Fik tæsk på grund af svigermor!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

Mka

Flodkilling skriver:

En ting er at han slå hende, en anden er at hun forsvare ham. Min mening er nej. Og jeg er ret sikker på at f.eks kommunen ville mene det samme, mener det er ret væsenligt vi er på en baby.dk side.

Så det er fint at andre gerne vil sige det er synd for ts -for det er det helt klart også. Men de er voksne mennesker! Og igen vi er på en baby side, så har svært ved at være ligeglad om der er børn involveret.

Kunne være du fik svar, hvis du spurgte lidt pænt. Og så kunne du rådgive og sende kommune osv på hende hvis det var det du ville.

Forstår godt din vrede, børn skal på ingen måde opleve vold, men kunne da ikke forestille mig at vi fik svar på om hun har børn, når den bliver smidt sådan i hovedet på hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Mka

Flodkilling skriver:

Hvor er det jeg ikke tænker mig om, fordi jeg spørger om de har børn? Vi er på en side der hedder baby.dk så mener det er et ret vigtigt spørgsmål

"Har i børn??!! Hvis ja så håber jeg kommunen kommer på banen her"

Tænker bare at denne pige ikke tør svare, når du skriver på den måde. Virker truende, hun er nok bange nok i forvejen.

Man kunne vel bare spørge om hun havde børn, og slut.

Bare min mening

Anmeld

26. februar 2012

Mka

Flodkilling skriver:

Hvor er det jeg ikke tænker mig om, fordi jeg spørger om de har børn? Vi er på en side der hedder baby.dk så mener det er et ret vigtigt spørgsmål

Det er også et vigtigt spørgsmål, men du vælger at skrive mere end det ik!

Anmeld

26. februar 2012

A&F

Først et kærligt kram til dig ven . Først tænker jeg om det er grundet kultur at svigermor bor hos jer ? Der kan selvfølgelig også være andre grunde . Synes det er flot, at du har taget imod kvinden der fødte din mand . Hvor må du besidde en masse tålmodighed . Ærgeligt at jeres forhold er dårlig . Det betyder virkelig meget. Og at et problem skulle medføre at du fik tæsk, er for mig en alarm med røde klokker . Ingen kvinder skal affinde sig i at blive slået. Uanset hvor stor kærligheden er til hinanden. Det er din krop, og dine grænser er overtrådt synes jeg. Din mand skal give dig tryghed og ikke skræmme dig fra vid og sans. At han undskylder og angre er godt, men noget har jo ændret sig nu. Du har oplevet en ny side. Om du vælger at tilgive ham, er op til dig. Kærligheden er barmhjertig, og man tilgiver . Snak det igennem med din mand, evt find hjælp til at tackle vrede og afmagt. Man slår ikke på en kvinde .Det er ikke mandligt og blot en svaghed. Håber aldrig du oplever det igen. Gå med din værdighed i orden, hvis du beslutter dig for det. Pas på dig selv 

Anmeld

26. februar 2012

Zeus

A&F skriver:

Først et kærligt kram til dig ven . Først tænker jeg om det er grundet kultur at svigermor bor hos jer ? Der kan selvfølgelig også være andre grunde . Synes det er flot, at du har taget imod kvinden der fødte din mand . Hvor må du besidde en masse tålmodighed . Ærgeligt at jeres forhold er dårlig . Det betyder virkelig meget. Og at et problem skulle medføre at du fik tæsk, er for mig en alarm med røde klokker . Ingen kvinder skal affinde sig i at blive slået. Uanset hvor stor kærligheden er til hinanden. Det er din krop, og dine grænser er overtrådt synes jeg. Din mand skal give dig tryghed og ikke skræmme dig fra vid og sans. At han undskylder og angre er godt, men noget har jo ændret sig nu. Du har oplevet en ny side. Om du vælger at tilgive ham, er op til dig. Kærligheden er barmhjertig, og man tilgiver . Snak det igennem med din mand, evt find hjælp til at tackle vrede og afmagt. Man slår ikke på en kvinde .Det er ikke mandligt og blot en svaghed. Håber aldrig du oplever det igen. Gå med din værdighed i orden, hvis du beslutter dig for det. Pas på dig selv 

Hvor kan jeg bare godt lide dit indlæg

Anmeld

26. februar 2012

L&V

A&F skriver:

Hvor er det bare flot skrevet

Anmeld

26. februar 2012

gonefishing

Mka skriver:

Kunne være du fik svar, hvis du spurgte lidt pænt. Og så kunne du rådgive og sende kommune osv på hende hvis det var det du ville.

Forstår godt din vrede, børn skal på ingen måde opleve vold, men kunne da ikke forestille mig at vi fik svar på om hun har børn, når den bliver smidt sådan i hovedet på hende.

Vi er alle forskellige og udtrykker os forskelligt. Kan ikke se at jeg har "smidt noget i hoved på hende" ud over en øjenåbner!

I kan sige så mange gange "smid ham ud" men som hun skrev, gider hun ikke høre på det. Og ærligt så tror jeg ikke den siver ind hos hende, for jeg tror ALLE vi har oplevet forhold der ikke var gode for os. Men hvad hjalp mest? En der sad og talte dig efter munden "jaa han er også en skidt karl", eller virkelighedens realitet? For HVIS der var børn så er det skide smart at forsvare at "far slår mor fordi..."

Og hvis personen ikke har børn men planlægger, kunne det måske være en øjenåbner for ændringer! 

Og hvis du ikke var klar over det, så kommer kommunen ikke bare og tager børn midt om natten. Men kommunen kunne give manden gratis tilbud om behandlig, så familien kunne være sammen uden vold (hvis det er tilfældet).

Så inden du selv pudser dig op, så lad være med at vær sort eller hvid, fordi man nævner kommunen

Anmeld

26. februar 2012

wamse

A&F skriver:

Hvor er det bare et dejligt indlæg, der oser af empati 

Anmeld

26. februar 2012

A&F

Zeus skriver:

Hvor kan jeg bare godt lide dit indlæg

Anmeld

26. februar 2012

A&F

Månsson skriver:

Hvor er det bare flot skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.