Fik tæsk på grund af svigermor!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mka skriver:

Hvad har det med sagen af gøre? Kan TS ikke være en god mor og hendes mand en god far? Selvom at han har lavet noget rigtig møg over for hende?

Synes VIRKELIG du er strid.

Man kan godt være en god far og en god mor. Det kan godt være far ikke er et svin overfor sit barn, men børn suger alt til sig som en svamp. De observerer alt og ja det påvirker dem. Ser de en far der behandler mor dårligt vil det typisk blive sådan at drengen også lærer at behandle kvinder dårligt og hvis det er en pige at hun finder en mand som også er voldelig. Det er selvfølgelig ikke alle, men rigtige mange. Og børn kan mærke hvis der er mange skænderier, mor er bange for far osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mor:) skriver:

Man kan godt være en god far og en god mor. Det kan godt være far ikke er et svin overfor sit barn, men børn suger alt til sig som en svamp. De observerer alt og ja det påvirker dem. Ser de en far der behandler mor dårligt vil det typisk blive sådan at drengen også lærer at behandle kvinder dårligt og hvis det er en pige at hun finder en mand som også er voldelig. Det er selvfølgelig ikke alle, men rigtige mange. Og børn kan mærke hvis der er mange skænderier, mor er bange for far osv.

Og jeg personligt mener ikke man er en god far hvis man slår mor til sine børn og børnene er vidne til dette.

Anmeld

26. februar 2012

wamse

Mka skriver:

Ja det er helt sikkert. Men står der noget om at de har børn? eller om de børn var tilstede.

Nogen gange synes jeg bare at man skal tænke sig en lille smugle om.

Lad os sige at de har børn, men at de børn ikke var hjemme, og dette er første gang det er sket, hvordan tror du så det er for TS at få smidt den sætning i hovedet?

Måske kunne det vare en øjenåbner for TS, at uanset hvad, så skal børnene(hvis der er nogle) altså beskyttes for sådan en opvækst

Selvom de ikke var hjemme(igen, hvis der er børn), så fornemmer de altså at noget er galt.

Anmeld

26. februar 2012

Mka

Giver dig ret, men fortæl mig hvor der står at der er børn i nærheden af det der er sket.

Det ville være noget helt andet hvis der var børn tilstede. Og det er ligemegt om det er 1 eller 100 gange de børn har oplevet det, så ville det ikke være okey. Men så vidt jeg kan se har der ikke været børn i nærheden, og vi ved da ikke om hun har børn?

Anmeld

26. februar 2012

Laulund87

Flodkilling skriver:

Har i børn??!! Hvis ja så håber jeg kommunen kommer på banen her

Håber jeg godt nok også

Anmeld

26. februar 2012

Mka

wamse skriver:

Måske kunne det vare en øjenåbner for TS, at uanset hvad, så skal børnene(hvis der er nogle) altså beskyttes for sådan en opvækst

Selvom de ikke var hjemme(igen, hvis der er børn), så fornemmer de altså at noget er galt.

Ja HVIS der er børn, så MÅ de ikke opleve sådan noget.

Men dennepige skriver jo lidt om hjælp, så ville der nok være andre måde at skrive tingene på end den måde..

Jeg holdermig bare til det hun skriver, og der står ingen ting om børn!

Synes bare ikke at man kan dømme folk, hvis man ikke kender hele historien. Så lad hende dog svare på om det er børn, og forstælle i en god tone, at børn ikke har godt af sådan et miljø.

Man kan jo ligesom læse at denne pige ikke har behov for at blive høvlet ned.

Anmeld

26. februar 2012

Mka

Og jeg personligt mener ikke man er en god far hvis man slår mor til sine børn og børnene er vidne til dette.

Har jeg skrevet at man er det?

Anmeld

26. februar 2012

gonefishing

Mka skriver:

Hvad har det med sagen af gøre? Kan TS ikke være en god mor og hendes mand en god far? Selvom at han har lavet noget rigtig møg over for hende?

Synes VIRKELIG du er strid.

En ting er at han slå hende, en anden er at hun forsvare ham. Min mening er nej. Og jeg er ret sikker på at f.eks kommunen ville mene det samme, mener det er ret væsenligt vi er på en baby.dk side.

Så det er fint at andre gerne vil sige det er synd for ts -for det er det helt klart også. Men de er voksne mennesker! Og igen vi er på en baby side, så har svært ved at være ligeglad om der er børn involveret.

Anmeld

26. februar 2012

wamse

Mka skriver:

Ja HVIS der er børn, så MÅ de ikke opleve sådan noget.

Men dennepige skriver jo lidt om hjælp, så ville der nok være andre måde at skrive tingene på end den måde..

Jeg holdermig bare til det hun skriver, og der står ingen ting om børn!

Synes bare ikke at man kan dømme folk, hvis man ikke kender hele historien. Så lad hende dog svare på om det er børn, og forstælle i en god tone, at børn ikke har godt af sådan et miljø.

Man kan jo ligesom læse at denne pige ikke har behov for at blive høvlet ned.

Jeg synes bestemt, at hun får mange råd i dette indlæg, men snes nu også at det er okay, at gøre opmærksom på børnenes tarv. 

Jeg ser ingen steder at hun bliver høvlet ned

Hun har såmænd heller ikke et behov for at finde sig i at blive slået, og så derefter lave undskyldninger for ham

Anmeld

26. februar 2012

gonefishing

Mka skriver:

Ja det er helt sikkert. Men står der noget om at de har børn? eller om de børn var tilstede.

Nogen gange synes jeg bare at man skal tænke sig en lille smugle om.

Lad os sige at de har børn, men at de børn ikke var hjemme, og dette er første gang det er sket, hvordan tror du så det er for TS at få smidt den sætning i hovedet?

Hvor er det jeg ikke tænker mig om, fordi jeg spørger om de har børn? Vi er på en side der hedder baby.dk så mener det er et ret vigtigt spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.