten garanterer der at der kommer flere tæsk. Efter første gang er tilgivet er der åbnet op for flere. Din mand har tydeligvis problemer med at styre sine aggressioner og det er ikke din svigermors skyld. Hvad så når i engang kommer voldsomt op at skændes?

Anmeld

26. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

sseselJa igår kom jeg og svigermoren op at skændes, hun er boende hjem hos os. Det er ikke første gang vi kommer op at skændes. Historien er lang , vi har aldrig rigtig kunnet sammen fra dag 1 af .. Og flytter uheldigvis heller ikke ud nej hun bliver fandme boende!! Jeg elsker min mand som vandvid, og har på ingen mder lyst til at miste ham. Især på grund af hend!! Ja så igår var min lodt nedtur agtig,. Og så kørte svigermor på mig og da jeg så kom til at råbe af hend kom manden og råbte af ad os begge om hvorfor vi ilke kan ens og så videre men jeg fortalte om hvorfor hum ikk hør på hvad der bliver sagt af mig og ikke vil have at det mig der har ret men at hele tiden hun har ret og bestemmer alt i huset om så jeg ændre noget så ændre hun det ud igen ?? Det gik helt galt til sidst og så gik udover mig hvor han smidte sin mor ud og gik løs på mig .. (( efter han så hvorn jeg græd, og havde det kom han til mig og underskyldte over at han blev sådan og om at han slå mig, det vil han aldrig nogensinde ikk finde på igen li meget hvad.. Hvor jeg så fik mange kys og gjorde natten god .. Ville bare lidt ud med det ;$ .. ved godt i vil svinde min mand sikkert til men sådan er han ikke overhovedet.. Bare hun er skylden i alt hvad der foregår i huset.. Vi kunne få et bedre liv uden hend men manden vil heller ikke have at hun flytter ud.. Så ander i helved ikke hvad jeg skal gøre ..

Lyder ikke som om du har det nemt. vil ikke svine din mand da jeg ikke kender ham, men har selv levet med en voldelig mand og selv om han årets 364 dage er en god mand erfarede jeg desværre at han den sidste dag kunne være modbydelig. der er ingen grund god nok til det er ok. og desværre lyder det som om du er 2 prioritetet. håber det hele løser sig

Anmeld

26. februar 2012

mmh

ud med ham, der er ingen andre end ham selv der er årsag til det

Anmeld

26. februar 2012

Mka

Flodkilling skriver:

Har i børn??!! Hvis ja så håber jeg kommunen kommer på banen her

Hvad har det med sagen af gøre? Kan TS ikke være en god mor og hendes mand en god far? Selvom at han har lavet noget rigtig møg over for hende?

Synes VIRKELIG du er strid.

Anmeld

26. februar 2012

Mka

Kære dig..

Håber du er ok. Det går ikke at have den svigermor boende. I skal finde ud af hvad i skal, om du skal flytte ( med jeres barn hvis i har) Det er altså ikke ok at slå, og du må aldrig føle at det er din skyld at han slår dig. Tæsk er sku ikke iorden.

Knus til dig.

Anmeld

26. februar 2012

twinny

Puhha hvor hårdt.

Altså jeg ville bare sige ud til højre med ham og svigermor...

Anmeld

26. februar 2012

wamse

Mka skriver:

Hvad har det med sagen af gøre? Kan TS ikke være en god mor og hendes mand en god far? Selvom at han har lavet noget rigtig møg over for hende?

Synes VIRKELIG du er strid.

Men barnets tarv vægter vel højere end andet? Ingen barn skal vokse op med vold i hjemmet, så jeg håber også at nogle magter at varetage barnets/børnenes tarv 

Anmeld

26. februar 2012

Mka

wamse skriver:

Men barnets tarv vægter vel højere end andet? Ingen barn skal vokse op med vold i hjemmet, så jeg håber også at nogle magter at varetage barnets/børnenes tarv 

Ja det er helt sikkert. Men står der noget om at de har børn? eller om de børn var tilstede.

Nogen gange synes jeg bare at man skal tænke sig en lille smugle om.

Lad os sige at de har børn, men at de børn ikke var hjemme, og dette er første gang det er sket, hvordan tror du så det er for TS at få smidt den sætning i hovedet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.