mor:) skriver:
nu er det jo bare dumt det her. Der er ikke noget der hedder luksusproblem eller de og vi.
Men støt du hvad du vil. Ved ikke hvordan du støtter børn der har det svært?
Jeg støtter børn der har det svært, via børns vilkår og julehjemmet bl. andet....
Og med Danmarks krise, tænker jeg også på vores egen handicappet og psykisk syge på hjem og døgninstitutioner, som meget bliver overladt til sig selv, eller hvor de ansatte kører sig selv ned, pga de ikke føler de kan nå det hele, og er bare for at blive fyret, fordi der KONSTANT for tiden er fyringsrunde, ved jeg da jeg selv arbejder sådan et sted, og vi har haft 2 fyringsrunder inden for 3 måneder, pga at nedskæringer, fordi Danmark skal sparer..
Du skriver:
Jeg VIL godt forstå hvorfor man ikke vil støtte andre lande, men synes ikke jeg har hørt nogle meningsfulde bud på det endnu.
NEJ NETOP, du SYNES ikke du har hørt nogle meningsfulde bud endnu.. og jeg SYNES at lige meget hvad folk skriver deres grund er, så synes DU ikke den er god nok, og det synes JEG er fordømmede..
Men ligemeget hvad, så bliver vi 2 ikke enige, og det skal vi heller ikke blive, for det kan alle mennesker ikke blive, og så enkelt er det i MIN verden, vi har ALLE forskellige meninger.
Det er fint du støtter en sags, du går ind for, men det gør jeg bare ikke, og at du så ikke synes mine grunde er gode nok i dine øjne, jah undskyld mig, men det kan og vil jeg ikke tage mig af...