støttede i indsamlingen igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
SØS skriver:

Må indrømme at jeg på INGEN måde forstår dig - vi snakker om uskyldige børn på flugt! Hvordan man ikke kan mene, at det er en "Go'" sag at støtte er mig ubegribeligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

MortilElias2010

Ja med 150kr. igår. over telefonregningen. Og støttede samtidigt med en dansk hunds dyre operation, som ejer desværre ikke selv kan betale samt et gadehundeshelter i Glina i Rumænien, som mistede 4 hunde under snestormen forleden og der er meldt code red fra stedet, hvor frivillige forsøger at finde midlertidige pladser til dem - ca. 500 stk. - væk fra sneen som ligger i meterhøje masser. Shelteret ligger langt ude på markerne, med ståltrådshegn til at kranse om deres bure hvor de er op til 4 hunde i eet. uden andet læ end sammensatte papkasser og selvbyggede hundehuse i forskellig standard.

Gad vide hvor mange af de 87 mill. der går til administration - og hvor mange der reelt går til børnene på flugt

Anmeld

4. februar 2012

havana skriver:

Nej, jeg støttede ikke, og kunne ikke drømme om at gøre det. Jeg betaler mere end rigeligt i skat, som går til ulandsbistand osv. Og der er ganske enkelt for mange mennesker dernede, og de yngler som rotter.. Vi kan ikke rede alle, støtter vi dem nu, overlever de lidt længere, og laver flere børn, som må sulte ihjel.. Hvem er det så vi hjælper? Og overfald mig bare, det bider ikke på..

just sad

Anmeld

4. februar 2012

twinboys

sarahb skriver:

Hvor er i bare seje!!!!

Nemlig....

Anmeld

4. februar 2012

twinboys skriver:

Ja da gav 1000kr og så gav vi 800kr fra Dagplejen-Naturbørn som lavede cupcakes for Afrika...Dvs. børnene lavede kager som vi solgte til forældrene og 80 solgte kager blev til 800kr...

Majbritt

fedt initiativ

Anmeld

4. februar 2012

Ansemusen

Mimic skriver:

havde jeg set den støttede noget jeg ikke gik ind for havde jeg ikke købt den...

Men hvordan kan du ikke gå ind for at støtte de stakkels børn i Afrika?

Anmeld

4. februar 2012

Ansemusen

Mimic skriver:

havde jeg set den støttede noget jeg ikke gik ind for havde jeg ikke købt den...

Anmeld

5. februar 2012

Mimic

Ansemusen skriver:

jeg synes der er mange andre ting herhjemme der kunne bruge en hånd, samles der ind til de hjemløse i DK eller kræftens bekæmpelse bliver der ikke ret meget samlet ind, men går de til afrika som, efter min mening, i realiteten er et bundløst hul, så kan folk sagtens komme til lommerne.

jeg er nok bare blevet meget harm efter at have læst en artikel i metroekspres, hvor der stod at vi i vesten er for sløsede til at hjælpe børn i Afrika og ikke tager ansvar nok for dem, hmm er det os der skal tage ansvar for dem??, samler de ind til os hvis det er nødvendigt?? vi har ganske vist en ok velfærd i DK, men mange herhjemme kunne sagtens bruge de penge...

Anmeld

5. februar 2012

Ansemusen

Mimic skriver:

jeg synes der er mange andre ting herhjemme der kunne bruge en hånd, samles der ind til de hjemløse i DK eller kræftens bekæmpelse bliver der ikke ret meget samlet ind, men går de til afrika som, efter min mening, i realiteten er et bundløst hul, så kan folk sagtens komme til lommerne.

jeg er nok bare blevet meget harm efter at have læst en artikel i metroekspres, hvor der stod at vi i vesten er for sløsede til at hjælpe børn i Afrika og ikke tager ansvar nok for dem, hmm er det os der skal tage ansvar for dem??, samler de ind til os hvis det er nødvendigt?? vi har ganske vist en ok velfærd i DK, men mange herhjemme kunne sagtens bruge de penge...

De har vist ikke ligefrem noget at samle ind af til os i DK. Og jeg synes da der bliver samlet rigtig godt ind til Kræftens Bekæmpelse, fx til Brystgalla, som jo er et show a la Danmarksindsamlingen.

Jeg er helt enig i, at der også er mange i DK som har det skidt, men jeg tror man kunne løse probemet på en helt anden måde, hvis skattepengene blev brugt mere fornuftigt osv.

Jeg tror ikke at Afrika er et bundløst hul - jeg tror faktisk der sker noget lige så stille, fordi man har fundet ud af at uddannelse er vejen frem. Ikke bare afhjælpning her og nu, men at lære afrikanerne at kunne udvikle deres eget samfund. Selvfølgelig tager det laaaang tid, men jeg tror bestemt på at det gør en stor forskel for rigtig mange mennesker

Anmeld

5. februar 2012

9510

Nej det gjorde vi ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.