Mka skriver:
Kunne være du fik svar, hvis du spurgte lidt pænt. Og så kunne du rådgive og sende kommune osv på hende hvis det var det du ville.
Forstår godt din vrede, børn skal på ingen måde opleve vold, men kunne da ikke forestille mig at vi fik svar på om hun har børn, når den bliver smidt sådan i hovedet på hende.
Vi er alle forskellige og udtrykker os forskelligt. Kan ikke se at jeg har "smidt noget i hoved på hende" ud over en øjenåbner!
I kan sige så mange gange "smid ham ud" men som hun skrev, gider hun ikke høre på det. Og ærligt så tror jeg ikke den siver ind hos hende, for jeg tror ALLE vi har oplevet forhold der ikke var gode for os. Men hvad hjalp mest? En der sad og talte dig efter munden "jaa han er også en skidt karl", eller virkelighedens realitet? For HVIS der var børn så er det skide smart at forsvare at "far slår mor fordi..."
Og hvis personen ikke har børn men planlægger, kunne det måske være en øjenåbner for ændringer!
Og hvis du ikke var klar over det, så kommer kommunen ikke bare og tager børn midt om natten. Men kommunen kunne give manden gratis tilbud om behandlig, så familien kunne være sammen uden vold (hvis det er tilfældet).
Så inden du selv pudser dig op, så lad være med at vær sort eller hvid, fordi man nævner kommunen
Anmeld