mariamiss6 skriver:
Og hvad så hvis hun lever 20 år endnu?
Jeg tror at hun er en mega stress faktor, for både du og din kæreste, og hvis hun skal blive der så længe hun lever, uanset jeres kultur, er det kun bevis på at hverken hun eller din mand respekterer DIT hjem og DINE følelser og DINE behov....
Synes du HELT ÆRLIGT det er fair, at du skal vente måske 20 år, på at få fred i sjælen?
Hvis i kunne finde et andet sted til din svigermor, måske meget tæt på jer, så er jeg stensikker på at i alle sammen ville finde jer bedre tilpas, og ikke diskutere så meget....
En rigtig mand støtter sin kone, ISÆR hvis hans mor er urimelig.... Og hans mor skal IKKE have lov at bestemme i DIT hus.
Uanset kultur.
At han går løs på dig, beviser kun at hans mor har magten over jer alle sammen. Og hvis hun er strid nok, så vil hun drive ham så langt ud, at han aldrig holde rop med at slå dig igen, for tro mig, han gør det igen....
Een af de ting der gør at jeg er SIKKER på han vil slå dig igen, er at han ikke bare gav dig en lussing i hysteri, han gik AMOK på dig, og han nåede endda at smide sin mor uden for døren først siger du.....
Ærligt, få den svigermor UD af dit hjem. Hun kan helt sikkert godt finde et andet sted at bo, og sikkert også noget der ligger så tæt på jer at hun kan se sine børnebørn og sin søn, og drikke kaffe hos jer hele dagen. Så kan i følge hende hjem om aftenen, og have jeres hus i fred om aftenen og natten, og så først på morgenen.....
Uanset hvor mange kys og kram og undskyldninger han gav dig, så er det bare ikke godt nok. Han vil gøre det igen, det eneste der skal til er at han bliver frustreret, og det er ikke ret svært at opnå, når han har sin kone og sin mor under samme tag....
Du skal absoult ikke bare holde det ud, og finde dig i alt det der... Det ender med at blive din død....