Fik tæsk på grund af svigermor!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

A&F

Månsson skriver:

Der må da også være noget omkring at man ikke må tæske sin kone i den tros retning så hvis man kan tage let på det så kan man vel os bede sin mor om at flytte??

Og nej , han har ikke ret til at bede sin mor om at flytte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

L&V

A&F skriver:

Og nej , han har ikke ret til at bede sin mor om at flytte.

Okay stakkels kvinde 

Anmeld

27. februar 2012

A&F

Månsson skriver:

Altså hun må gå men de må ikke bede moderen om at flytte, forstår jeg det rigtigt??

Nej. Mener at ts kan forlade sin mand grundet vold. Ts mand skal også tage sig af sin kone og beskytte hende . Men nu ved vi ikk så meget om ts baggrund til at kunne sætte os helt ind i det.

Anmeld

27. februar 2012

A&F

Månsson skriver:

Okay stakkels kvinde 

Ja det er synd. Håber de finder en løsning.

Anmeld

27. februar 2012

A&F

Anasmor skriver:

Kunne ikke skrives smukkere...

Tak

Anmeld

27. februar 2012

L&V

A&F skriver:

Nej. Mener at ts kan forlade sin mand grundet vold. Ts mand skal også tage sig af sin kone og beskytte hende . Men nu ved vi ikk så meget om ts baggrund til at kunne sætte os helt ind i det.

Okay puha. det kan jo være svært nok for to voksne at blive enige så og ha en hel familie man ska enes med må være vildt hårdt.. men tak for svar.. og ja håber os de finder ud af noget

Anmeld

27. februar 2012

A&F

Månsson skriver:

Okay puha. det kan jo være svært nok for to voksne at blive enige så og ha en hel familie man ska enes med må være vildt hårdt.. men tak for svar.. og ja håber os de finder ud af noget

Kan sagtens følge dig

Anmeld

27. februar 2012

L&V

A&F skriver:

Kan sagtens følge dig

tror os bare det er fordi det er svært for mig at sætte mig ind i den kultur. ja eller generalt for mange danskere. vi har jo ikke samme "respekt" for vores ældre eller hva man ska kalde det

Anmeld

27. februar 2012

A&F

Månsson skriver:

tror os bare det er fordi det er svært for mig at sætte mig ind i den kultur. ja eller generalt for mange danskere. vi har jo ikke samme "respekt" for vores ældre eller hva man ska kalde det

Ja det er også det jeg tænker. Fx. Vælger muslimer , at have deres forældre boende på skift mellem brødre og søstre eller fast. Det sker når de er oppe i årene og ikke kan klare sig uden hjælp, andre vælger plejehjem(meget få gør det). Og så er der ligesom mine svigerforældre og mine forældre, at de bliver boende i deres lejlighed/hus til de en dag ikke er her mere. De vil ikke være "hovedpine for nogen". Min mand og jeg, og mine svigerbrødre/svigerinder lader tilbuddet stå åbent, da vi er overbevist om, at vi er forpligtet til at passe på vores forældre, når de bliver gamle, glemsomme og svage

Anmeld

27. februar 2012

L&V

A&F skriver:

Ja det er også det jeg tænker. Fx. Vælger muslimer , at have deres forældre boende på skift mellem brødre og søstre eller fast. Det sker når de er oppe i årene og ikke kan klare sig uden hjælp, andre vælger plejehjem(meget få gør det). Og så er der ligesom mine svigerforældre og mine forældre, at de bliver boende i deres lejlighed/hus til de en dag ikke er her mere. De vil ikke være "hovedpine for nogen". Min mand og jeg, og mine svigerbrødre/svigerinder lader tilbuddet stå åbent, da vi er overbevist om, at vi er forpligtet til at passe på vores forældre, når de bliver gamle, glemsomme og svage

Det er en rigtig flot gestus/tanke må jeg sige, men hvor er jeg glad for at jeg ikke er nødsaget til det.. Jeg har valget men håber ikke det bliver aktuelt til den tid..

Men smuk tanke at de tog sig af jer og nu tager i jer af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.