Malthes mor skriver:
Du tager ganske fejl!!!! Ulandsbistand betaler vi via skattebilletten. Hvad med at begynde at samle ind til vores børnehaver, hvor nomeringen bliver ringere hvert år, vores ældre som får rengøring hver 3.uge, de handicappede osv osv. Her er rigeligt at tage fat på herhjemme.
Og mht til Kræftens bekæmpelse, nu hvor det lige er dem, som nævnes. De får ikke en øre fra det offentlige. De er helt og aldelse afhængig af private sponsorater. Og efter som hver 3. rammes af kræft, om det er en selv eller det er en pårørende. Så her fejler du min ven!
Ulandsbistanden går til projekter der skal hjælpe befolkninger på sigt. Indsamlinger som de omtalte, støtter ofte, akutte situationer, som f.eks. hungersnød og flygtningestrømme.
Jeg nævner på intet tidspunkt Kræftens Bekæmpelse, så hvordan jeg fejler der, må guderne vide.
By the way, så modtager Kræftens bekæmpelse offentlige midler, 5% af deres indtægter er således på statens regning, så her fejler du MIN VEN.
Internettet er en svær størrelse, men google er din ven:
http://www.cancer.dk/om+os/oekonomi/Okonomi.htm?NRMODE=Published&NRNODEGUID={CF1B8D95-70B8-44D2-B182-CF4D0260496C}&NRORIGINALURL=%2fom%2bos%2foekonomi%2f&NRCACHEHINT=Guest
Så lige for, at få det helt på plads- Du tager ganske fejl!!!!
Anmeld